cauky lidi se mi dostala do ruky Adina 200 2,2 turbo v 4kole a tak sem si sní zacal hrát a zatim sem mel vždy atmosferu pod kapotou tak tet me to táhne víc. ale at nekecám a du rovnou k veci sehnal sem bov ventil a napáchal ho tam ale nevim jak ho mám nejlíp vyštelovat můzete poradit.
a jak zvednout tlaky na turbu to by me taky celkem zajímalo...
predem dík.
Naposledy upravil(a) SConan dne 29 zář 2005 11:09, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
ak si spravne pametam, tak sa tam menily pruzinky. ich tuhost urcovala tlak kedy to vypusti. nie?
tlak sa najjednoduchsie steluje boost controlerom.
len bacha s experimentovanim aby si neznicil turbo....
de taky vo to,jestli audi montuje BOV seriově a ty si si jen nekoupil jeho otevřenou verzi...Kdyby jo,tak je prostě vymněníš a místo přepouštění zaslepíš a BOV je ovládán přes podtlak v sání.Kdyby ho audi neměla seriově,musíš vše udělat sám.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Krosmen píše:de taky vo to,jestli audi montuje BOV seriově a ty si si jen nekoupil jeho otevřenou verzi...Kdyby jo,tak je prostě vymněníš a místo přepouštění zaslepíš a BOV je ovládán přes podtlak v sání.Kdyby ho audi neměla seriově,musíš vše udělat sám.....
Ja myslim ze tam bude, pac sem koukal na tatovo Cromu Turbo 88', a ma ho tam (uzavrenej), i ostatni Italsky turba to maj co sem videl, takze snad Audi ho bude mit... Ale podle mne nema cenu tam davat ten otevrenej kdyz uz tam je ten uzavrenej, jedinej prinos pak bude to syceni
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
PJ píše:SConan: aby ti tim neuchazelo i to LPG kdyz by to odfouklo
Kromě zvukových efektů by to potom mohlo mít i optický
a taky čichový....
Jinak jak sem psal,BOV je ovládán podtlakem v sání...Mě vede ovládání ze svodů trubičkou k solenoid ventilu,kterej je zapojenej na zásobník podtlaku a jakmile pustim plyn,podtlak se v ovládání zvýší a ventil otevře a zásoba podtlaku otevře BOV....snad sem to napsal srozumitelně....Mě ventil přepouští mezi váhu a turbo,takže ho váha podruhý nezváží.Chystám se taky montovat otevřený,jen kvůli zvukovému efektu a ušetření pár decimetrů hadic a sponek a taky hlavně kvůli předělání systému nasávání do turba...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
krosmen: podle me to vaha prave zvazi, protoze ten pretlak pred turbem ''privre'' tu klapku ve vaze rebo udela protitlak, tj, ridici jednotka vi, ze nesaje z venku, kdyz Ti to psoukne ven, tak si jednotka mysli, ze ze to saje hodne a udela bohatsi smes, turbo tlaci dovzduchu, stim solenoidem to je zajimavy neni to bov na TDI? : - )
SCOnan: no jestli nemas vstrikovani LPG tak pozor na totalni rozstelovani smesovece, myslimze u jednoduchyho LPG je problem i se sportovnim filtrem
vše jest originál bosch....Jelikož je to motor staršího data,tak místo elektroniky je zde vše řešeno podtlaky a přetlaky a vše je ovládáno pomocí ventilů ze zásobníku podtlaku,i třeba přepínání klapek v topení...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......