Pomoc zkušenych Hondařu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Je to v podstatě zpevnění materiálu vtlačováním v místě přechodu ramen a čepů na klice.TUNER Lukas P píše:A jak se to provadi to kuličkovaní???
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Jo dik učim se odvas zkušenějších mužu mit podvozek za 8000 kč z německaMarAt píše:Je to v podstatě zpevnění materiálu vtlačováním v místě přechodu ramen a čepů na klice.TUNER Lukas P píše:A jak se to provadi to kuličkovaní???

Může mi někdo ukázat ten swap kit za 1500 - 2000 ?!?!? Já jsem taky teď jeden kupoval, konkrétně na B16A2 a pod 10000 jsem nesehnal, aby to stálo za to!
Jinak výměnou příčníku to nepůjde, protože jsou jiný i uložení na podbězích!
To Sejki: Nemáš foto tý výměny motoru, to slyšim poprvé, že by to takhle šlo!
Jinak výměnou příčníku to nepůjde, protože jsou jiný i uložení na podbězích!
To Sejki: Nemáš foto tý výměny motoru, to slyšim poprvé, že by to takhle šlo!
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==
klid, psal jsem ten příčník jako jedno z ušetření, ne celou práciWheelman píše:Může mi někdo ukázat ten swap kit za 1500 - 2000 ?!?!? Já jsem taky teď jeden kupoval, konkrétně na B16A2 a pod 10000 jsem nesehnal, aby to stálo za to!
Jinak výměnou příčníku to nepůjde, protože jsou jiný i uložení na podbězích!
To Sejki: Nemáš foto tý výměny motoru, to slyšim poprvé, že by to takhle šlo!

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Já jsem v klidu, jenom jsem uvedl že to tak nejde 
Pokud se použije SWAP kit tak ten silentblok se vůbec nepoužívá a drží to jenom na třech

Pokud se použije SWAP kit tak ten silentblok se vůbec nepoužívá a drží to jenom na třech
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
vidíš to ja vubec nevímWheelman píše:Já jsem v klidu, jenom jsem uvedl že to tak nejde
Pokud se použije SWAP kit tak ten silentblok se vůbec nepoužívá a drží to jenom na třech

