
povrch z pravého karbonu
povrch z pravého karbonu
vrhnul jsem na opravdový karbon a mylím že výsledek stojí za to ... udělal jsem proto menší prezentaci, tak můžete kouknout zde: http://karbon-tuning.ic.cz . chystám se na další moto díly jako i kapoty aut a i menší doplňky. imitace formou polepek a potisku mi nějak nepřirostla k srdci ... opravdový karbon totiž působí prostorově a s opravdovým 3D efektem, který se nedá nahradit ničím jiným ani vzdáleně. Navíc pokud by se např. nádrž, nebo i kapota auta dělala celá z karbonu komplet vrstvená, bez původního plech základu, vyšlo by to poooooodsatatně dráž. Já vím že zde jde zejména o efekt, ale o to taky jde ... že
. dík za připomínky ..

-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: povrch z pravého karbonu
Anonymous píše:vrhnul jsem na opravdový karbon a mylím že výsledek stojí za to ... udělal jsem proto menší prezentaci, tak můžete kouknout zde: http://karbon-tuning.ic.cz . chystám se na další moto díly jako i kapoty aut a i menší doplňky. imitace formou polepek a potisku mi nějak nepřirostla k srdci ... opravdový karbon totiž působí prostorově a s opravdovým 3D efektem, který se nedá nahradit ničím jiným ani vzdáleně. Navíc pokud by se např. nádrž, nebo i kapota auta dělala celá z karbonu komplet vrstvená, bez původního plech základu, vyšlo by to poooooodsatatně dráž. Já vím že zde jde zejména o efekt, ale o to taky jde ... že. dík za připomínky ..

karbonova kapota
potazena karbonem
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
nebyl by zas takovej problém se pustit do celokarbonových dílů. Nemáte ale hoši představu, na kolik by vyšel takovej jeden díl. Jasně že na moto blatníky a menší kousky bez problému ... ale větší věci - např. kapoty na auto si myslím že by málo kdo zaplatil. Největší položku tvoří forma ...a následně několik vrstev karbonu .... myslím by se ti protočily panenky.. ale technicky je to možné, lze to, dělá se to .. já o tom zatím neuvažuji. výhledově ... kdo ví.
Potahování karbonem už tady je a celkem za rozum (od 5000/m2) a celý kapoty vyrábí taky za dost pěkný peníze. Dělá to www.Pesch.cz
No ono ten pesch vyrobí kapotu, ale jenom desku přibliženě tvarovanou, takže se musí udělat rychloupínáky apod. Kdo chce vyloženě karbonovou kapotu vyměnit kus za kus tak i u pesche se dostane někam k 15tis
Jinak lidí co dělaj karbon. věci je tu víc.........
Jinak lidí co dělaj karbon. věci je tu víc.........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Treba Phoenixs Power udelali Lexuse IS200 celyho z karbonuMaya_Man píše:no ve svete od top firem dvere az 80 a vice tisic

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
na ebay se daj celokarbonový kapoty a další díly - zejména na Hondy daj sehnat za zajímavý prašule
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Klidně ti ty sráči kapotu za 3tis udělám a brousit můžeš doma po večerech ,aspoň ušetříš.Jasně že si za to někdo řekne 6000za metr2 když se tím chce živit.Tj.2000 materiál 4000 práce.
Taky by mi to trvalo 14 dní,ale dělal bych to 1hod.denně.Při platu normálního dělňase kterej mám 130k/hod to dělá 2000k ato bych to 14 hodin celkově určitě nedělal.
Sere mě jak pořád nekdo dělá z karbonu kdoví co extra to neni,ale na autě je to jen estetická záležitost a nikdy se vlastnosti karbonu nevyužijí a váhově vyjde ůplně stejně i obyč.laminát.
Pokud by někdo chtěl šetřit váhu,mudel by to dělat z kevlaru
Co se týče pevnosti,tak karbon je na tom u většiny věcí na autě uplně k ho..,protože má pevnost jen v tahu.Ve všech ostatních případech je křehkej.To jen pro ůplnost
Příště se laskavě přihlas,aby bylo vidět kdo je tak chytrej..
Taky by mi to trvalo 14 dní,ale dělal bych to 1hod.denně.Při platu normálního dělňase kterej mám 130k/hod to dělá 2000k ato bych to 14 hodin celkově určitě nedělal.
Sere mě jak pořád nekdo dělá z karbonu kdoví co extra to neni,ale na autě je to jen estetická záležitost a nikdy se vlastnosti karbonu nevyužijí a váhově vyjde ůplně stejně i obyč.laminát.
Pokud by někdo chtěl šetřit váhu,mudel by to dělat z kevlaru
Co se týče pevnosti,tak karbon je na tom u většiny věcí na autě uplně k ho..,protože má pevnost jen v tahu.Ve všech ostatních případech je křehkej.To jen pro ůplnost
Příště se laskavě přihlas,aby bylo vidět kdo je tak chytrej..
BMW 318 IS coupe
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mňo třeba Camaro má přední blatníky, komplet dveře, zadní víko a střechu z obdoby skelný tkaniny ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"