turbo - kompresor kit
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
turbo - kompresor kit
Zdravím, nevíte někdo jestli existuje v ČRnějaká firma co se zabívá montováním turba, nebo kompresoru do jakéhokoli auta?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
Renault 11 1.4 Turbo 77KW
Renault 5 1.6 GTD 40KW
Renault Thalia 1.4 16V 72KW
Mám rád 1.4 s větším výkonem
Renault 5 1.6 GTD 40KW
Renault Thalia 1.4 16V 72KW
Mám rád 1.4 s větším výkonem
jde to i levneji , pošli sz o jaké autí by mělo jít a pokusím se ti dohodit pár lidí.. ( ale bdu až vpondělí, tak nečekej rychlou odpověd )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jde i levneji to je jasny...ale pokud to chce clovek poradne tak ta castka uvedena vejs neni nerealni...
...me daval kompresor do bavce jeden typek z revnic...stavi auta na rallycross ale jestli to dela i normalne to nevim..me to tam dal pac jsem od nej bral kompresor...
...jinak to stalo 20 litru (jen zastavba na nic jinyho nesahl) ... ale pote co jsem videl jak to udelal by se to dalo udelat ze ctvrtinu ceny ...
v kostce (2 drzaky, 1 remenice, 1 remen, a 3 nerez kolena)...
...me daval kompresor do bavce jeden typek z revnic...stavi auta na rallycross ale jestli to dela i normalne to nevim..me to tam dal pac jsem od nej bral kompresor...
...jinak to stalo 20 litru (jen zastavba na nic jinyho nesahl) ... ale pote co jsem videl jak to udelal by se to dalo udelat ze ctvrtinu ceny ...
v kostce (2 drzaky, 1 remenice, 1 remen, a 3 nerez kolena)...
Samotna fyzicka zastavba napr. turba neni az tak slozita, kdyz vis, co a jak. To za dvacku zvladnu taky... Spis bych problem potom videl s tim konecnym naladenim smesi atd. To je vse pres elektroniku a bez napr. spesl lambda sondy a schopnosti naprogramovani ecu, resp. know-how na naladeni nejakeho piggy back computeru si to nedokazu predstavit..
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Marcos píše:Samotna fyzicka zastavba napr. turba neni az tak slozita, kdyz vis, co a jak. To za dvacku zvladnu taky... Spis bych problem potom videl s tim konecnym naladenim smesi atd. To je vse pres elektroniku a bez napr. spesl lambda sondy a schopnosti naprogramovani ecu, resp. know-how na naladeni nejakeho piggy back computeru si to nedokazu predstavit..
presne tak...
tady zalezi nejvic na elektronice, to je to nejdrazsi...Jinak zastavba se da stihnout za par hodin, ale ladeni muze trvat mesice
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Skoro jako turbo, akorát místo části s plynovou turbínou má část s kolem pro řemen, kterej to roztáčí.Speedfire píše:ale kompresor......
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"