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
@MarAt:
mám čtyřbodovou 1.5 D15B7
diskutovali jsem už nad tímhle...
popř. co si o tom myslíš?
díky
mohl bys prosím nadhodit hrubej odhad na kolik by to vyšlo i s prací a jakej výkonostní nárust bych od toho mohl očekávat?MarAt píše:Po motorové stránce se vymění všechny pohyblivé části motoru krom kliky za pevnější a sportovnější(písty,ojnice,ventily,vačky,pružiny,vačková kola,řemenice,spojka,setrvák),zoptimalizují se kanály v hlavě +sání,svody a výfuk.
Zakončením mechanické konstrukční a mechanické práce bude odladění motoru na programovatelné řídící jednotce. Je toho hodně,psal jsem to hala bala a dost záleží na tvých finančních možnostech a celkovým záměru.
mám čtyřbodovou 1.5 D15B7
diskutovali jsem už nad tímhle...
neslyšel jsi o týhle kombinaci?xenon04 píše:narazil sem na jednom fóru na ten samej dotaz:Zemi píše:Komplet hlava Z6... Blok a klika myslim ze zustane z 1,5ky...xenon04 píše:sry, že to píšu sem, jestli to bude vadit, tak to máznu...
nevíte/neslyšel jste někdo o takovýhle kombinaci?
Minime engine.
D15B7 Bottom
D16Z6 Head
HKS SPF Filter
Denso Iridiam plugs
Exhaust Uk 2ins manifold back system 5ins tip
co všechno by bylo z tý Z6 zapotřebí?
já jen, kdyby se to rozhod rozprodávat po "kouskách"
1. D16Z6 Head
2. D16Z6 Intake Manifold
3. D16Z6 Distributer4. P28 ECU (and/or VTEC Controller)
What about belts, gaskets, etc...?
jedna z odpovědí
1st of al u dont have 2 use a d16z6 head you can use any single cam vtec head. i would use a 96 and up ex head d16y8 b/c the combustion chamber is square not round therefor giving u higher compression. u will need a head gasket for your year block,intake manifold from the same head you are using,a wire harness and a vtec ecu. u can try using your stock harness but your gonna have 2 rewire alot of stuff lik o2 sensors,vtec switch etc. i have done this swap with my 96 dx i put a d16y8 head on its a big difference. also b for u put the head on bring it 2 a machine shop and have them mill it. this will increase your commpresion even more.
ale vždyť Z6 je jednovačka
popř. co si o tom myslíš?
díky
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Cena se muze lisit podle vyrobce a mista, kde nakupujes. Kazdopadne vacky se daji sehnat od cca 15tis, custom made pistons od 15tis, pruziny cca 3tis, ojnice 9tis, duralova remenice 1000-2000Kc, setrvacnik 8tis, kvalitni sportovni pritlacak s lamelou cca 12tis, ventily + uprava sedel 6tis + GO motoru a pripadna uprava hlavy (prace a veskere pretesnovaci sady za predpokladu, ze mas svuj material cca 10-15tis). Pripocitej vyvazeni kliky, setrvaku a remenicky. Dale koupe modifikovatelne ECU + jeji lazeni a vhodna uprava dalsich min 15tis. Spis 20tis +. Celkove se dostanes ke 100tis Kc. Nemeli bychom zapomenout na vyfukovy system - 15 tis. Narust by se mohl pohybovat kolem 50 Hp. Opet psano velmi rychle, s hrubymi odhady.xenon04 píše:@MarAt:
mohl bys prosím nadhodit hrubej odhad na kolik by to vyšlo i s prací a jakej výkonostní nárust bych od toho mohl očekávat?MarAt píše:Po motorové stránce se vymění všechny pohyblivé části motoru krom kliky za pevnější a sportovnější(písty,ojnice,ventily,vačky,pružiny,vačková kola,řemenice,spojka,setrvák),zoptimalizují se kanály v hlavě +sání,svody a výfuk.
Zakončením mechanické konstrukční a mechanické práce bude odladění motoru na programovatelné řídící jednotce. Je toho hodně,psal jsem to hala bala a dost záleží na tvých finančních možnostech a celkovým záměru.
mám čtyřbodovou 1.5 D15B7
Live4Ride Syndicate
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
@Sly: dík
levnější varianta asi bude swap za B16A2 + GO + výfuk + podvozek + brzdy, abych to nepověsil první v zatáčce na strom
jen mě tak zajímá nějaká úprava, se kterou bych si nemusel na technický lámat hlavu... swap by byl nej, ale... mám obavy, že by to prolezlo

levnější varianta asi bude swap za B16A2 + GO + výfuk + podvozek + brzdy, abych to nepověsil první v zatáčce na strom
jen mě tak zajímá nějaká úprava, se kterou bych si nemusel na technický lámat hlavu... swap by byl nej, ale... mám obavy, že by to prolezlo
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
sly ma tedka prehled 

- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Se ani nedostanu ke slovu
Ale tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Neprolezlo. Ja mam swap D16Z5 na D16A9. Kontaktoval jsem primo centralu Honda CR v Praze. Jejich odpoved: NEZAMENITELNE.xenon04 píše:@Sly: dík![]()
levnější varianta asi bude swap za B16A2 + GO + výfuk + podvozek + brzdy, abych to nepověsil první v zatáčce na strom
jen mě tak zajímá nějaká úprava, se kterou bych si nemusel na technický lámat hlavu... swap by byl nej, ale... mám obavy, že by to prolezlo
Live4Ride Syndicate
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
@Sly: vím, proto jsem se ptal kolik by stála uprava stávajícího
ale to je šílená pálka

ale to je šílená pálka

HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
díkMarAt píše:Se ani nedostanu ke slovuAle tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.
když už se s tim dělat, tak rovnou variantu CTR K20A, viď Zemi
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Sly zapoměl přidat k žádosti vyřizovací poplatek
V případě výměny 1.6 za 1.6 bych to vyřešil výmazem čísla motoru.I když třeba vtičkovej civic je 60kg těžší na kastli než jeho 1.6LS kolega,čili kastle je upravena pro větší výkon a honda má ke svému NE důvod...

