ahoj, předem řikám, že jsem smířenej s tím, že přijde hromada názorů typu nemá smysl upravovat motor 1,6 a podobně, nicméně i tak to zkusim
- nemáte někdo ponětí, kde by se dali sehnat odlehčené řemenice na bmw? Případně jiné tomu podobné díly? díky
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
mas moznost je nechat vyrobit pokud mas iskovnyho znamyho na CNCcku z duralu...ale rovou bych odlehcoval setrvak..jinak bych se kouknul nekde v dojclandu....
ci to ma zmysel? uvedom si co od toho chces (max vykon, kazdodennu pouzitelnost...), zisti si kolko by ta to asi stalo penazi.
a potom tie prachy pripocitaj k cene vozidla a zistis ci sa ti oplati kupit neco ine
pisis ze tam mas 102hp. ak ich chces 120-130, tak to by asi nemal byt prilis velky problem. a kludne chod do toho. ak ich chces 150-160 tak zistis, za asi bude jednoduchsie kupit 320i.....
na Bidrina sem zapomnel (ale opravdu staci kamos co dela na CNCcku..)..rozhodne samotny remenice nevim jestli maj smysl..ale v kombinaci se setrvakem urcite......
jen nevim jak daleko ses s upravama ale predpokladam ze uz tam mas (nebo chystas..) aspon filtr a celej vyfuk...
Honza: zatim nemám, (báwo mám tak 3 tejdny), nicméně to je všechno v plánu, jen chci začít z jinýho konce než třeba bylo u feldy, ale pracuje se na tom
Zemi: taktak, chci bejt ve skupine 1,6 a myslim si i ze báwo by nemuselo mit spatny sance, jen je skoda ze je tak tezsky
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
nechci kupovat motor, chci ho upravit, to je podle me tuning, dostat z obsahu 1,6 vic nez je v sérii, ne dat tam silnejsi, to bych mohl koupit rovnou 2.5litr, ale spis to chci vymazlit
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
No nejdřív bych dal spíš ten filtr a vejfuk, setrvák atd. bych nechal až pak (ale já jsem ho*no tuner ) a kolik má 316ka kg? Obávam se ale,že tu budou 1,6 u kterých je poměr výkon/váha někde trochu jinde.
No odlehčenej setrvačník se tu už řešil že si tim moc nepomuzes, protoze to co nazenes tim ze se dostanes rychlejc do otacek zase stratis pri razeni kdy ti otacky vic klesnou
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
No upřímně to tvoje BMW ve skupině 1600ccm je ztracený, nebo do něj narveš hrozný prachy a už to bude skoro speciál. Už jenom co do toho narveš prachů aby si odjel aspoň sériový crxko například
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
pokud víc na závody, tak vyházej všechny nepotřebný věci, odhlučnění, koberce a udělej co nejvíc úprav motoru - vačku, jinej program do řídící jednotky, sniž hlavu, svody a sportovní kat a kvalitní zadní tlumič, karbonový sání, všechno co se hejbá odlehči, pak si to spočítej a zděsíš se
pokud víc na normální ježdění tak se na to vykašli
to pravě nechci chci 1,6tku, navic si nemuzu dovolit byt vic dni bez auta (jezdim s tim do prace) takze podle toho musim mit i cas na upravy (vymena celyho motoru by kapanek zabralo cas a stalo by to moc penez najednou)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Taky sem zastancem nazoru ze setrvacnik je super ale chce to silny motor a hodne namastenou penezenku.Osobne bych to taky resil vymenou motoru.Ty prachy ktery do toho nacpes...myslim ze to nema smysl.Taky jsem chtel do toho meho odlehceny setrvacnik ale radsi to vrazim do necoho jineho.Tech par koni co ti to prida za to nestoji.A jestli s tim budes jezdit denne do tak to si s tim uzijes.Ale je to tvoje volba
Kolbik píše:Taky sem zastancem nazoru ze setrvacnik je super ale chce to silny motor a hodne namastenou penezenku.Osobne bych to taky resil vymenou motoru.Ty prachy ktery do toho nacpes...myslim ze to nema smysl.Taky jsem chtel do toho meho odlehceny setrvacnik ale radsi to vrazim do necoho jineho.Tech par koni co ti to prida za to nestoji.A jestli s tim budes jezdit denne do tak to si s tim uzijes.Ale je to tvoje volba
jendou sem videl na zavodech jak na startu z jendoho BMW vyletely zbytky setrvau...asi ho nekdo moc odlehcil.....pokud se odlehci s rozumem (nebo dle tovarni predlohy jako u skodovek..) necha se to poradne vyvazit i s klikou tak bych byl bez obav..
PJ píše:No odlehčenej setrvačník se tu už řešil že si tim moc nepomuzes, protoze to co nazenes tim ze se dostanes rychlejc do otacek zase stratis pri razeni kdy ti otacky vic klesnou
Na závoděni ještě jakž-takž,ale pokud s tím budeš jezdit třeba do práce tak si rovnou nabal pumpařku.V kopci to doháníš podřazováním a vytáčením-prostě nemá sílu.
Ten zotrvacnik.... Podme tak teoreticky:keby mal 1000Kg, tak pred sprintom to roztocis na max otacky a potom ti zotrvacnost+motor bude auto vlastne tahat cely sprint mozno aj smykom..... zaver: NEODLAHCUJTE ZOTRVACNIKY, DAVAJTE SI CO NAJTAZSIE A VASE SPRINTY BUDU ISTO LEPSIE
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.