Já o tom autě fakt moc nevím, jen že se mi hodně líbíŠubi píše:barbucha: ouuuuu!
to je slušná porcička.....takže s trochu (moc) větší investicí by se dalo 700-1000 kobyl...........
btw nevíš na kolik vyjde závodní převodovka (se spojkou)?


Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Já o tom autě fakt moc nevím, jen že se mi hodně líbíŠubi píše:barbucha: ouuuuu!
to je slušná porcička.....takže s trochu (moc) větší investicí by se dalo 700-1000 kobyl...........
btw nevíš na kolik vyjde závodní převodovka (se spojkou)?
Problém u každého motoru který není koncipovaný jako turbový od začátku je jeho nepříjemně vysoká komprese. Ta je většinou největší překážkou nějakého extrémního tuningu. Proto se musí koupit jiné písty, klika, či ojnice nebo snad těsnění pod hlavu aby se dosáhlo nižší komprese a mohlo se více přeplňovat. Myslím že do cca 1BAR (tedy asi 14,7PSI) by neměl být až zas takový problém, ale žádné extrémní nárůsty výkonu se nedají čekat. Nicméně ze sériových 280 se dá celekem hravě dostat na 350-380koníků.Šubi píše:to je mi jasný....ale každý auto má jinej motor....leon4x4 píše:Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi.Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....
a mě by zajímalo jestli má 350Z stejnej nebo třeba větší výkonovej (tuningovej) potenciál jako jednotka ze Skye např. GT-R 34
Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám
Proč si to myslíš? Myslím že s novým motorem nebude mít zatím moc lidí zkušenosti.PJ píše:leon4x4: no a co implantovat novej 2.0TFSi ten by moh mít potenciál
Když myslíš mixéreZemi píše:Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje...
Tak to zavolej amíkům, ať mi dodaj všechno za co jsem už v lednu zaplatil a oni trvdili žeto leží na skladěZemi píše:leon4x4 píše:Když myslíš mixéreZemi píše:Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje...
Uz koukej zprovoznit tu tvoji lokomotivu at je kua na co koukat...
To mas pravdu, na Zetku by nemel byt problem 1bar... ale na 400mleon4x4 píše:Problém u každého motoru který není koncipovaný jako turbový od začátku je jeho nepříjemně vysoká komprese. Ta je většinou největší překážkou nějakého extrémního tuningu. Proto se musí koupit jiné písty, klika, či ojnice nebo snad těsnění pod hlavu aby se dosáhlo nižší komprese a mohlo se více přeplňovat. Myslím že do cca 1BAR (tedy asi 14,7PSI) by neměl být až zas takový problém, ale žádné extrémní nárůsty výkonu se nedají čekat. Nicméně ze sériových 280 se dá celekem hravě dostat na 350-380koníků.Šubi píše:to je mi jasný....ale každý auto má jinej motor....leon4x4 píše: Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi.
a mě by zajímalo jestli má 350Z stejnej nebo třeba větší výkonovej (tuningovej) potenciál jako jednotka ze Skye např. GT-R 34
taky cekam jak blbecek, zaplaceno pred mesicem ze pry do 5 dnu odesilajleon4x4 píše:Tak to zavolej amíkům, ať mi dodaj všechno za co jsem už v lednu zaplatil a oni trvdili žeto leží na skladěZemi píše:leon4x4 píše: Když myslíš mixére
Uz koukej zprovoznit tu tvoji lokomotivu at je kua na co koukat...
550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...leon4x4 píše:Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám
GeRoX píše:550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...leon4x4 píše:Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám
http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp
Jojo, Dahlback je strasnej magor... Ten Golfik je mega bestie... uplne cely prekopany, staci jenom pohled ze spoda a ...Zemi píše:GeRoX píše:550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...leon4x4 píše: Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.
http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp
New E-proms in ECU, optimization of flow to intercooler, new turbo, custom built exhaust manifold, intake manifold, wastegate, intercooler, injectors, fuel pump, fuel pressure regulator, camshafts, crankshaft with increased stroke (2.0 L), piston rods, pistons, oil cooler, clutch, flywheel, air filter, modification of air filter housing and charge air hoses and pipes, extra engine mounts, modification of crank case breather, porting of cylinder head, 2 x race cats, stainless steel exhaust (turbo-back).
navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp.....GeRoX píše:550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...leon4x4 píše:Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám
http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp
ET je vysledek kombinace vykonu do kol, trakce, vahy a ridicskytch shopnosti.Šubi píše:navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp.....![]()
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu?
Pokud ten vuz ma problemy s trakci, bez ohledu na jeho vahu, tak mu slicks pomuzou. Obecne plati, ze kazda 0.1 sekunda 60-feet casu se odrazi v 0.2 sekundach konecneho ET. Mnohe silne RWD proto jezdi o 1 sekundu rychleji na slicks, nez na radialnich pneumatikach na ulici.Šubi píše:slicky ti moc nepomůžou i když má auto 550 ps ale je těžký jak prase
Nejlepsich hodnot nemuzes dosahnout s 20-30% prokluzem, protoze ztracis 20-30% vykonu motoru do kol. Nejlepsich hodnot dosahnes prenesenim 100% vykonu motoru pres pneumatiky do vozovky, coz znamena 0% prokluz.Šubi píše:jo to neřikám.....stejně nejlepších honot dosáhneš s 20-30% prokluzem....to máš největší trakci
mno uznávám...potřebuješ přenýst 100% výkonu.......Taboo píše:ET je vysledek kombinace vykonu do kol, trakce, vahy a ridicskytch shopnosti.Šubi píše:navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp.....![]()
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu?Pokud ten vuz ma problemy s trakci, bez ohledu na jeho vahu, tak mu slicks pomuzou. Obecne plati, ze kazda 0.1 sekunda 60-feet casu se odrazi v 0.2 sekundach konecneho ET. Mnohe silne RWD proto jezdi o 1 sekundu rychleji na slicks, nez na radialnich pneumatikach na ulici.Šubi píše:slicky ti moc nepomůžou i když má auto 550 ps ale je těžký jak praseNejlepsich hodnot nemuzes dosahnout s 20-30% prokluzem, protoze ztracis 20-30% vykonu motoru do kol. Nejlepsich hodnot dosahnes prenesenim 100% vykonu motoru pres pneumatiky do vozovky, coz znamena 0% prokluz.Šubi píše:jo to neřikám.....stejně nejlepších honot dosáhneš s 20-30% prokluzem....to máš největší trakci