jel sem normalne po dalnici a pak sem zastavil jen nekoho vyhodit na benzince motor sem vubec nechcipal.. pak sem odjel trosku jsem teda na to slapnul a po chvilce se strasne zacalo kourit z vejfuku (jen chvilinku) a pak proste to vubec netahlo a dokopce to jelo sotva 110...
134 tis. ale nevim jestli uz bylo/nebylo/kdy meneny
ted sem to cca po pul hodine zkusel projet a vypada to ye to zas tahne.. ale teda zkousel jsem to jen do maly rychlosti tak do 90km/h ale proste takovy to syceni pri zrychlovani tam bylo... je mozny ze by se to nak mohlo samo spravit?:)
jakej byl ten kouř? syčení je normál jelikož máš turbo hned "za" palubkou zvlášť když to máš chiplý.. spíš bych ti viděl na problem s překročením tlaku/regulací..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
mno proste jak sem vyjel od pumpy tak proste sem videl v zrcatku cernej kour dost hustej ale jen chvilku par sekund... jinak mi to skoro vubec nekourilo a pak to proste az do prahy skoro 100km vubec nejelo... do kopce max 110... pak jak sem zaparkoval doma sel dom a pak sem to zkusil po cca 30min... a zdalo se ze to zas tahne jako predtim.. ale nemel sem moznost jet nejak rychle tak do 90km/h
nechci strasit..ale kamos mel podobnej problem , kdyz se mu propalili pisty(turbo normalne natlacilo , ale az hoodne vysoko bylo poznat ze to zabira , navic mu chcal olej merkou..)... bud turbo ko nebo zmerit kompresni tlaky , nebo rovnou sundat hlavu
blah píše:jinak jsem jsem tak zkousel(kdyz to jeste fachalo) kolik to jede a nechtelo to jit prez 180 to bude asi nakej omezovac co? da se to nak obejit?
jako 180 to jelo i po rovine i mirne do kopce a i z kopce to proste vic nejelo i kdyz chtelo
maximalku 180 to ma v serii ted mam o cca 20kw vic tak by to melo jet vic ne
jinak jeste k tomu turbu... radne se o nej staram pokazde ho nechavam po delsi jizde dochladit 3 minutky na volnobeh atd...
hm ted mi to udelalo zas... proste sem rano nastartoval vyjel krasne pomalu furt jel.. nevim presne kdy se mi vyplo turbo protoze sem na to fakt vubec neslapal... no zas stacilo vypnout motor a zapnout a zas to slo ;x
hm ted sem s tim byl v servisu dali to na diagnostiku moc sem se v tech grafech nevyznal ale jedna hodnota tam byla furt stejna.. nakejch myslim cca 980 proste byla furt stejna i kdyz na to slapnul nak to proste nereaguje cico
rikal nejdriv ze asi vaha vzduchu.. tak ji vymenil.. ale bylo to to samy
takze mi rek ze to muze bejt tim chipem nebo co a ze si mam zajet do naky chiparsky firmy ;o( a nebo se smirit s tim ze mi proste cas od casu samo vypne turbo ;(
byl sem v ATU na chodove u Agipky
merili to urcite jen na jednu rychlost a jako kotel davali ale rychlost asi zadnou nebo co ptze u toho stal a daval plyn a dival se na monitor
sem ti to už psal že to je překroční tlaku - spíš než aby ti to vypsali ti měli najít proč, např. zkontrolovat hadičky k reg. ventilu nebo ho zkusit vyměnit, jukni sem - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 452&page=1... a taky to může bejt tim čipem..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
hadicky kontrolovali koukali tam na to asi 4 lidi (a vocumovali golfa hehe) a pak proste rikali ze to muze byt cimkoliv a ze tim ze to je chiply tak na to neprijdou..
tak určitě kde sis to nechal dělat nabizej zaruku že když to bude dělat bordel že ti vrátěj peníze ne.. nech si to hodit na původní program a pak budeš vědět jestli je to chipem nebo ne
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
no chip je z nemecka... ptze sem to uz chiply koupil
jinak pul roku vse OK jen pred 14ti dnama to udelalo poprvy jak uz sem psal... pak 14 dni OK a dneska 2x za den... no uvidime zitra...
Muze to bejt spousta veci, spatny tlakovy cislo, mizernej chip, mozna by to mohla delat i vaha vzduchu. Chtelo by to testnout nekde za provozu.
Me tohle zacalo delat Toledo TDi s 66kW. Nejdriv jezdilo v pohode rok a pul na bionaftu, pak jsem zacal tankovat normalni, zacalo to padat do nouzaku jak popisujes a za asi 800 km jsem menil turbo.
Fakt zkus tu diagnostiku, budes chytrejsi, kdybys byl nekde z Vysociny, tak ji mas u me gratis. Popripade se muzeme podivat i na ten upravenej software a porovnat ho s originalem, myslim, ze pro tvuj motor bych ho mel mit.
Pardon, za tu vahu vzduchu se omlouvam, nejak jsem to prehlidnul a mas pravdu, kvuli vaze to ani nespadne do nouzaku, ani se nezapise chyba do pameti zavad.
Ale kazdopadne, pokud to predtim jezdilo dobre, tak se muselo neco posrat. Je mozny, ze kdyby to nebylo chiply, tak se to neprojevi, ale jen softwarem to urcite nebude.
2 fazeey: mohl by ses mi teda na BBTP podivat na golfika ?
jinak to vypada na ten podobnej problem jak si daval ten odkaz na dieselpower forum... proste tak do rychlosti 110 vsechno OK a prez proste se to hodi do toho nouzaku