Já vím, že člověk těm tacháčům může asi sotva věřit, ale co s motorem, kterej má podle majitele nalítáno 170000km a je v pohodě? Trochu bych se toho bál a vím, že záleží hlavně na stavu, ale nerad bych něco koupil a se strachem čekal, že se vysype.....jestli jste to tu už řešili, tak sorry
V kolika na GO motoru u starých Škodovek
Moderátor: Idaho
V kolika na GO motoru u starých Škodovek
Nemáte někdo ponětí po kolika najetých kilometrech (zhruba) by měl motor takový 120 projít generálkou?
Já vím, že člověk těm tacháčům může asi sotva věřit, ale co s motorem, kterej má podle majitele nalítáno 170000km a je v pohodě? Trochu bych se toho bál a vím, že záleží hlavně na stavu, ale nerad bych něco koupil a se strachem čekal, že se vysype.....jestli jste to tu už řešili, tak sorry
Já vím, že člověk těm tacháčům může asi sotva věřit, ale co s motorem, kterej má podle majitele nalítáno 170000km a je v pohodě? Trochu bych se toho bál a vím, že záleží hlavně na stavu, ale nerad bych něco koupil a se strachem čekal, že se vysype.....jestli jste to tu už řešili, tak sorry
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
no ty kilometry už by tomu celkem odpovídali, ale když říkáš že je v pohodě??? Podle čeho si to poznal? že to startuje a jede, nebo si skoušel něco víc?
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
To mám jenom informace (řekl, že je motor v pohodě) od majitele, je to Škůdka na LPG, takže se dostala do okruhu mýho zájmu, ale když mi majitel sdělil ty kilometry, tak mě to přešlo, protože investovat po chvíly do jinýho motoru nebo GO teda nehodlám....nechci tyhle auta nijak snižovat, ale nejsem si jistej, jestli najedou v pohodě 200000 bez "zásahu"rocco píše:no ty kilometry už by tomu celkem odpovídali, ale když říkáš že je v pohodě??? Podle čeho si to poznal? že to startuje a jede, nebo si skoušel něco víc?
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
no řekl bych že to je už dost na hraně stěma km, ale záleží jak stim kdo zacházel, ale většinou už to žere olej apod. Jinak by to chtělo aspon změřit tlaky a pořádně si ho poslechnout, ale myslim že de stejně o hovno neni problém koupit jinej motor slušnej za tágo a za hodinu je vyměněnej.
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
to já právě nechci, zase by se rozjel kolotoč shánění motoru a lidí, který to udělaj a toho už mám plný kecky....to radši seženu jinčí, s menším počtem km a bude, díkrocco píše:no řekl bych že to je už dost na hraně stěma km, ale záleží jak stim kdo zacházel, ale většinou už to žere olej apod. Jinak by to chtělo aspon změřit tlaky a pořádně si ho poslechnout, ale myslim že de stejně o hovno neni problém koupit jinej motor slušnej za tágo a za hodinu je vyměněnej.
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
vis km na sade tezko odhadnes, lide v mem okoli delaj spis Go az kdyz s ezacne nejak spatne projevovat.
osoben si myslim ze sade po 150tis je zrala na go, ale jak zjistit kolik tam je najeto.... nevim asi bych to neresil, jinej motor mas za dva tisice nebo GO za 5-10 podle toho kdo a co dela..;
osoben si myslim ze sade po 150tis je zrala na go, ale jak zjistit kolik tam je najeto.... nevim asi bych to neresil, jinej motor mas za dva tisice nebo GO za 5-10 podle toho kdo a co dela..;
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
přesně... jen bych měnil motory... já dával nové písty a stálo mě to 5700 tuším... jen ty 4 písty, + další : pístní kroužky, všechna těsnění... atd... práci jsem naštěstí neplatil, páč mám šikovný ručičky 
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
hm uz jse, s elekl ze 5700 si dal jen za ty pistu s krouzkamaF.l.a.n.e.l. píše:přesně... jen bych měnil motory... já dával nové písty a stálo mě to 5700 tuším... jen ty 4 písty, + další : pístní kroužky, všechna těsnění... atd... práci jsem naštěstí neplatil, páč mám šikovný ručičky
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
To mi je jasný, ale s počtem kilometrů ta pravděpodobnost, že zůstanu někde viset roste. U týhle říkal, že má 170tis a když vezmu v úvahu, že se tacháče spíš stáčej, nez aby se přidávalo, tak tomu věřímIdaho píše:vis km na sade tezko odhadnes, lide v mem okoli delaj spis Go az kdyz s ezacne nejak spatne projevovat.
osoben si myslim ze sade po 150tis je zrala na go, ale jak zjistit kolik tam je najeto.... nevim asi bych to neresil, jinej motor mas za dva tisice nebo GO za 5-10 podle toho kdo a co dela..;
Škodovek je hafo a výměna motoru je běžná praxe...ale to aby člověk sehnal prodejce, kterej ti ten motor předvede v běhu a zase jezdit po inzerátech se mi prostě nechce. To radši počkám a koupím auto o kterým budu mít lepší mínění.
