TOYOTA SUPRA JZA80 - další úpravy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Jo a pak ses probudil ze jo Rudi :-)

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

street nejake novinky u supricek ???
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Placenta: U cerna nam prestala stihat palivovka... Vypada to na unavene vstriky, protoze cerpadlo a reguletor jsme zkouseli dat z te stribrne, a novy palivovy filtr. Takze to vypada na novou palivovku se 700cc vstrikama, 282L/h Bosch, Sard regulator tlaku paliva..

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

to me ceka na jare palivovka, vetsi turbiny a e manage, ted jsem total vycucanej, :zapomel: ale Mimon stihate???
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

street.racer píše:Ja nekde nadaval na Lotus? :)
no když kritizuješ speedster tak asi děláš co? :wink:
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profiku :) kamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

Maya_Man píše:Jo a pak ses probudil ze jo Rudi :-)
celej mokrej :lol:

ty Blow Off ventily by mě taky docela zajímaly 8)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

GReddy píše:mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profiku :) kamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky
Pokud ma stelovatelny tak at si s tim vyhraje... Proste mu upousti i kde nema. ;) Nebo je tam moc mekka pruzinka.

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

street.racer píše:
GReddy píše:mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profiku :) kamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky
Pokud ma stelovatelny tak at si s tim vyhraje... Proste mu upousti i kde nema. ;) Nebo je tam moc mekka pruzinka.
Hehe. To už tady taky bylo - pokud ventil zůstane otevřený déle, tak z toho máš N/A motor :lol:
A některé ECU počítají i s tím vzduchem, který se v sérii vypouští do sání, prostě mto není pr*el.
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

BlackHole píše:
street.racer píše:
GReddy píše:mam dotaz..ptam se tady pac tady se pohybuje nespocet profiku :) kamos ma na svoji audine 1.8T nove blow off..co se musi pri koupi ventilu sestelovat?pac rika ze mu to snad jede hur.sice odfukuje hezky ale nastup prej nic moc.tak diky
Pokud ma stelovatelny tak at si s tim vyhraje... Proste mu upousti i kde nema. ;) Nebo je tam moc mekka pruzinka.
Hehe. To už tady taky bylo - pokud ventil zůstane otevřený déle, tak z toho máš N/A motor :lol:
A některé ECU počítají i s tím vzduchem, který se v sérii vypouští do sání, prostě mto není pr*el.
No to počítají každopádně, ten vzduch buď zůstane před klapkou, nebo se přepustí před turbo, ale vždycky až za AFM, kterým už jednou prošel a proto se dle toho nadávkuje palivo. ECU nemá možnost nějak poznat, že se otevřel BOV, ona ani neví, jestli tam nějakej je nebo ne.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Romik
Příspěvky: 44
Registrován: 04 srp 2005 19:34
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romik »

chlapi kde na to berete prachy :(

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Beaver píše:
No to počítají každopádně, ten vzduch buď zůstane před klapkou, nebo se přepustí před turbo, ale vždycky až za AFM, kterým už jednou prošel a proto se dle toho nadávkuje palivo. ECU nemá možnost nějak poznat, že se otevřel BOV, ona ani neví, jestli tam nějakej je nebo ne.
pokud se ale nemejlim,tak váha vzduchu neni jediná řídící věc v motoru,sice vzduch zváží jako těžší,ale lambda zase určí jinou hodnotu a poloha škrtící klapky je taky v jiný poloze....
Ale můžu se mejlit....auto s rozbitou váhou jede taky.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Krosmen píše:
Beaver píše:
No to počítají každopádně, ten vzduch buď zůstane před klapkou, nebo se přepustí před turbo, ale vždycky až za AFM, kterým už jednou prošel a proto se dle toho nadávkuje palivo. ECU nemá možnost nějak poznat, že se otevřel BOV, ona ani neví, jestli tam nějakej je nebo ne.
pokud se ale nemejlim,tak váha vzduchu neni jediná řídící věc v motoru,sice vzduch zváží jako těžší,ale lambda zase určí jinou hodnotu a poloha škrtící klapky je taky v jiný poloze....
Ale můžu se mejlit....auto s rozbitou váhou jede taky.....
Na odtahovce nebo na laně jo. Ono taky záleží čemu říkáš "rozbitá" váha vzduchu.
BTW na škrtící klapku se koukájen kvůli akcelerační a decelerační mapě. Co se týká lambdy tak na tu motor v podstatě taky dost sere. takže opravdu nejužší svazek je mezi AFM a podle toho se přiřazuje množství paliva. zbytek věcí má jen minoritní vliv
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Leon4x4: Tak s tim naprosto souhlasim :)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

