JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKON

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od JirkaŠ »

Vážení tuneři,prosím Vás,neznechucujte svými výpady člověka(Taboo),který je ochoten se s Vámi podělit o svoje znalosti a letité zkušenosti z oblasti úprav motorů za účelem zvýšení výkonu.Buďme rádi,že je vůbec ochotný se o tyto znalosti a názory podělit.Diskutujme věcně a vyvarujme se zbytečných napadání popř.urážek.Samozřejmě každý máme nárok na svůj názor a můžeme ho zde presentovat,ale měli by jsme ho mít podložený argumenty.Díky za pochopení.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Taboo píše: BTW určitě dobře víš,že brždění před startem ti umožní rychlejší změnu kinetické energie auta díky fiktivní protisíle a tudíž i větší rychlost startu....
:lol: :lol: :lol: :lol: tak tohle mě fakt schodilo ze židle..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Krosmen píše:
[color=red]Smoothy[/color] píše: BTW určitě dobře víš,že brždění před startem ti umožní rychlejší změnu kinetické energie auta díky fiktivní protisíle a tudíž i větší rychlost startu....
:lol: :lol: :lol: :lol: tak tohle mě fakt schodilo ze židle..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
editni si to :)

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

toSmoothy:
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Šubi píše:toSmoothy:
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....
S tou konetickou energií je právě problém v tom, že když se nehýbe a stojí na startu, tak nemá žádnou, což Smoothy nějak nechce připustit.

Ruční brzda může částečně simulovat uzávěrku diferenciálu, což je dobrý, když se chceš rozjet například na ledu a prokluzovalo by ti jedno kolo. Na semaforu nevím, já ručku používám jen na rozjezdy do kopce :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šubi »

Beaver píše:
Šubi píše:toSmoothy:
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....
S tou konetickou energií je právě problém v tom, že když se nehýbe a stojí na startu, tak nemá žádnou, což Smoothy nějak nechce připustit.

Ruční brzda může částečně simulovat uzávěrku diferenciálu, což je dobrý, když se chceš rozjet například na ledu a prokluzovalo by ti jedno kolo. Na semaforu nevím, já ručku používám jen na rozjezdy do kopce :lol:
to víš.....smoothy jezdí sprinty do kopce a proto potřebuje ručku.....aby mu ta kinetická energie zajistila dostatečnej odpich......

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Vecernicek »

Solidni hadka, jeste ze nejsem pozornosti ja...

Jinak me Taboo pochvalil, ale v jine diskuzi :)
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

tak to si teda borec :x
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Taboo »

Vecernicek píše:Jinak me Taboo pochvalil, ale v jine diskuzi :)
:twisted:
Pokud to je pravda, tak by mel nekdo upozornit Milosh, ze nekde nejspis opet doslo ke korupci kodu fora :twisted: . Jeste pro upresneni, "go f*ck yourself" neni vetsinou mysleno jako pochvala... :lol:

(J/K :lol: )
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Vecernicek »

??? :(
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od JonnY »

tak vecernicku, vzhladom na to, ze asi mas problem s internetovym slangom tak

Kód: Vybrat vše

JK, J/K : "Just kidding"
WTF : "What the fuck?"; Also "who the fuck?", "why the fuck?", and so on, depending on context.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Internet_slang
list milionu skratiek, z ktorych som pocul asi 20 :D
pripadne este http://www.slovnik.cz

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

to vis vecernicek je retard musis mu to prelozit polopate :lol: :lol:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

octaviaTDi píše:to vis vecernicek je retard musis mu to prelozit polopate :lol: :lol:
Asi tak nějak... 8)

WTF = What the fuck... Co mrdat? (sakra neumíte mluvit česky? Co já vím co to je? Fuck má x milion možností)

Just Kidding...vůbec nevím...

Bežte někam! :P

BooM
Příspěvky: 975
Registrován: 31 kvě 2004 17:39
Bydliště: Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od BooM »

What the fuck - Co to kur**
- Co to k sakru


proste tak...
Looking for some car....

Uživatelský avatar
Chudej student
Příspěvky: 12
Registrován: 05 říj 2004 10:19
Bydliště: Praha,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

octaviaTDi píše:to vis vecernicek je retard musis mu to prelozit polopate :lol: :lol:
:smich2: :smich2: :smich2:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Taboo píše:
Smoothy píše::D Vyčerpal jsi mě,vzdávám to a du si zahrát své oblíbené Grand turismo,pak zkusím našprtat nějakou další problematiku z internetu a dát ti záminku k další při,abych ti to vrátil.
A ještě něco -jednou ze mě bude určitě velký drag racer a přijedu do ameriky a tam tě porazím!
Dobre. Hodne stesti. :lol:
Žeby další komedie jako Herbie :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Chudej student píše:
octaviaTDi píše:to vis vecernicek je retard musis mu to prelozit polopate :lol: :lol:
:smich2: :smich2: :smich2:
Přišel jsi mě buze*ovat i sem? Já ti na to ale :fuck: :lol:

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Vecernicek »

Mě to nejde do hlavy...

Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...

To je 58,34 otáček za vteřinu

Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s

vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...

To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!

Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od honza 2.0 16v »

ale je ..zalezi na obsahu.. napr muj 2litr (plati pro vsechny 2l motry..) spali za 1s pri 7000 skoro 116,6l ...to mas skoro 7000l za minutu..a u toho vetraku, pokud ho myslis udavaj 3000l za minutu....to znamena ze od 3500 , kdy ten muj motr nedosahne ani nejvyssiho kroutaku ho ten vetrak brzdi....

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Vecernicek »

Vždyť to je kostka jak hovado!!! Co tady za deset let budeme dejchat? Když ti za barákem projede deně 100 aut za minutu to je 10 000metrů krychlovejch vzduchu....
Aááááááááááááááááááááááá stěhuju se někam do tropickýho pralesa...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Beaver »

Vecernicek píše:Vždyť to je kostka jak hovado!!! Co tady za deset let budeme dejchat? Když ti za barákem projede deně 100 aut za minutu to je 10 000metrů krychlovejch vzduchu....
Aááááááááááááááááááááááá stěhuju se někam do tropickýho pralesa...
Neboj, oni ti ten vzduch zase vyfoukaj zpátky ven výfukem, obohacenej o pár "stopových prvků" :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

Teda pánové není nad upřímné zasmání před spánkem, děkuji :lol: Jen tak dál :smich2:

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od tomoking »

Vecernicek píše:Mě to nejde do hlavy...

Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...

To je 58,34 otáček za vteřinu

Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s

vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...

To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!

Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?

chtelo by to reparat z fyziky :lol:
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Idaho »

:D :D :D takhlel jsem se nezasmál dlouho ( a to ta 1,6 ještě není přeplnovaná :D ) :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Bordel »

Vecernicek píše:Mě to nejde do hlavy...

Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...

To je 58,34 otáček za vteřinu

Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s

vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...

To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!

Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?
po tomhle roflu fakt nee :lol:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO

Příspěvek od Vecernicek »

??? Nechápu... To jako že vy to nespočítáte ?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“