Jo vsechno jsem promysle nez jsem nakoupil, ja mel seriovy kola tyhle 5,5x14 a tam prave nevim ET, pneu 185/55 R14 ... z tohodle jsem vychazel, pozadavek byl co nejvetsi prumer rafku a na to gumy tak abych byl co nejbliz puvodnimu prumeru pneu

... vysledek prumer o 0,39% (195/45 R15 maji prumer o 0.47% mensi nez 185/55 R14) dolu oproti serii takze co se tyce prumeru je to poho a do toho nevyslo nic jineho nez ty 215 ... rikal sem si ze to je docela dost ... ale o to lip to bude vypada ... sice bych bral spis 205 ale nedelaj se s takkovym profilovym cislem jake bych potreboval a 195 oproti 185 to uz by nemelo cenu
dalsim cilem bylo to aby vnitrni strana penu byla min stejne daleko jako original ... protoze jinak je problem s drhnutim pneu o rameno pri plnem rejdu

... mel jsem pneu 185/60 R14 coz je narust prumeru o 3,31% a uz to drelo ... takze pokud jsem mel pneu tak jsem vedel jake musim mit max ET ... no a protoze jsem nechtel jit cestou podlozek musel jsem jit do kol pro Peugeot (maji male ET) takze k tomu jeste spravne stredici krouzky a je to hotovo, jen tak mimochodem 215/35 jsou pekny placky, uz je mam obute ve sklepe