dobře,pak zní otázka jasně,je problém dodatečná montáž otevřeného BOV bez problému se životností turba????Pokud to dobře chápu jestli ECU počítá s tím množstvím vzduchu které bylo nasáto ale opětovně vypuštěno BOV což ECU neví,nebude přebytečné palivo které bude vstříknuto hořet až ve výfuku,protože ten vzduch se tam prostě nedostane????
:? :? :? :? :? :? :? :?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Krosmen: Palivo nemuze horet bez vzduchu - zasada :o)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

street.racer píše:Krosmen: Palivo nemuze horet bez vzduchu - zasada :o)
A prrrrroc? :smich2:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Zemi: Protože máš lexus lampy :lol: :D

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

a může hořet vzduch bez paliva?? :D
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Fazeey: Pokud ho zapali Fazeey tak jo :D

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

street.racer píše:Zemi: Protože máš lexus lampy :lol: :D
Obrázek
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

a hoří hovno? :lol:
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:09, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

CCCO 1.8T píše:a hoří hovno? :lol:
velbloudí :lol:

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

Nevim, jestli hovno hoří. ale prděj hadi? :lol:
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

4Taboo-jak sem se dozvěděl,mám na lancii VAF s klapkou....je namontován BOV z rallyové integrale(je nainstalován v systému těsně před klaprku,ale je utažen a je nenastaven takže je nefunkční....) a pokud je moje úvaha správná tak bych si moh jeho zprovozněním zničit turbo protože mu asi nijak neprospěje když v něm hoří benzín....
Zajímá mě ještě jak odstranit váhu vzduchu,pomůže nějaká piggy-back jednotka???Nebo mám moc zastaralej systém řízení motoru....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

street.racer píše:Krosmen: Palivo nemuze horet bez vzduchu - zasada :o)
Zas tak blbej nejsem a ty taky ne určitě si pochopil,že sem myslel to že vzduchu při kompresi a vstřiku paliva neni dostatek k tomu aby prohořelo ve spalovacim prostoru a tudíž se nespálené při otevření výfukových ventilů dostane do výfuku repektive turba a tam následně shoří.....
Thats all...... :roll:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Krosmen: Jasan pochopil ;) No u nekterych seriovych modelu kdyz das otevreny BOV, tak to muze vest i k zaduseni motoru... ze je ta smes tam tak bohata, ze se motor zakucka a chcipne to. Treba HKS na to prodava zarizeni, ktere se zapojeni k ECU, a pri podminkach kdy facha BOV tak to ubere palivo, aby to vyrovnalo pomer s tim upustenym vzduchem.
Jinak co se tyce poskozovani turba... Chuda smes (a nasledne vysoke hodnoty EGT...) skodi turbu, to je jasne. Ale prave kdyz je smes bohata a je to uchcany, tak to vede spis ke snizeni EGT... A jestli se to vzniti u turba, nemyslim si, protoze v motoru to neshori kvuli nedostatku kysliku... a ze by bylo ve svodech dostatek O2 na vzniceni - to uz je otazka ale nemyslim sito... Kazdopadne mozna se mylim, pac to je pouha ma uvaha :)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

street.racer píše:Krosmen: Jasan pochopil ;) No u nekterych seriovych modelu kdyz das otevreny BOV, tak to muze vest i k zaduseni motoru... ze je ta smes tam tak bohata, ze se motor zakucka a chcipne to. Treba HKS na to prodava zarizeni, ktere se zapojeni k ECU, a pri podminkach kdy facha BOV tak to ubere palivo, aby to vyrovnalo pomer s tim upustenym vzduchem.
Jinak co se tyce poskozovani turba... Chuda smes (a nasledne vysoke hodnoty EGT...) skodi turbu, to je jasne. Ale prave kdyz je smes bohata a je to uchcany, tak to vede spis ke snizeni EGT... A jestli se to vzniti u turba, nemyslim si, protoze v motoru to neshori kvuli nedostatku kysliku... a ze by bylo ve svodech dostatek O2 na vzniceni - to uz je otazka ale nemyslim sito... Kazdopadne mozna se mylim, pac to je pouha ma uvaha :)
Osobně bych se taky přikláněl spíš k tomu, že většina směsi shoří až ve výfuku, kde to má víc možností se rozptýlit a promíchat s O2. Vzhledem k četnosti výskytu případných "explozí" v turbu bych navíc řekl, že to není až tak tragický a dá se s tím žít :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:09, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“