Nevím jak vy, ale já nedávno koupil na inzerát kapotu na Megána a toho prodejce ulhanýho, bych nejradši roztrhnul vejpůl....štěstí bylo, že přepravní služba mu peníze ještě neposlala a tak mu kapota pěkně cestovala zpátky a cestu taky hradil on. To už z toho Ebaye nebo z Polska mám lepší zkušenosti, ikdyž je to taky naslepo
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
toho bych s enebal, u shade tezko nekdo najezdi tolik, za totalitnich casu se moc nejezdilo a potom se jezdilo spis na "lepsich"autech z ciziny takze pod 200 tis bych i veril... navic podle mn e to ze si koupis sade uz rapidne zvysuje pravdepodobnost ze zustanes nekde stat, pokud s ebojis banality jako je vymena motoru u shade tak si nekupuj radsi auto zadne .. BTW za kolik ta sade ma byt kdwz te vwtrhnout 3 tis za jinej motor i s praci??raadyjo píše:To mi je jasný, ale s počtem kilometrů ta pravděpodobnost, že zůstanu někde viset roste. U týhle říkal, že má 170tis a když vezmu v úvahu, že se tacháče spíš stáčej, nez aby se přidávalo, tak tomu věřímIdaho píše:vis km na sade tezko odhadnes, lide v mem okoli delaj spis Go az kdyz s ezacne nejak spatne projevovat.
osoben si myslim ze sade po 150tis je zrala na go, ale jak zjistit kolik tam je najeto.... nevim asi bych to neresil, jinej motor mas za dva tisice nebo GO za 5-10 podle toho kdo a co dela..;![]()
![]()
Škodovek je hafo a výměna motoru je běžná praxe...ale to aby člověk sehnal prodejce, kterej ti ten motor předvede v běhu a zase jezdit po inzerátech se mi prostě nechce. To radši počkám a koupím auto o kterým budu mít lepší mínění.
Nevím jak vy, ale já nedávno koupil na inzerát kapotu na Megána a toho prodejce ulhanýho, bych nejradši roztrhnul vejpůl....štěstí bylo, že přepravní služba mu peníze ještě neposlala a tak mu kapota pěkně cestovala zpátky a cestu taky hradil on. To už z toho Ebaye nebo z Polska mám lepší zkušenosti, ikdyž je to taky naslepo
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
tak skoukni v jakym je stavu celkově, to by taky mohlo svědšit o tom co má za sebou, ale rozhodně si nepomůžeš když koupíš šáde která ma na tachu třeba 80tisíc, to je to poslední naco bych se spolejhal, ale ne určitě proto že by někdo stáčel tacho to u šáde nic nemění a ani by mi to nestálo za tu práci. Ty budíky se dost sraly (věčně v řiti denní i normální počítadlo km.atd), takže snad každá druhá šáde má minimálně druhej nebo třetí tachák za svoji karieru. Takže prostě skoukni jak na tom je celkově, poslechni motor, koukni jestli žere olej, případně přeměř tlaky válců (otázka 15min.), nic víc nevymyslíš.
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
navic podle mn e to ze si koupis sade uz rapidne zvysuje pravdepodobnost ze zustanes nekde stat - JA VIM, PRAVE PROTO SE TO RIZIKO BUDU SNAZIT SNIZIT MENSIM POCTEM NAJETYCH KM
pokud s ebojis banality jako je vymena motoru u shade tak si nekupuj radsi auto zadne - VYMENA BANALITA JE, ALE NECHCE SE MI SCHANET. KDYZ JE SKODAREN TOLIK, TAK SI PRECE MUZU VYBRAT V LEPSIM STAVU, NE?
BTW za kolik ta sade ma byt kdwz te vwtrhnout 3 tis za jinej motor i s praci??
ZA ZDRAVOU S LPG TAK KOLEM 15, ALE TY MI PORAD JESTE NEROZUMIS....NEMINIS SE S TIM PARAT, CHCI KOUPIT A STARAT SE JEN O TO NUTNE

pokud s ebojis banality jako je vymena motoru u shade tak si nekupuj radsi auto zadne - VYMENA BANALITA JE, ALE NECHCE SE MI SCHANET. KDYZ JE SKODAREN TOLIK, TAK SI PRECE MUZU VYBRAT V LEPSIM STAVU, NE?
BTW za kolik ta sade ma byt kdwz te vwtrhnout 3 tis za jinej motor i s praci??
