
ZAV - FMS
Moderátor: Bohuš
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
já jsem si říkal, jestli jsi to tyAnonymous píše:Tak kdo se díval na reportáž ve Světě Motorů na ČT2?
Ó, jak optimisticky ty závody FMS byly prezentovány.
A také moje OSTUDA, poslední záběr v reportáži, můj pád s autem do příkopu((
Lander
nic jsi z toho nedělej
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
2 mr.modena: No kdo by řekl že můj pád do příkopu který se mi podařil při prvním závodním víkendu se skoro po roce dostane na čt2. Jinak se to stalo proto, že před tou zatáčkou je mostek a v něm je zhup a já brzdil až v tom zhupu (tedy o metr či dva později než obvykle) a trošku razantněji. No a protože brzdy ještě nebyly zajeté tak jak měly (přední kola se blokly, zadní ne protože nebrzdili tak jak měly) tak se auto stalo neovladatelné. A já si s té havárky vybavuji jen ty dřepící nohy v příkopě, které vyskakují pár metrů předemnou než tam spadnou. Každý mi pak říkal, že jsem měl pustit brzdu a vyšlo by to, jenže já v tu chvíli měl na mysli, abych někoho nezranil, než zvládnout tu zatáčku.
Lander
Lander
2 Břeťa: ano, nedal dopustit, jenže pak se to zvrhlo a p. Stuchlík a p. Doležal si dělají co chtějí a tak jsem od toho dal ruce pryč, a nejen já.
Však počti si na stránkách http://fms.wz.cz/
Lander
Však počti si na stránkách http://fms.wz.cz/
Lander
Tak tohle je fakt vostry...Anonymous píše:2 Břeťa: ano, nedal dopustit, jenže pak se to zvrhlo a p. Stuchlík a p. Doležal si dělají co chtějí a tak jsem od toho dal ruce pryč, a nejen já.
Však počti si na stránkách http://fms.wz.cz/
Lander

Asi bych to zacal resit trosku jinou cestou... kladivo
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- JardaSpider
- Příspěvky: 151
- Registrován: 23 srp 2004 19:16
- Bydliště: Bohdalovice
No můj start kdekoliv je ještě ve hvězdách... Dneska jsem poprvé vyjel se Swiftem. Má loňský závodní motor (letošní tréninkový, protože ten nový závodní bude ještě pár týdnů trvat), ale co je hlavní, tak jsem testoval Hewland. Dělá obrovský randál, ale rychlosti tam padají jak po másle.
Co se týká tratě Násedlovice, zde jsou mé postřehy:
Rovinka po startu je taková delší, ale nájezd do první zatáčky je z kopce co si tak vybavuji, no dej si baha na nájezdovou rychlost. Takže první zatáčka doprava, pak doleva, doprava a taková prudší doleva. Pak následuje další zatáčka doleva, na ní BACHA, je utahovací. Za mokra jsem z ní vyletěl do příkopu (který tam naštěstí nění a cestou letěl i plastový patník a po 20 metrech jsem zase vyletěl na silnici a pokračoval dál). Po této utahovací zatáčce následuje pravá, tu najet přesně a hlavně se soustředit na výjezd, protože pak následuje rovinka ať máš co nejvyšší rychlost na ní... Prudké brždění do vracáku. Také bacha, nejsou tam svodidla, jen pneu....Takže vracák doprava, pak zatáčka doleva, a pak zase další doleva, taková prudší s pneu, a pak už jen táhlá doprava a zase doleva a na horizontu cíl. Ten konec podržet co to jde. Toť vše.
Trať taková nijaká, moc mě nenadchla. Třeba takový Slavkov či Bratrušov jsou mnohem hezčí tratě a nevadí, že mají horší povrch.
Lander
lander.tuning.cz
Co se týká tratě Násedlovice, zde jsou mé postřehy:
Rovinka po startu je taková delší, ale nájezd do první zatáčky je z kopce co si tak vybavuji, no dej si baha na nájezdovou rychlost. Takže první zatáčka doprava, pak doleva, doprava a taková prudší doleva. Pak následuje další zatáčka doleva, na ní BACHA, je utahovací. Za mokra jsem z ní vyletěl do příkopu (který tam naštěstí nění a cestou letěl i plastový patník a po 20 metrech jsem zase vyletěl na silnici a pokračoval dál). Po této utahovací zatáčce následuje pravá, tu najet přesně a hlavně se soustředit na výjezd, protože pak následuje rovinka ať máš co nejvyšší rychlost na ní... Prudké brždění do vracáku. Také bacha, nejsou tam svodidla, jen pneu....Takže vracák doprava, pak zatáčka doleva, a pak zase další doleva, taková prudší s pneu, a pak už jen táhlá doprava a zase doleva a na horizontu cíl. Ten konec podržet co to jde. Toť vše.
Trať taková nijaká, moc mě nenadchla. Třeba takový Slavkov či Bratrušov jsou mnohem hezčí tratě a nevadí, že mají horší povrch.
Lander
lander.tuning.cz
2 I.C.: No Jestli pojedeš poprvé závod, tak začni opravdu opatrně. Chyba se může stát hned a ve vrchách jsou svodidla, pneumatiky, příkopy a stromy sakra blízko. Nikdo není mistr světa, takže začínej závodit tak aby jsi měl z toho dobrý pocit a zajetý čas a pořadí v kategorii je až to druhořadé. Sám jsem měl loni tři chyby, naštěstí to odnesl vždy jenom předek, nějaký ten škrábanec a menší praskliny.
Co se týká mě ještě se uvidí. Do víkendu je ještě relativně daleko, spousta práce předemnou, akcí na výběr má hodně, takže sám nevím, ale alespoň jako divák bych se měl zajet podívat.
Lander
Co se týká mě ještě se uvidí. Do víkendu je ještě relativně daleko, spousta práce předemnou, akcí na výběr má hodně, takže sám nevím, ale alespoň jako divák bych se měl zajet podívat.
Lander
Z mého pohledu, aut méně než bylo přihlášeno (v sobotu 72), v neděli prý méně. Organizace těžce pokulhávala. Už to nebylo to co loni. Závodní jízdy začly až o půl třetí. Ve čtvrt na pět jsem odjížděl a ještě nebyla dojeta ani první závodní jízda. Je opravdu prazvláštní, že předseda FMS si odjede na dovolenou do Egypta zrovna když je první závod a ještě navíc, když měl takovou reklamu. Ukazuje jaký zájem má na dalším rozvoji FMS. No uvidíme jak začne tuto sezonu Václav Kuneš teďka o víkendu ve Slavkově. Ale zdá se, že pomyslnou první ligu letos bude hrát Orlický sprint.
Lander
Lander