V případě výměny 1.6 za 1.6 bych to vyřešil výmazem čísla motoru.I když třeba vtičkovej civic je 60kg těžší na kastli než jeho 1.6LS kolega,čili kastle je upravena pro větší výkon a honda má ke svému NE důvod...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
MarAt píše:Sly zapoměl přidat k žádosti vyřizovací poplatek![]()
V případě výměny 1.6 za 1.6 bych to vyřešil výmazem čísla motoru.I když třeba vtičkovej civic je 60kg těžší na kastli než jeho 1.6LS kolega,čili kastle je upravena pro větší výkon a honda má ke svému NE důvod...

Live4Ride Syndicate
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Kdyz jsem Hondu koupil, uz v ni byl motor D16A9. V papirech mam ale D16Z5. Zajimave na tom vse je fakt, ze kastle je A9/A8. Jedine vysvetleni, ktere me napadlo, ze byl motor menen uz 2x. A9/A8 -> Z5 -> A9. Auto se dotahlo z NEmecka pravdepodobne uz s motorem Z5. Na nej se vystavily i papiry. Posledni majitel mezitim stacil motor opet zadrit a k dispozici byl zrovna A9, tak se tam soupnul. V aute je tudis motor, ktery v nem ma byt, ale paradoxne mam papiry vystavene na Z5. Tudis musim podplacet, podlplacet a podplacet. Ono to je s planovanymi (soucasnymi) upravami uz stejne jedno, ale jen me tak napadlo, jestli neni nejake reseni. Vzdyt kdyby se na auto podival jakykoliv znaly Hondar, hned mu musi byt jasne, ze je to A9-kova kastle na spatnych papirech (ovsem se spravnym motorem - D16A9) 

Live4Ride Syndicate
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Protože jak vidíš,jinde to jde přepsat i v papírech.To s opakovanou výměnou motoru v crx je obecně známá pravda,je to snad nejčastěji měněnej motor na světě,bohužel zadřenej v drtivé většině případů nedbalostí majitele...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Souhlasim, bohuzel u nas tato vec pravdepodobne mozna neni. I kdyz mi ted auto jezdi, podle slov prazske centraly Honda, na nezamenitelnem motoruMarAt píše:Protože jak vidíš,jinde to jde přepsat i v papírech.To s opakovanou výměnou motoru v crx je obecně známá pravda,je to snad nejčastěji měněnej motor na světě,bohužel zadřenej v drtivé většině případů nedbalostí majitele...

Live4Ride Syndicate
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Kup si B16A2, kastli CRX 2g a nebudes nic resit. 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
B16B bych moc chtel, ale ceny kompletu jsou strasny.MarAt píše:Se ani nedostanu ke slovuAle tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Nemate někdo zkušenosti z vymněnou palubovky z civica 3D chtěl bych tam dat palubku z ročníku 96....ale nevim asi bude problem s radiusem kolem čelniho skal a na bocich u sloupku ......
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
EbAy>> nedavno cca 4300€Zemi píše:B16B bych moc chtel, ale ceny kompletu jsou strasny.MarAt píše:Se ani nedostanu ke slovuAle tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Tobě se víc líbí palubka ze 6g???TUNER Lukas P píše:Nemate někdo zkušenosti z vymněnou palubovky z civica 3D chtěl bych tam dat palubku z ročníku 96....ale nevim asi bude problem s radiusem kolem čelniho skal a na bocich u sloupku ......
napasovat se dá snad všude všechno...

nezapomeň taky na tapec ve deřích, kterej s tou palubkou dělá "celek"
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc zkušenych Hondařu
Jo je to tak ale tapec bude z lamina komplet jiny .... jenom kliky použiju..