Odvetravani motoru otvorem v kapote

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Romik
Příspěvky: 44
Registrován: 04 srp 2005 19:34
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Romik »

poradite nekdo co udelat pro spravne odvetravani prez kapotu? myslim neco takoveho jako ma Lancer EVO IX...mam Audi A3

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

možností je víc - udělat díru do kapoty libovolných tvarů a rozměrů nebo koupit plastové nasávače-kapsy nebo udělat vlastní a podle nich řezat do kapoty nebo plastové nasávače, které nejsou vystouplé a podle nich opět řezat nebo sehnat lancer či jinou kapotu s nasávačem- nasávač vyříznout a vložit do vlastní kapoty, nebo se na vše vybodnout - ušetřená práce, peníze za lak, neporušení antikorozní ochrany. Nebo máš snad tolik výkonný motor, že potřebuje odvětrání??? Záleží na tobě.

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Bordel »

U S3 by se odvetrani dalo pochopit :lol:, ale....
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Ondras »

Pokud si chceš ověřit, že to k něčemu bude, oddělej těsnění kapoty pod čelním oknem a pod panty dej 15-20mm podložky a smozřejmě delší šrouby. Pak to zase vrať do původní podoby a žij spokojeně dál s vědomím ušetřených peněz :D
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Idaho »

Ondras - přesně, na Suprách to děláme běžně takto a stačí bohatě :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:Ondras - přesně, na Suprách to děláme běžně takto a stačí bohatě :D
Já bych docela rád časem udělal odtah na kapotě mezi motorem a chladičema, výhoda je, že horkej vzduch rovnou vyfičí a neohřívá ti ještě motorovej prostor a motor, když se snaží dostat k tomu zvedlýmu konci kapoty. Ale není to tak kritický :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Ivan »

Romik píše:poradite nekdo co udelat pro spravne odvetravani prez kapotu? myslim neco takoveho jako ma Lancer EVO IX...mam Audi A3
Takové úpravy bych dělal s rozmyslem, obvykle to není vůbec potřeba... co máš na autě za úpravy?

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

PROC? ceho tim chces docilit? podle me tim muzes tak maximalne zkurvit proudeni vzduchu pres kapotu...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvetravani motoru otvorem v kapote

Příspěvek od Vecernicek »

No to je možný, ale zase nadruhou stranu docela se hřeje hlavně se hřeje i celý sání s váhou vzduchu i trubky k vstřikům, tudíž kdyby byl lepší odvod vzduchu z motorového prostoru snížila by se i teplota těchto částí, které zrovna k perfektnímu spalování nepomáhají :(
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“