Dynamometer - skvělý pomocník, ale ne pan všemocný!!!

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Jiste, to vsechno je dulezite jen kdyz se snazis odhadnout vykon samotneho motoru, ktery je ale u kazdeho auta naprosto nepodstatny, protoze zalezi na tom, kolik toho vykonu motoru dostanes do kol. Jinak jsou taky aplikovany korekce za teplotu, tlak a vlhkost atmosferickeho vzduchu, etc. Nic z toho neni ale dulezite, protoze zadne chassi dyno neni urceno k presnemu mereni vykonu, ale k presne opakovatelnosti toho mereni (bez ohledu na to, jak se ty cisla, ktere to dyno vyplivne muzou lisit od reality). Proste, davat nejaky vuz na chassi dyno v domeni, ze nekdo zjisti presny vykon motor - a davat ho na to dyno jen z toho duvodu - je blbost a ztrata casu a penez.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

hIGGI píše:
MarauderZ28 píše:pište česky kdo to má po Vás překládat :o)
doporucuji u odbornych a zazitych terminu zustat u anglictiny, nemyslim si ze by jsi z 'pocestene' verze neco pochopil :D
to bylo myšlený na kluky slovenský ne na Taboo :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od I.C. »

tojebordel: Rozmer kol neni dulezita informace pro mereni. Na dynu se nameri priblizna ztrata mezi motorem a asfaltem a ta se nasledne pricte k tomu co namerilo dyno jako vykon a cely to dohromady da pribliznej vykon motoru. Rozmer kol ma samozrejme vliv na tu ztratu, ale vzhledem k tomu, ze se to tam nakonec zase pricte tak to neni podstatny.

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

Co jsem videl grafy tak tam primo je vykon na motoru a na kolech, spocitanej ztratovej vykon...
na nasem grafu je jen krivka vykonu na motoru, zadny ztraty nebo vykon na kolech tam neni :?
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

bordel: tak to je nejaky jeblý, takovej graf by byl možnej jenom při testování motoru mimo vůz
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

PJ píše:bordel: tak to je nejaky jeblý, takovej graf by byl možnej jenom při testování motoru mimo vůz
tak v Srba servisu jsou asi divny :D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“