Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Zdarvíčko ,
měl bych prosbičku chtěl bych poradit co by bylo nejvhodnější pro zvýšení výkonu u tohohle auta v meřítku cena ku kvalitě.Přemýšlel jsem o chipu a tak bych se zeptal zda tady někdo je kdo by to udělal a na kolik by to pripadne vyslo.....
Ford Mondeo 2.0 Tddi "je to jeste starsi verze motoru"
Je to rok vyroby 2000
vykon: 85kw/4000ot
Předem díky
měl bych prosbičku chtěl bych poradit co by bylo nejvhodnější pro zvýšení výkonu u tohohle auta v meřítku cena ku kvalitě.Přemýšlel jsem o chipu a tak bych se zeptal zda tady někdo je kdo by to udělal a na kolik by to pripadne vyslo.....
Ford Mondeo 2.0 Tddi "je to jeste starsi verze motoru"
Je to rok vyroby 2000
vykon: 85kw/4000ot
Předem díky
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .
mám takovej pocit ale nejsem si jist, že už mě pár lidí říkalo že to nebyl nejlepší D motor od Fordu.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Mohl bych Vás poprosit zda by jste mi sem někdo mohl napsat jaký nevýhody to přináší a co se týče předimenzování motoru tak jak je na tom životnost motoru po přechipování ?
nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Nevite kolik ma novy mondeo je to 2.2 nafta, novej motor nechci uvadet oznaceni at tu nenapisu blbost se v techhle autech nevyznam, ale potreboval bych to vedet a nevite ne kolik ho cca upravujou?
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
- milos
- Příspěvky: 282
- Registrován: 07 bře 2005 19:47
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
2,2 TDCI, má to necelejch 160koní a 400Nm. jen za dnešek sem s tim najel 1200km a jede to na diesel suprověLaky píše:Nevite kolik ma novy mondeo je to 2.2 nafta, novej motor nechci uvadet oznaceni at tu nenapisu blbost se v techhle autech nevyznam, ale potreboval bych to vedet a nevite ne kolik ho cca upravujou?

úpravy neřešíme, takže nevim...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Fugo: O-ou. 2.0 TDDI je mechanicky téměř shodný s 2.0 TDCI. Jedná se o "nové" motory Ford-Mazda s označením Dutatorq. "Nepovedený" by mohl být jen kvůli tomu, že má rotační čerpadlo a ne common-rail.
Gr33N MoNsT3R
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Starší HDI je pořád common-rail první generace.L.A.M.A. píše:TDDi jsou stejne jako starsi HDI ne? vyrabeli je se Zabozroutama. TDCi uz je zase o krok napred:)
Gr33N MoNsT3R
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
A prave to rotacni cerpadlo ktery dela Bosch ci Delphi ( ted nevim ) se tam kurvi....
VW PASSAT B5
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
napiš mi na ICQ všechny dotazy a já ti je zodpovim.pokorneo píše:Mohl bych Vás poprosit zda by jste mi sem někdo mohl napsat jaký nevýhody to přináší a co se týče předimenzování motoru tak jak je na tom životnost motoru po přechipování ?
nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz
Jo?Fiesta píše:A prave to rotacni cerpadlo ktery dela Bosch ci Delphi ( ted nevim ) se tam kurvi....
Cit: "Vlastními silami tak automobilka vyvinula šestnáctiventilový turbodiesel Duratorq 2,0 TDDi, který používá třeba i v užitkovém transitu. Nabízený ve variantách 66 a 85 kW ale byl o dost hlučnější a také méně úsporný než špičková konkurence v podobě TDI od Volkswagenu, JTD od Alfy Romeo či CDI od Mercedesu-Benz. Mondea s motory TDDi však dnes seženete za příznivé ceny. Navíc s motorem používajícím dobře vyzkoušený přímý vstřik radiálním čerpadlem nejsou prakticky žádné potíže.
Výtky odborníků k hlučnosti a neúspornosti dieselů dopadly na úrodnou půdu a už počátkem roku 2002 přišel populární systém přímého vstřikování Common Rail, jenž změnil označení na TDCi a výkon zvýšil na 96 kW. Hlavně však je nový motor mnohem pružnější, při jízdě vzorně tichý, snad jen disharmonický klapot ve volnoběžných otáčkách nasvědčuje tomu, že Ford dieselům u osobních aut dříve moc pozornosti nevěnoval. Vstřikování Common Rail ale zlobí, za což z velké části může nízká kvalita nafty v ČR. Mikroskopické otvory vstřikovacích trysek se zalepují karbonem a jehly v nich se zadírají. Problém, jejž by u klasického vstřikovače vyřešilo pár stokorun za novou trysku, vás u Common Railu vyjde na 15 tisíc, protože se mění celý solenoidový vstřikovač. V brzké době by mělo být možné i vstřikovače Common Railu opravovat, ale o tom se mluví už dlouho ...
Ze všech automobilek právě Fordu v ČR přinesl Common Rail značky Delphi největší potíže. Nejen popsaný problém, ale i záhadně se objevující kovové špony ve vysokotlaké části systému způsobovaly jeho kolaps, pravděpodobně vinou nízké mazivosti české nafty se zadíralo samotné čerpadlo. Mnohé vozy přivezla odtahová služba zpátky do servisu dřív, než najely 20 tisíc km. Výměna všech částí vysokotlakého okruhu v záruce vyšla značku u každého vozu přibližně na 100 tisíc Kč. I vozy, u nichž se závada projevit nestihla, dostaly při první servisní prohlídce jemnější naftový filtr, aby se do systému nedostávaly případné nečistoty v palivu. Přesto platí, že TDCi je do doby, než se součásti vstřikovacího systému budou dát opravovat (nejen měnit), spíše rizikovou koupí.
Mondeo se zážehovým motorem (nebo starým TDDi) je naproti tomu asi nejspolehlivějším současným evropským autem. U vozů vyrobených do června 2001 výrobce na zadní nápravě používal dvojici kapalinových silentbloků, které občas byly zdrojem klapavých zvuků. Kdo si stěžoval, Ford mu je zdarma vyměnil za klasické plné, jež také byly od zmíněného data používány rovnou ve výrobě. Na jízdní vlastnosti to nemělo žádný negativní dopad."
Gr33N MoNsT3R