Motor se dusí netáhne:-(
Moderátor: Idaho
Motor se dusí netáhne:-(
Lidičky všichni co vidíte do motorů vic než já poradtě,začal mě zlobit motor při jízdě se skoro pořád dusí a vůbec nejede a nedrží volnoběh když prudce šlápnu na plyn tak se hned dusí a sem tam střelí do sání ale když sešlápnu pomalu tak má snahu se rozjet ale i tak to netáhne jak má netušíte kde by mohl být problém jde o GIII?????
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
Tak přesně ten samý problém mám já a o víkendu se to stalo i kolegovi v práci. On zajel do servisu, tam mu vymenili svíčky a je to O.K. Já jsem svíčky taky vymenil, ale furt stejný. Ještě vyměnim kabely.... to prej taky pomáhá. Ale v tvém případě to nejspíš budou ty svíčky. Popisuješ to uplně stejně jak ten kolega. Ještě bych tě poprosil jestli by jsi zkusil odpojit při zahřátém motoru volnoběžný ventil (jestli víš kde ho máš) ..... já když ho odpojim tak mi to chcípne...dřív to nedělalo.
Tak jsem ho vyměnil je to mnohem lepší ale ještě to není ono,začínám sázet ne benzínové čerpadlo asi nestíhá dodávat potřebné palivo poněvadž při plynulé jízdě jede normálně když sundám nohu z plynu a pak chci znova přidat už se dusí tak nechám třeba 3vteřiny volnoběh pak přidám a zas to šlape už jsem z toho na mrtvici




nazdarek.....tak ja som riesil nieco podobne na honde civic asi mesiac a bol som na testoch,menil som teplotne cidlo a nic az ked mi jeden mudry pan povedal ze odpoj lamda sondu.... a auto ide to znamena ze je zla takze treba odpajat a experimentovat...v servisoch aj tak nic nevedia,. hlavne ze beru peniaze
Nic novýho, je to furt to samýAnonymous píše:nazdarek.....tak ja som riesil nieco podobne na honde civic asi mesiac a bol som na testoch,menil som teplotne cidlo a nic az ked mi jeden mudry pan povedal ze odpoj lamda sondu.... a auto ide to znamena ze je zla takze treba odpajat a experimentovat...v servisoch aj tak nic nevedia,. hlavne ze beru peniaze

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- david
- Příspěvky: 524
- Registrován: 19 srp 2004 21:02
- Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
- Kontaktovat uživatele:
když je podle tebe výměna rozvodů tak banální záležitost tak proč si to neuděláš sám,neni to nic moc jednoduchýho,samozřejmě sou motory u kterejch je to "jednoduchý" ale taky motory u kterejch je to neskutečnej problém.Lukees píše:V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zubto jsem opravdu nechápal...............
měl jsem tenhle problém a pmohlo mi restartování ŘJ (odpojením baterky na nějkou dobu, po připojení nechta běžet motor a po ohřítí to normálně projet)
, ale ještě před tím vyčisti váhu vzduchu těma tamponkama co jsou do uší
Mě to hoodně pomohlo a v servisu si mě chtěli nechat týden a testovat čím to může bejt....
, ale ještě před tím vyčisti váhu vzduchu těma tamponkama co jsou do uší

Mě to hoodně pomohlo a v servisu si mě chtěli nechat týden a testovat čím to může bejt....

david píše:když je podle tebe výměna rozvodů tak banální záležitost tak proč si to neuděláš sám,neni to nic moc jednoduchýho,samozřejmě sou motory u kterejch je to "jednoduchý" ale taky motory u kterejch je to neskutečnej problém.Lukees píše:V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zubto jsem opravdu nechápal...............
Protože na to nemám odpovídajíci vybavení...u GIII to určitě těžký není
Jo s tou váhou vzduchu to zkusím dík za tipyarisek píše:měl jsem tenhle problém a pmohlo mi restartování ŘJ (odpojením baterky na nějkou dobu, po připojení nechta běžet motor a po ohřítí to normálně projet)
, ale ještě před tím vyčisti váhu vzduchu těma tamponkama co jsou do uší
Mě to hoodně pomohlo a v servisu si mě chtěli nechat týden a testovat čím to může bejt....
- david
- Příspěvky: 524
- Registrován: 19 srp 2004 21:02
- Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
- Kontaktovat uživatele:
No pokud tam máš nějakou 1,4 tak to tak těžký neni,ale jestli tam máš třeba 1,8 16V,2,0 16V nebo snad VR6 tak tam to neni jednoduchý.Lukees píše:david píše:když je podle tebe výměna rozvodů tak banální záležitost tak proč si to neuděláš sám,neni to nic moc jednoduchýho,samozřejmě sou motory u kterejch je to "jednoduchý" ale taky motory u kterejch je to neskutečnej problém.Lukees píše:V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zubto jsem opravdu nechápal...............
Protože na to nemám odpovídajíci vybavení...u GIII to určitě těžký není
Samozřejmě souhlasim že mechanik udělal chybu ale nemám rád když někdo mluví o něčem o čem toho moc neví.
Já to samé.... svíčky new....kabely new....a furt blbne. Dnes jedu pro cívku co dává proud do svíček a jestli to nebude ono tak už pude do servisu....
Ještě jeden poznatek.... když odpojim u cívky kabel vedoucí ke svíčkám tak se každý válec projeví jinak. Když odpojim 4. válec tak to téměř vůbec necvaká a nehází jiskru..jen malounkou... a když odpojim 2. válec tak to hází jiskru 10cm od cívky (mám od toho pořádně pošlehanou ruku) takže se mi zdá že by to mělo všude házet pořádnou jiskru... a ne jako u toho 4. kde to hodí jiskru až když je kabel těsně u vývodu cívky. Uvidim až se vrátim s novou cívkou....
Ještě jeden poznatek.... když odpojim u cívky kabel vedoucí ke svíčkám tak se každý válec projeví jinak. Když odpojim 4. válec tak to téměř vůbec necvaká a nehází jiskru..jen malounkou... a když odpojim 2. válec tak to hází jiskru 10cm od cívky (mám od toho pořádně pošlehanou ruku) takže se mi zdá že by to mělo všude házet pořádnou jiskru... a ne jako u toho 4. kde to hodí jiskru až když je kabel těsně u vývodu cívky. Uvidim až se vrátim s novou cívkou....
Takže problém u mě vyřešen!!! Zajel jsem na vrakáč a koupil cívku... nahodil ji... a motor šlape super jako dřív. Nejspíš byl přepálený jeden okruh cívky a na tom místě přeskakovala jiskra a tudíž už se nedostávalo na jiskru svíčky. Nová cívka neorigo stojí 3500Kč.... já ji koupil za 500,-. Miluju Ford ceny 