ZA ZDRAVOU S LPG TAK KOLEM 15, ALE TY MI PORAD JESTE NEROZUMIS....NEMINIS SE S TIM PARAT, CHCI KOUPIT A STARAT SE JEN O TO NUTNE
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
ale to že koupíš a budeš se starat jen o to nutné, ti nikdo nezaručí ani kdyby měla na tachu 30tis. Pokud to neni od starýho dědy kterej je první majitel a jezdil stim jednou do měsíce na hřbitov a ani tak nic jistýho.
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
Měli jsme 27 let starou Škůdku a my ani první majitel před náma, nemusel dělat větší zásah. Dostala se pak do rukou kámošovi (a to šlapala ještě perfektně) a ten po pár měsících odrovnal motor. Měla už nalítáno něco kolem stopade, nemůžu sice brát jeden příklad za všechny, ale rozhodně budu mít klidnější spaní, když bude mít míň.....když narazím, tak holt narazím, norocco píše:ale to že koupíš a budeš se starat jen o to nutné, ti nikdo nezaručí ani kdyby měla na tachu 30tis. Pokud to neni od starýho dědy kterej je první majitel a jezdil stim jednou do měsíce na hřbitov a ani tak nic jistýho.
Původní záměr byl zjistit, jestli ty kiláky už jsou na hraně nebo ne.
kilaky nezjistis u sade nkdy, neukazuje stvoky tis, takze majitel muze tvrdit cokoliv a nepoznas nic.
ono je i rozdil v pouzivani pokud nekdo nejezdi za rok 5-10tis km, ten at si poridi skodovku, ale pokud s ni planujes najezdit vic jak 15-20tis rocne je to co s etyce spolehlivosti sebevrazda - pokud s epostavim k tomu ze chces delat jen to nejnutnejsi.
zase na druhoustranu nikdy do te sade neuvidis, takze bych resil koupi co nejlepvnejsi jakz takze pojizdnz a pritom bych zasel na nejblizsi vrakac, koupil za 1500-2tis motor a dal ho mechanikovi at mi na nem udela GO a potom ti ho vymeni zatim muzes jezdit a vymena je za dopoledne.. financen te to vyjde na stejne prasule a tohle skutecne snizi pravdepodobnost ze se motor slozi, ale tim vyberem snizis pravdepodobnost ze 100% na 99,5%
Re: V kolika na GO motoru u starých Škodovek
v tom pripade nekupuj shade , u ni starat se jen o to nutne = starat se o vse a cekat ranu pod pas kazdou chvilkou... jinak shade v dobrem mot stavu koupis kolem 5tis, pplyn cca 3 tisice, montaz = celkove naklady 10tis.. jen nebude zapsanej v TP, ale myslim ze to zas takovou roli nehraje, navic skoda na plyn za 15 tis bude vzy vetsi strep nez skoda bez plynu za deset tisic... myslim ze v horizontu 15tis moc velkej vyber skoduli s plynem v dobrem stavu nebude, kazdej ten klump moc nadhodnocujeraadyjo píše: BTW za kolik ta sade ma byt kdwz te vwtrhnout 3 tis za jinej motor i s praci??
ZA ZDRAVOU S LPG TAK KOLEM 15, ALE TY MI PORAD JESTE NEROZUMIS....NEMINIS SE S TIM PARAT, CHCI KOUPIT A STARAT SE JEN O TO NUTNE![]()
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak mě by spíš zajímalo jestli to není moc shnilý, pak bych poslech motor jestli něco neklepe a pokud by to moc nekouřilo tak bych jí koupil. Stav KM je naprosto k ničemu
Já měl 120cítku 8let a pokud vychytáš některý její nemoce, tak je v pohodě. Nikdy mě nikde nenechala. Teda 2x to zkusila, ale jednou jsem musel vyměni kondík a jednou jsem musel spojit pod autem tyč na řazení a bylo 
se shade je to těžký motory vydrží podle toho jak se s nima jezdí a mění oleje od 150 do cca 220 t, a to mají skoro všechny shade, moje první shade, měla nalítano 190 t než se jí začala zvyšovat spotřeba oleje (měl jsem jí od 45t), jinak stabilně žrala 0,2 / 1000km a honil jsem ju jaxvina, prodal jsem jí a borec po mě najezdil ještě 50 t než ju rozstřelil, těžký radit, hlavní výhoda je, že máš přehozenej motor za 2 hodiny, takže toto bych neřešil
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
asi tak taky bych neresil nejakou generalku jinak kluci unas v praci ji delaly ve 100.000kmkentoya píše:se shade je to těžký motory vydrží podle toho jak se s nima jezdí a mění oleje od 150 do cca 220 t, a to mají skoro všechny shade, moje první shade, měla nalítano 190 t než se jí začala zvyšovat spotřeba oleje (měl jsem jí od 45t), jinak stabilně žrala 0,2 / 1000km a honil jsem ju jaxvina, prodal jsem jí a borec po mě najezdil ještě 50 t než ju rozstřelil, těžký radit, hlavní výhoda je, že máš přehozenej motor za 2 hodiny, takže toto bych neřešil
