JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKON
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Vážení tuneři,prosím Vás,neznechucujte svými výpady člověka(Taboo),který je ochoten se s Vámi podělit o svoje znalosti a letité zkušenosti z oblasti úprav motorů za účelem zvýšení výkonu.Buďme rádi,že je vůbec ochotný se o tyto znalosti a názory podělit.Diskutujme věcně a vyvarujme se zbytečných napadání popř.urážek.Samozřejmě každý máme nárok na svůj názor a můžeme ho zde presentovat,ale měli by jsme ho mít podložený argumenty.Díky za pochopení.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
toSmoothy:
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....
S tou konetickou energií je právě problém v tom, že když se nehýbe a stojí na startu, tak nemá žádnou, což Smoothy nějak nechce připustit.Šubi píše:toSmoothy:
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....
Ruční brzda může částečně simulovat uzávěrku diferenciálu, což je dobrý, když se chceš rozjet například na ledu a prokluzovalo by ti jedno kolo. Na semaforu nevím, já ručku používám jen na rozjezdy do kopce

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
to víš.....smoothy jezdí sprinty do kopce a proto potřebuje ručku.....aby mu ta kinetická energie zajistila dostatečnej odpich......Beaver píše:S tou konetickou energií je právě problém v tom, že když se nehýbe a stojí na startu, tak nemá žádnou, což Smoothy nějak nechce připustit.Šubi píše:toSmoothy:
asi sem toho nepřečetl dost ale nevim co má ruční brzda společnýho s rychlim startem na světlech.....
taky nechápu jakou kinetickou (pohybovou) energii má těleso které se nehýbe.....
btw. nechápu proč tady skoušíš něco na Taboa když i já se svým průměrným IQ a základní znalostí fyziky a lehkým přehledem o problematice s auty spojenou jsem pochopil že to co tu prosazuješ je blbost....
Ruční brzda může částečně simulovat uzávěrku diferenciálu, což je dobrý, když se chceš rozjet například na ledu a prokluzovalo by ti jedno kolo. Na semaforu nevím, já ručku používám jen na rozjezdy do kopce
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Solidni hadka, jeste ze nejsem pozornosti ja...
Jinak me Taboo pochvalil, ale v jine diskuzi
Jinak me Taboo pochvalil, ale v jine diskuzi

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Vecernicek píše:Jinak me Taboo pochvalil, ale v jine diskuzi

Pokud to je pravda, tak by mel nekdo upozornit Milosh, ze nekde nejspis opet doslo ke korupci kodu fora


(J/K

IQ stylingem nenahradis.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
??? 

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
tak vecernicku, vzhladom na to, ze asi mas problem s internetovym slangom tak
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Internet_slang
list milionu skratiek, z ktorych som pocul asi 20
pripadne este http://www.slovnik.cz
Kód: Vybrat vše
JK, J/K : "Just kidding"
WTF : "What the fuck?"; Also "who the fuck?", "why the fuck?", and so on, depending on context.
list milionu skratiek, z ktorych som pocul asi 20

pripadne este http://www.slovnik.cz
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
What the fuck - Co to kur**
- Co to k sakru
proste tak...
- Co to k sakru
proste tak...
Looking for some car....
- Chudej student
- Příspěvky: 12
- Registrován: 05 říj 2004 10:19
- Bydliště: Praha,
- Kontaktovat uživatele:
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Žeby další komedie jako HerbieTaboo píše:Dobre. Hodne stesti.Smoothy píše:Vyčerpal jsi mě,vzdávám to a du si zahrát své oblíbené Grand turismo,pak zkusím našprtat nějakou další problematiku z internetu a dát ti záminku k další při,abych ti to vrátil.
A ještě něco -jednou ze mě bude určitě velký drag racer a přijedu do ameriky a tam tě porazím!

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Mě to nejde do hlavy...
Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...
To je 58,34 otáček za vteřinu
Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s
vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...
To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!
Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?
Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...
To je 58,34 otáček za vteřinu
Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s
vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...
To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!
Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
ale je ..zalezi na obsahu.. napr muj 2litr (plati pro vsechny 2l motry..) spali za 1s pri 7000 skoro 116,6l ...to mas skoro 7000l za minutu..a u toho vetraku, pokud ho myslis udavaj 3000l za minutu....to znamena ze od 3500 , kdy ten muj motr nedosahne ani nejvyssiho kroutaku ho ten vetrak brzdi....
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Vždyť to je kostka jak hovado!!! Co tady za deset let budeme dejchat? Když ti za barákem projede deně 100 aut za minutu to je 10 000metrů krychlovejch vzduchu....
Aááááááááááááááááááááááá stěhuju se někam do tropickýho pralesa...
Aááááááááááááááááááááááá stěhuju se někam do tropickýho pralesa...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Neboj, oni ti ten vzduch zase vyfoukaj zpátky ven výfukem, obohacenej o pár "stopových prvků"Vecernicek píše:Vždyť to je kostka jak hovado!!! Co tady za deset let budeme dejchat? Když ti za barákem projede deně 100 aut za minutu to je 10 000metrů krychlovejch vzduchu....
Aááááááááááááááááááááááá stěhuju se někam do tropickýho pralesa...

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
Vecernicek píše:Mě to nejde do hlavy...
Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...
To je 58,34 otáček za vteřinu
Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s
vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...
To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!
Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?
chtelo by to reparat z fyziky

řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO





Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
po tomhle roflu fakt neeVecernicek píše:Mě to nejde do hlavy...
Motor 1,6... dejme tomu 3500ot/min...
To je 58,34 otáček za vteřinu
Páč píst oběhne dvakrát než znovu nasaje vzduch je 29,2ot/s
vezmeme teda 1,6litrů objemu a vykrátíme... 1,6*29,2=46,6litrů vzduchu za sekundu...
To přece není možný aby motor spálil za dvě vteřiny 1metr krychlový?!
Je někdo schopen to po mě přepočítat, nebo je to dobře?

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SI RYCHLE A ZA PŘÍPLATEK ZNIČIT MOTOR,ČI SNÍŽIT VÝKO
??? Nechápu... To jako že vy to nespočítáte ?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV