B18c1 alebo B18c5
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
B18c1 alebo B18c5
Su tieto dva motory konstrukcne rovnake???
a ktory z nich sa oplati dat do honda civic coupe 5gen.
kolko by stalo napasovanie do toho auta.alebo tam sadne bez problemou?
elektronika,prevodovka je uz druha vec,ale ci netreba prerabat uchytenia motora.dik.
a ktory z nich sa oplati dat do honda civic coupe 5gen.
kolko by stalo napasovanie do toho auta.alebo tam sadne bez problemou?
elektronika,prevodovka je uz druha vec,ale ci netreba prerabat uchytenia motora.dik.
Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a ta prevodovka pasuje na oba motory?Anonymous píše:Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Pasovat by mely pac C5 je vylepsena C1 to da smysl.2Bera píše:a ta prevodovka pasuje na oba motory?Anonymous píše:Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.


B18C1

B18C5

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
K20A je uplne nekde jinde... Tam uz je rozvod i-VTEC... Jinak prevodovku bych doporucil samo z TypeR (nevim presne oznaceni)... Cena se lisi, ale komplet by se dal kolem 4000$... Mozna Taboo by ti mohl neco doporucit...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
pri tej K20A sa neoplati prevodovku co je knej?alebo su rovnake s tou c5?Zemi píše:K20A je uplne nekde jinde... Tam uz je rozvod i-VTEC... Jinak prevodovku bych doporucil samo z TypeR (nevim presne oznaceni)... Cena se lisi, ale komplet by se dal kolem 4000$... Mozna Taboo by ti mohl neco doporucit...
a ta cena je motor+prevodovka+ecu+*+*+*+*+*=cca4000$?
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
No s EG a motorem K20A bys mel bejt schopnej zajet 12,xx takze pohoda...2Bera píše:Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli sratZemi píše:Urcite K20A.Anonymous píše: a teraz ktory je lepsi?Z integry type R alebo z toho 2litra.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Mozno iba S2ooo,by robila problemy.Zemi píše:No s EG a motorem K20A bys mel bejt schopnej zajet 12,xx takze pohoda...2Bera píše:Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli sratZemi píše: Urcite K20A..
Dvoulitry tady v CR se na tebe nechytaj ani nahodou...
dat tam mensie turbo a mozes mu ukazat

A ktore je lepsie kupit. EJ 1/2?
Hallo,niekto kdo ma coupe 5gen.Americku alebo nasu verziu.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
EJ = EK se slabym motorem...2Bera píše:No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
Alebo sa omyl?
Ja mam radsi EG kastli ktera vazi min... Nejlepe vsak ED CRX.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no dobre.ale tych max 100kg rozdiel brutalne dynamike jazdy neubere.aj tak to bude cestny killerZemi píše:EJ = EK se slabym motorem...2Bera píše:No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
Alebo sa omyl?
Ja mam radsi EG kastli ktera vazi min... Nejlepe vsak ED CRX.
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
fajn,ale rozdiel tam budem citit seriovy 100hp/125 podla verzie a 200hp je rozdiel.a vlezie to tak isto do EJ jak do EG,len je to tazsie.ale tak ci tak potrapis zopar autZemi píše:100kg je hodne moc.

ale aj tak coupe je best

Anonymous píše:Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupeZemi píše:Coupe je divnyyyy...Hatch rule...
aj tak sa vtom budem prevazat len ja.


nedej se

a to počkej až si vlezeš dozadu... tam je mííísta... obzvlášť, když odsuneš přední sedla, to se tam daj dělat sestavy

HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ja sa nedam!!!A just to bude COUPE 5gen.xenon04 píše:Anonymous píše:Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupeZemi píše:Coupe je divnyyyy...Hatch rule...
aj tak sa vtom budem prevazat len ja.
![]()
![]()
nedej se3Dček je po silnicích mraky...
a to počkej až si vlezeš dozadu... tam je mííísta... obzvlášť, když odsuneš přední sedla, to se tam daj dělat sestavy
+ daka 1.8-cka

este tak polroka a uz bude v garazi

aky je rozdiel medzi EJ1 a EJ2.okrem motora?Je tam este daky rozdiel?Ktory je lepsi?
EJ2 je 1.5 101koní
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění
kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víc
a k tomu pořádný brzdy
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění
kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1

těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víc

HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak potom aj cena EJ1 bude vyssia jak EJ2.xenon04 píše:EJ2 je 1.5 101koní
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění
kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1![]()
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víca k tomu pořádný brzdy
tie brzdy som pocul ze stoja za hovno.
no uvidim co zozeniem.raz za tyzden co davaju ponuku u nas v avize,vacsinou 150.000Skk.ktovie v jakom stave.
oplati sa pozret v bazari?