Odvetravani motoru otvorem v kapote
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Odvetravani motoru otvorem v kapote
poradite nekdo co udelat pro spravne odvetravani prez kapotu? myslim neco takoveho jako ma Lancer EVO IX...mam Audi A3
možností je víc - udělat díru do kapoty libovolných tvarů a rozměrů nebo koupit plastové nasávače-kapsy nebo udělat vlastní a podle nich řezat do kapoty nebo plastové nasávače, které nejsou vystouplé a podle nich opět řezat nebo sehnat lancer či jinou kapotu s nasávačem- nasávač vyříznout a vložit do vlastní kapoty, nebo se na vše vybodnout - ušetřená práce, peníze za lak, neporušení antikorozní ochrany. Nebo máš snad tolik výkonný motor, že potřebuje odvětrání??? Záleží na tobě.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote
U S3 by se odvetrani dalo pochopit
, ale....

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote
Pokud si chceš ověřit, že to k něčemu bude, oddělej těsnění kapoty pod čelním oknem a pod panty dej 15-20mm podložky a smozřejmě delší šrouby. Pak to zase vrať do původní podoby a žij spokojeně dál s vědomím ušetřených peněz 

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote
Ondras - přesně, na Suprách to děláme běžně takto a stačí bohatě 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote
Já bych docela rád časem udělal odtah na kapotě mezi motorem a chladičema, výhoda je, že horkej vzduch rovnou vyfičí a neohřívá ti ještě motorovej prostor a motor, když se snaží dostat k tomu zvedlýmu konci kapoty. Ale není to tak kritickýIdaho píše:Ondras - přesně, na Suprách to děláme běžně takto a stačí bohatě

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote
Takové úpravy bych dělal s rozmyslem, obvykle to není vůbec potřeba... co máš na autě za úpravy?Romik píše:poradite nekdo co udelat pro spravne odvetravani prez kapotu? myslim neco takoveho jako ma Lancer EVO IX...mam Audi A3
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote
No to je možný, ale zase nadruhou stranu docela se hřeje hlavně se hřeje i celý sání s váhou vzduchu i trubky k vstřikům, tudíž kdyby byl lepší odvod vzduchu z motorového prostoru snížila by se i teplota těchto částí, které zrovna k perfektnímu spalování nepomáhají 

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV