Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
pokorneo
Příspěvky: 1517
Registrován: 19 pro 2004 13:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od pokorneo »

Zdarvíčko ,
měl bych prosbičku chtěl bych poradit co by bylo nejvhodnější pro zvýšení výkonu u tohohle auta v meřítku cena ku kvalitě.Přemýšlel jsem o chipu a tak bych se zeptal zda tady někdo je kdo by to udělal a na kolik by to pripadne vyslo.....

Ford Mondeo 2.0 Tddi "je to jeste starsi verze motoru"
Je to rok vyroby 2000
vykon: 85kw/4000ot


Předem díky
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

mám takovej pocit ale nejsem si jist, že už mě pár lidí říkalo že to nebyl nejlepší D motor od Fordu.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

9900.- bez daně
výkon 100kw 325nm..... :P
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

pokorneo
Příspěvky: 1517
Registrován: 19 pro 2004 13:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od pokorneo »

Mohl bych Vás poprosit zda by jste mi sem někdo mohl napsat jaký nevýhody to přináší a co se týče předimenzování motoru tak jak je na tom životnost motoru po přechipování ?

nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od Laky »

Nevite kolik ma novy mondeo je to 2.2 nafta, novej motor nechci uvadet oznaceni at tu nenapisu blbost se v techhle autech nevyznam, ale potreboval bych to vedet a nevite ne kolik ho cca upravujou?
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Cosworth
Příspěvky: 23
Registrován: 13 srp 2005 13:53
Bydliště: 50°04'31.4" sš.,14°25'35.4"vd.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cosworth »

Fugo píše:mám takovej pocit ale nejsem si jist, že už mě pár lidí říkalo že to nebyl nejlepší D motor od Fordu.
heh nejak tak to taky je skoda ze nema tdci

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od milos »

Laky píše:Nevite kolik ma novy mondeo je to 2.2 nafta, novej motor nechci uvadet oznaceni at tu nenapisu blbost se v techhle autech nevyznam, ale potreboval bych to vedet a nevite ne kolik ho cca upravujou?
2,2 TDCI, má to necelejch 160koní a 400Nm. jen za dnešek sem s tim najel 1200km a jede to na diesel suprově :)

úpravy neřešíme, takže nevim...
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od Shr3k »

Fugo: O-ou. 2.0 TDDI je mechanicky téměř shodný s 2.0 TDCI. Jedná se o "nové" motory Ford-Mazda s označením Dutatorq. "Nepovedený" by mohl být jen kvůli tomu, že má rotační čerpadlo a ne common-rail.
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od Shr3k »

L.A.M.A. píše:TDDi jsou stejne jako starsi HDI ne? vyrabeli je se Zabozroutama. TDCi uz je zase o krok napred:)
Starší HDI je pořád common-rail první generace.
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od Fiesta »

A prave to rotacni cerpadlo ktery dela Bosch ci Delphi ( ted nevim ) se tam kurvi....
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od Krosmen »

pokorneo píše:Mohl bych Vás poprosit zda by jste mi sem někdo mohl napsat jaký nevýhody to přináší a co se týče předimenzování motoru tak jak je na tom životnost motoru po přechipování ?

nechci do něčeho vlítnout aby se mi to sra*o
napiš mi na ICQ všechny dotazy a já ti je zodpovim.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford Mondeo 2.0 Tddi - dotaz

Příspěvek od Shr3k »

Fiesta píše:A prave to rotacni cerpadlo ktery dela Bosch ci Delphi ( ted nevim ) se tam kurvi....
Jo?

Cit: "Vlastními silami tak automobilka vyvinula šestnáctiventilový turbodiesel Duratorq 2,0 TDDi, který používá třeba i v užitkovém transitu. Nabízený ve variantách 66 a 85 kW ale byl o dost hlučnější a také méně úsporný než špičková konkurence v podobě TDI od Volkswagenu, JTD od Alfy Romeo či CDI od Mercedesu-Benz. Mondea s motory TDDi však dnes seženete za příznivé ceny. Navíc s motorem používajícím dobře vyzkoušený přímý vstřik radiálním čerpadlem nejsou prakticky žádné potíže.

Výtky odborníků k hlučnosti a neúspornosti dieselů dopadly na úrodnou půdu a už počátkem roku 2002 přišel populární systém přímého vstřikování Common Rail, jenž změnil označení na TDCi a výkon zvýšil na 96 kW. Hlavně však je nový motor mnohem pružnější, při jízdě vzorně tichý, snad jen disharmonický klapot ve volnoběžných otáčkách nasvědčuje tomu, že Ford dieselům u osobních aut dříve moc pozornosti nevěnoval. Vstřikování Common Rail ale zlobí, za což z velké části může nízká kvalita nafty v ČR. Mikroskopické otvory vstřikovacích trysek se zalepují karbonem a jehly v nich se zadírají. Problém, jejž by u klasického vstřikovače vyřešilo pár stokorun za novou trysku, vás u Common Railu vyjde na 15 tisíc, protože se mění celý solenoidový vstřikovač. V brzké době by mělo být možné i vstřikovače Common Railu opravovat, ale o tom se mluví už dlouho ...

Ze všech automobilek právě Fordu v ČR přinesl Common Rail značky Delphi největší potíže. Nejen popsaný problém, ale i záhadně se objevující kovové špony ve vysokotlaké části systému způsobovaly jeho kolaps, pravděpodobně vinou nízké mazivosti české nafty se zadíralo samotné čerpadlo. Mnohé vozy přivezla odtahová služba zpátky do servisu dřív, než najely 20 tisíc km. Výměna všech částí vysokotlakého okruhu v záruce vyšla značku u každého vozu přibližně na 100 tisíc Kč. I vozy, u nichž se závada projevit nestihla, dostaly při první servisní prohlídce jemnější naftový filtr, aby se do systému nedostávaly případné nečistoty v palivu. Přesto platí, že TDCi je do doby, než se součásti vstřikovacího systému budou dát opravovat (nejen měnit), spíše rizikovou koupí.
Mondeo se zážehovým motorem (nebo starým TDDi) je naproti tomu asi nejspolehlivějším současným evropským autem. U vozů vyrobených do června 2001 výrobce na zadní nápravě používal dvojici kapalinových silentbloků, které občas byly zdrojem klapavých zvuků. Kdo si stěžoval, Ford mu je zdarma vyměnil za klasické plné, jež také byly od zmíněného data používány rovnou ve výrobě. Na jízdní vlastnosti to nemělo žádný negativní dopad."
Gr33N MoNsT3R

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“