puma mi taky začoudí při zmněně časování ventilů ve 4500 a olej nežere,je to tim,že nemám katík ani jinej tlumič...Předtim mi to nedělalo myslim s vejfuckem....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
MattiK píše:jenze mu to coudne az v 7mi tisicich, aspon myslim ze tak nejak to psal
Dela to hlavne kdyz treba jedes na 5ku dejme tomu 160... pustis plyn a klesa to treba na 80km/h... V tu chvili kdyz slapnes na plyn tak se vyvali ten dym... A po sekunde zase nic... Podle me bud gufera ventilu bo stiraci krouzky... No vymenim radsi znovu oboje at je jistota a na smes si dovalim nakej "meric"...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Dotaz: když dáš místo té vzpěry (nápravnice to není!) tu trubku, jak to chceš vyřešit s těmi tyčkami co drží spodní ramena?????
Jinak jseš docela odvážnej s tou vzpěrou!!! takhle ji vyříznout a totálně zrušit pevnost..hmmm neim no. Jinak mám tam daný taky 4-1 ale mam je dělaný podle těch co tam máš, akorát spodek je právě kvůli vzpěře posunut blíže k motoru. Jink od země je mám o něco výš ale taky žádná sláva ...ale 5 to je už dost na ty naše silnice
Anonymous píše:Dotaz: když dáš místo té vzpěry (nápravnice to není!) tu trubku, jak to chceš vyřešit s těmi tyčkami co drží spodní ramena?????
Jinak jseš docela odvážnej s tou vzpěrou!!! takhle ji vyříznout a totálně zrušit pevnost..hmmm neim no. Jinak mám tam daný taky 4-1 ale mam je dělaný podle těch co tam máš, akorát spodek je právě kvůli vzpěře posunut blíže k motoru. Jink od země je mám o něco výš ale taky žádná sláva ...ale 5 to je už dost na ty naše silnice
Ty tycky se daj vyresit to neni problem. Jinak s pevnosti se nic nezmenilo... Auto jezdi do zatacek stejne jako predtim takze tak. Takhle se to spravne resi, ale sezen to v CR... Mozna jsem to sem uz daval...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
...já bych tomu moc nevěřil...taková nic moc trubka. Vem si jaký obrovský síly působí ti působí při brždění a rozjezdu! a to vše je přenášeno přes tu výztuhu! proto to je takový hovado - jinak by tam dali asi taky jen takovou trubku....tod jen muj názor.
Anonymous píše:...já bych tomu moc nevěřil...taková nic moc trubka. Vem si jaký obrovský síly působí ti působí při brždění a rozjezdu! a to vše je přenášeno přes tu výztuhu! proto to je takový hovado - jinak by tam dali asi taky jen takovou trubku....tod jen muj názor.
Jedina sila co na to mozna pusobi je krut. Novejsi Civicy tuhle sracku dole vubec nemaj a maji jen horni rozperu mezi tlumici... Jinak tohle neni zadnej kus zeleza, ale profilovanej plech... Vazi to snad 10kg.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Anonymous píše:...já bych tomu moc nevěřil...taková nic moc trubka. Vem si jaký obrovský síly působí ti působí při brždění a rozjezdu! a to vše je přenášeno přes tu výztuhu! proto to je takový hovado - jinak by tam dali asi taky jen takovou trubku....tod jen muj názor.
Jedina sila co na to mozna pusobi je krut. Novejsi Civicy tuhle sracku dole vubec nemaj a maji jen horni rozperu mezi tlumici... Jinak tohle neni zadnej kus zeleza, ale profilovanej plech... Vazi to snad 10kg.
No nějaké kroucení nosníků kastle to zachytí, i když v předu je ještě další výztuha. Spíš jde o to že jsou na tu vzpěru co jsi "upravil" uchyceny ty tyče které drží směr spodních ramen nápravy a přes které je přenášena síla při brždění a rozjezdu. Vlastně ještě drží taky částečně motor Jinak ta trubka co je na fotce je možná řešení i když co se týče pevnosti /ohyb/ je oproti té orig. vzpěře úplně někde jinde.