Beaver píše:Jů, kam se ztratil dekl z motoru ? Ty ventilový víka na 2JZ jsou opticky takový nějaký nevkusný
Nevím jestli to je vkusný nebo ne, ale nehodlám upéct coilpacky a taky když teď lezu každej týden do svíček tak se mi to nechce furt sundavat. Jinak je to věc zvyku.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Beaver píše:Jů, kam se ztratil dekl z motoru ? Ty ventilový víka na 2JZ jsou opticky takový nějaký nevkusný
Nevím jestli to je vkusný nebo ne, ale nehodlám upéct coilpacky a taky když teď lezu každej týden do svíček tak se mi to nechce furt sundavat. Jinak je to věc zvyku.
No jo, ty tam máš vlastně takový malý soukromý inferno. 7M má na deklu mřížování, aby se coilpacky ofukovaly. Mě by pravda sundat jen dekl nepomohlo, aby se člověk dostal na svíčky, tak padne za oběť i kus sání a myslím že i ovládání klapky. Nesmíš tak často tavit svíce
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Wilda píše:takze se to snad ani nevyplati a co treba US
To jako myslíš dotáhnout Supru z USA ? No jediná výhoda je, že nebude RHD, komplikace s dovozem a přihlášením budou ty samý + US verze mají některý extra "zlozvyky", jako například že svítí blinkrama jako obrysovkama a tachometr je v mílích.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Wilda píše:takze se to snad ani nevyplati a co treba US
To jako myslíš dotáhnout Supru z USA ? No jediná výhoda je, že nebude RHD, komplikace s dovozem a přihlášením budou ty samý + US verze mají některý extra "zlozvyky", jako například že svítí blinkrama jako obrysovkama a tachometr je v mílích.
to by se dalo nejak prekopat ne RHD je co?Takze finacne je to zase to samy.............
Wilda píše:takze se to snad ani nevyplati a co treba US
To jako myslíš dotáhnout Supru z USA ? No jediná výhoda je, že nebude RHD, komplikace s dovozem a přihlášením budou ty samý + US verze mají některý extra "zlozvyky", jako například že svítí blinkrama jako obrysovkama a tachometr je v mílích.
to by se dalo nejak prekopat ne RHD je co?Takze finacne je to zase to samy.............
RHD - Right Hand Drive / LHD - Left Hand Drive tj. pravostranný řízení a levostranný řízení. Překopat se samozřejmě dá všechno, ale třeba u Supry je ta překopávka z RHD na LHD potom docela zajímavá. Jednak motor 2JZ-GTE v Japonským autě není ten samej jako v Evropským a US a má jiný vačky, jiný turba, odlišnej druh měření vzduchu a ECU, tak navíc je ta ECU uložená na opačené straně auta a pokud bys ji přemisťoval, nezbude ti než prodloužit kompletně celej kabelovej svazek. A to je rozhodně velice veselá práce
Samozřejmě jednodušší je poupravit na evropskej standart tu dovezenou US verzi a postavit to na CZ papíry, ale dělat bych to asi nechtěl
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Wilda píše:takze se to snad ani nevyplati a co treba US
To jako myslíš dotáhnout Supru z USA ? No jediná výhoda je, že nebude RHD, komplikace s dovozem a přihlášením budou ty samý + US verze mají některý extra "zlozvyky", jako například že svítí blinkrama jako obrysovkama a tachometr je v mílích.
Problém začíná a končí na stářím vozu. Do USA se podle mne přestali vyvážet Supry v roce 1998 (to bdue opravdu asi vědět lépe Pavel) teď máme rok 2005 takže teoreticky by se ještě dala tato 98 verze přivézt a legálně přihlásit. Problém ale je že tyto "zlaté" kousky stojí tolik, že se tvůj zájem okamžitě promění na nezájem.
Prostě pokud chceš s autem jezdit po cestě a mít legální papíry, je jen málo cest a z nich bude nejjednodušší tak, že si koupíš auto v ČR. Pokud se ti zdá 450tis za SUpru MKIV moc tak se na to vykašli rovnou. Těmi 450ti to jen začíná, další 50tis měsíčně si připrav na úpravy/opravy. Pokud se ti zdá už 450 moc tak s tím ani nezačínej.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;