
chlazení motoru-jak vylepšit
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
chlazení motoru-jak vylepšit
Jak zlepšit chlazení motoru?Větší řemenici na kliku-větší otáčky čerpadla,větší chladič.....Jak to vyřešit?????? 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Já jsem hodil větší chladič, byl z jiného auta, tak se muselo trošku improvizovat... podle toho o kolik si zvedl výkon, taky se dá koupit závodní termostat, otvíra už někde při 75C i dříve, dělá ho firma Sard a ne až po 90C.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
chces to delat na lancce?? radsi bych to resil bud mensi remenici na pumpe - kdyz das vetsi remenici na kliku ,tak se bude tocit rychlejc i altik ..coz nemusi byt dobre ..a za druhy ztizis motru praci..sice to asi ani nepoznas , ale vetsi remenice na klice znamena tezssi prevdpro pohon pumpy a altiku
resil bych to vetsim chladicem , pripadne jeste vetsim olejovym chladicem -pokud teda ma
resil bych to vetsim chladicem , pripadne jeste vetsim olejovym chladicem -pokud teda ma
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
povim ti jedno ..vymnen chladic za novej - ten co tam mas uz je asi zasr... resil sem podobnej problem na mym 2l tipu ..furt se to dost ohrejvalo(90 tam bylo furt, stacilo chvili stat a slo to na 100 a vice) , k tomu mi nespinal vetrak , takze sem musel vyrobit rucni spinani , ale stejne mi to bylo k prdu , protoze jendnou se to v kolone ohralo natolik ze ten chladic bouchnul a ani vetak nepomoh ..po vymnene za novej (3500,-) to ted chladi pekne ..teplota je furt lehce pod 90 v kolone staci jen na chvili vetrak a schladi se to v poho ..ted mi ale odchazi termostat ..chjo , ais jeste udela to spinaci cidlo -je 2 stupnovy , kvuli klime
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
nevim jestli to bude u tebe proveditelne, vyznam se vesmes jen ve vw group, ale kdyz ja klimu nemam - ja ji nemuzu - tak jsem vymenil chladic za vetsi z oktavy, ktery ma dalsi vyrtuli na klimu, a elektrikar zapojil tak, ze obe vrtule spinaji na chlazeni motoru, ted na podzim kdyz venku cca +15 st. pri jizde v kolone pri cca 80-90 km/h po sepnuti vrtuli klesla teplota pod 80 st., jeste neni odzkousene v lete, ale snad to bude fungovat i kdyz to bude dostavat ve 40 st. podlahu.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
tak teda tím, že zrychlíš pumpu dle mě nic nezískáš, dle mě to chce větší chladič a nebo pořádně vyčistit stávající ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
nebo použít chladič z 2,5TDS ten je větší,respektive tlustší ale nemá vývod na chlazení turba....
Taky sem uvažoval nad tim koupit novej chladič.Mám na chatě saharu z dvěma ventilátorama z nafty.....řešim ale něco jinýho kleklo turbo.......

Taky sem uvažoval nad tim koupit novej chladič.Mám na chatě saharu z dvěma ventilátorama z nafty.....řešim ale něco jinýho kleklo turbo.......






krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
chjo koukam jakmile se do toho hrabne zacnese to sypat jaky mas turbo? kdyztak dej vedet potom za kolik se Ti ho podarilo obnovit ja v tom svojom mam mitsubishi TD04 nic blizsiho ale nevim...
Re: chlazení motoru-jak vylepšit
Vetsi (hlinikovy) chladic, nizsi termostat a Redline Water Wetter. Pokud je tvuj motor I4 a ma od vyroby "harmonic dampener", v ZADNEM pripade ho nevymenuj za nejakou jednodilnou odlehcenou remenici (pokud se nehodlaz brzo vymenovat loziska klikove hridele).Krosmen píše:Jak zlepšit chlazení motoru?Větší řemenici na kliku-větší otáčky čerpadla,větší chladič.....Jak to vyřešit??????

IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
když už se tady o tom bavíte, má nějakej smysl vyměnit ten harmonic balancer co mám origo - tj je ze dvou částí, který jsou jako slepený gumou ten stojí asi 50 USD

za nějakej lepší kterej je naplněnej kapalinou a stojí 150 USD

a nebo nějakej ultra ten stojí 350 USD


za nějakej lepší kterej je naplněnej kapalinou a stojí 150 USD
a nebo nějakej ultra ten stojí 350 USD


Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"