Chuck píše:Hezko to sice je, ale to abych za autem tahal cisternu ne???

Takže suma sumárum ty si myslíš že:
1. přidat turbo je ohromná sranda a vůbec to není složitý
2. nebude tě to stát moc peněz, rozhodně míň než celej turbomotor
3. auto ti potom s turbem nebude mít nijak zvlášť vysokou spotřebu
4. sériová převodovka a poloosy to vydrží, takže nic nepotřebuješ
5. tvůj motor je už celej nadrženej na to, aby tam bylo turbo
Pokud to je opravdu tak, potom si blázen. Jestliže budeš montovat turbo, budeš muset minimálně nechat vyrobit svody (nebo si je udělat). Aby to bylo kompletní, budeš potřebovat mezichladič, započítej si ho do nákladů spolu s trubkama a hadicema. To turbo tě bude stát taky celkem dost peněz, pokud nekoupíš nějakou mrdku co bude pouštět olej skrz všechny díry co v něm jsou - pokud navíc koupíš turbo z dýzla, tak hIGGI v jiným příspěvku upozornil, že kompresorová mapa ti vůbec nemusí vyhovovat a turbo nebude efektivní. Kompresní poměr tvýho motoru je optimalizovanej na provoz bez turba, s turbem může vznikat taková teplota, že propálíš písty a s tím turbem ujedeš pár kilometrů. Stejně tak je můžeš propálit až přestane stíhat palivová soustava, takže bys měl zajistit dostatečnou dodávku benzínu (ECU ho bude dávkovat totiž málo, ona netuší že tam nějaký turbo je). Jestli ta směs bude mít správnej poměr zjistíš spolehlivě podle teploty výfukových plynů a na to potřebuješ wideband lambdu a měřák EGT a to taky bude stát dost peněz. Pokud to všechno dohromady pojede a vyrobí to nějakej vyšší výkon, je možný, že spálíš spojku, rozbiješ převodovku nebo ukroutíš při nějakým rozjezdu poloosu. Případně se ti může stát, že motor si to nenechá líbit a zvýšený namáhání ho přidře na klice nebo zlomí ojnice. Nezapomeň, že olej bude potřebovat i turbo - může ti přestat stíhat mazání nebo značně stoupne teplota oleje (budeš to muset pak změřit) a budeš tak dodělávat ještě chladič oleje nebo řešit jak zvýšit účinnost olejové pumpy.
Tohle všechno je pro tebe teda v pohodě a nevidíš v tom problém ?