Lobo píše:Peknee za jak dlouho se to cely nafoukne/vyfoukne?
To mě taky zajímá, ty kompresory se mi nějak nezdaj, ale nevím, třeba se na to používají. Má to nějakou tlakovou nádrž, nebo se to fouká přímo? A cena??? S jízdníma vlastnostma je to jak??? Ptám se proto, že bych do toho šel rád taky.
U této verze jsou dva kompresory, ale kdo bude chtít máme i tlakové nádoby. cena je do 30 tis dle Vašich prání. Jízdní vlastnosti byli super, víc info podal pan Zawrc sám.
Tommy-cupra píše:co se tyce vlastnosti tak cim niz to auto je tim vic se houpe,cim vic to mate nahore je to tvrdsi,kamarad to ma v leonu 280 ps cca a jezdi uplne dole a je to pekna houpacka,ale je to mazec stejne.
Tento podvozek není od nás. U nás je to individualní na každé auto jiné, na sladění podvozku záleží třeba i rozměru kol a pneu(na rozdíl od originálu). Ladíme to umístěním měchu, majitel sám si při zkoušce řekne při jaké víšce chce jezdit a jakou tvrdost si přeje mi pak vše sladíme, u této octavie byla v o něco nižší než série nastavena jízda a vlastnosti byli super. konfort a zároveň skvělé držení. Tyto vlastnosti zaručuju jen u ovládání přední a zadní nápravy zvlášť, kdy se tlak na nápravách přelévá.
Takže musím nesouhlasit.
SkejT píše:4 Nio: chtel bych se zeptat ,zda s tim lze jezdit i v zime?
Kdybych mel zajem, kam bych mel prijed a nechat auto?
V zimě no problem.
Nejdřív rozhodně volat a dohodnout se. Jinak jsme v Železném Brodě a chováme se vlídně. Např. majitel octavie přijel až ze Zlína ubytoval se na víkend na hotelu mi mu zapůjčily náš vůz atd...
Kindlik píše:hele , to druhy auto na těch hezkejch kolech je co ??
Značka a model
já vidim jenom tu oktu to sou alesia fusion
ale prd !! já myslel to auto který ukazoval v sekci Prodám/Koupím , tam je jiný než ta Octava - tu poznám tamto druhy , nevim co je zač , teda možná vim , ale nejsem si jistej . Nechtěl sem to psát tam , kvuli tomu komárovi , páč má pořád keci
Je to Ford Escort 89 neustále na něm pracuji chtěl bych sním jet do hradce, ale s ubívajícím časem přibívají obavy.
mne by zajimalo proc si to tam majitel nechal namontovat, ja myslel ze je to takova tresncika na dortu u fakt dobre udelany kary ta oktavka vypada na takovej decent, ale pokud bude majitel pokracovat, nebo mozna ma uplne jinej duvod?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
jarda píše:mne by zajimalo proc si to tam majitel nechal namontovat, ja myslel ze je to takova tresncika na dortu u fakt dobre udelany kary ta oktavka vypada na takovej decent, ale pokud bude majitel pokracovat, nebo mozna ma uplne jinej duvod?
Viděl jsem osobně majitélův rozpis co chce stihnou do hradce (proto nás taky pořádně prohnal), a nebudu napovídat jen že to bude opravdu pecka
Shagy kdyz bych to chtel na Octavii sedan 98 na kolik by to vyslo?A chtel bych asi i a s tim ovladani predni/zadni zvlast a musi byt ta tlakova nadoba?A o kolik to jde snizit a zvednout o proti serii?
Nio píše:Shagy kdyz bych to chtel na Octavii sedan 98 na kolik by to vyslo?A chtel bych asi i a s tim ovladani predni/zadni zvlast a musi byt ta tlakova nadoba?A o kolik to jde snizit a zvednout o proti serii?
Do 30 tis., tlaková nádoba je jen pro urychlení napouštění s komprsorem to trvá cca 12sek. Štelovatelnost měchu je cca 15cm, můžeme ho usadit do polohy jaký budeš chtít.
No nechal jsem si to namontovat z vícero důvodů. Jeden z nich je praktičnost- líbí se mi snížený auta ale jelikož mám do ulice kde bydlím nájezd jak kráva, cestou do práce zase spoustu příčných prahů, naše cesty taky nejsou nic moc a když jedu v zimě na hory.... Prostě s pevným podvozkem by to asi nešlo. A s tím že to bude pecka bych nespěchal vypadá to že konečná fáze mých představ bude nejdřív na jaře v Brně. Ale brutus to nebude mám rád Německý styl a v jednoduchosti je krása.
Abych se přiznal při uplném vypuštění jsem ještě nezkoušel jezdit ( jen kousíček abych se přesvědčil že zatočím kolama), ale jinak na jízdu používám zhruba origoš výšku (pořád zkouším a hledám idealní nastavení) a je to tak akorát jen s tím rozdílem že se auto chová líp než se seriovkama. Ale abych tu ze sebe nedělal nějakého odborníka, protože to určitě nejsem!! nebudu to každému nutit ne všem to musí vyhovovat. Každý na to může mít svůj názor (kua už jsem jak Anička Dajdou ), ale já osbně jsem velmi spokojen.
BooM píše:me by zajimalo to STK.....da se s tim projit??
No nevím jak je to u Vás, ale u nás je normal cena plus 200-300kč ,jinak to není problém na STK sundat, ale fakt netuším jestli budou mít nějaký kecky.
Tak zatim tady byly otazky tak okolo ale ja bych se chtel zeptat trochu presneji.Taky uvazuji o koupi toho to podvozku a tak by me zajimalo srovnani vzduchoveho podvozku a napriklad sportovniho stavitelneho podvozku napr. H&R, jizdi vlastnosti atd.Zas nebudu investovat do vzduchoveho podvozku s kterym pak budu jezdit nastavenym tak jako je originalni podvozek a jen na srazech to spoustet dolu, chtel bych to mit treba porad snizeny a treba kdyz bude nerovnost tak to zvednout prejed a zase snizit.
Tak to by me hlavne zajimalo.
Nio píše:Tak zatim tady byly otazky tak okolo ale ja bych se chtel zeptat trochu presneji.Taky uvazuji o koupi toho to podvozku a tak by me zajimalo srovnani vzduchoveho podvozku a napriklad sportovniho stavitelneho podvozku napr. H&R, jizdi vlastnosti atd.Zas nebudu investovat do vzduchoveho podvozku s kterym pak budu jezdit nastavenym tak jako je originalni podvozek a jen na srazech to spoustet dolu, chtel bych to mit treba porad snizeny a treba kdyz bude nerovnost tak to zvednout prejed a zase snizit.
Tak to by me hlavne zajimalo.
Moc se ti omlouvám, ale nemohu soudit nikdy jsem se s autem se štelovatelným podvozkem nesvezl, ale vzduch byl lepší než na octavii sportovní pružiny od ABT (bráchova, taky budem dávat vzduch jen co něco našetří). Kontaktoval mě i člověk, který by chtěl měchy usadit na tlumiče právě od firmy H&R a to si myslím, že bude skvělá kombinace. Jinak není problém usadit měch tak aby auto bylo nízko a zárověň tvrdší to záleží jen na tobě.