chlazení motoru-jak vylepšit

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

chlazení motoru-jak vylepšit

Příspěvek od Krosmen »

Jak zlepšit chlazení motoru?Větší řemenici na kliku-větší otáčky čerpadla,větší chladič.....Jak to vyřešit?????? :?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od barry »

Já jsem hodil větší chladič, byl z jiného auta, tak se muselo trošku improvizovat... podle toho o kolik si zvedl výkon, taky se dá koupit závodní termostat, otvíra už někde při 75C i dříve, dělá ho firma Sard a ne až po 90C.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

chces to delat na lancce?? radsi bych to resil bud mensi remenici na pumpe - kdyz das vetsi remenici na kliku ,tak se bude tocit rychlejc i altik ..coz nemusi byt dobre ..a za druhy ztizis motru praci..sice to asi ani nepoznas , ale vetsi remenice na klice znamena tezssi prevdpro pohon pumpy a altiku

resil bych to vetsim chladicem , pripadne jeste vetsim olejovym chladicem -pokud teda ma

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

teplota oleje je v pohodě na 80-90 ale vodě trvá dlouho než se vychladí a i v týhle zimně mi spíná ventilátor.....podotýkám těsnění pod hlavou je nový......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

delalo to i predtim??? pred vymenou tesneni nez to tesneni odeslo?

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

dělalo.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

tak zkus nejdřív jen zkontrolovat termostat ten co tam máš, jestli je v pohodě, jinak ti mužu dohodit jeden co mám v bejvalí feldě, a s tim to neuvaříš ani když stojíš v létě na místě a držíš plyn na podlahu (je trošku umřelej, ale chladí dobře) :D :D
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

povim ti jedno ..vymnen chladic za novej - ten co tam mas uz je asi zasr... resil sem podobnej problem na mym 2l tipu ..furt se to dost ohrejvalo(90 tam bylo furt, stacilo chvili stat a slo to na 100 a vice) , k tomu mi nespinal vetrak , takze sem musel vyrobit rucni spinani , ale stejne mi to bylo k prdu , protoze jendnou se to v kolone ohralo natolik ze ten chladic bouchnul a ani vetak nepomoh ..po vymnene za novej (3500,-) to ted chladi pekne ..teplota je furt lehce pod 90 v kolone staci jen na chvili vetrak a schladi se to v poho ..ted mi ale odchazi termostat ..chjo , ais jeste udela to spinaci cidlo -je 2 stupnovy , kvuli klime

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

bych řekl, že ten co máš se prostě jen neotvírá
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

leon.zl
Příspěvky: 25
Registrován: 15 říj 2005 12:53

Re: chlazení motoru-jak vylepšit

Příspěvek od leon.zl »

nevim jestli to bude u tebe proveditelne, vyznam se vesmes jen ve vw group, ale kdyz ja klimu nemam - ja ji nemuzu - tak jsem vymenil chladic za vetsi z oktavy, ktery ma dalsi vyrtuli na klimu, a elektrikar zapojil tak, ze obe vrtule spinaji na chlazeni motoru, ted na podzim kdyz venku cca +15 st. pri jizde v kolone pri cca 80-90 km/h po sepnuti vrtuli klesla teplota pod 80 st., jeste neni odzkousene v lete, ale snad to bude fungovat i kdyz to bude dostavat ve 40 st. podlahu.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazení motoru-jak vylepšit

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak teda tím, že zrychlíš pumpu dle mě nic nezískáš, dle mě to chce větší chladič a nebo pořádně vyčistit stávající ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

nebo použít chladič z 2,5TDS ten je větší,respektive tlustší ale nemá vývod na chlazení turba....
Taky sem uvažoval nad tim koupit novej chladič.Mám na chatě saharu z dvěma ventilátorama z nafty.....řešim ale něco jinýho kleklo turbo....... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazení motoru-jak vylepšit

Příspěvek od semysak »

chjo koukam jakmile se do toho hrabne zacnese to sypat jaky mas turbo? kdyztak dej vedet potom za kolik se Ti ho podarilo obnovit ja v tom svojom mam mitsubishi TD04 nic blizsiho ale nevim...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Garette T-3 ale když už tak větší,schánim z MKIII
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: chlazení motoru-jak vylepšit

Příspěvek od Taboo »

Krosmen píše:Jak zlepšit chlazení motoru?Větší řemenici na kliku-větší otáčky čerpadla,větší chladič.....Jak to vyřešit?????? :?
Vetsi (hlinikovy) chladic, nizsi termostat a Redline Water Wetter. Pokud je tvuj motor I4 a ma od vyroby "harmonic dampener", v ZADNEM pripade ho nevymenuj za nejakou jednodilnou odlehcenou remenici (pokud se nehodlaz brzo vymenovat loziska klikove hridele).
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

když už se tady o tom bavíte, má nějakej smysl vyměnit ten harmonic balancer co mám origo - tj je ze dvou částí, který jsou jako slepený gumou ten stojí asi 50 USD

Obrázek

za nějakej lepší kterej je naplněnej kapalinou a stojí 150 USD

Obrázek

a nebo nějakej ultra ten stojí 350 USD

Obrázek

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

asi to opravdu vyřešim novym chladičem,na lancii se nějaký větší nikde nenašel jedině nechat vyrobit na zakázku......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
rufe
Příspěvky: 54
Registrován: 22 črc 2005 11:50
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rufe »

dej tam chladic z avie, je levnej , velkej a vykonej :D

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“