Duralové podložky se změnu rozteče
Duralové podložky se změnu rozteče
Zháním čolověka který zná někoho kdo dělá duralové podložky a nebo ví kde se dají sehnat,potřebuju 3cm podložky se změnou rozteče z 4x100 na 5x100.Děkuji.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
4 díra na 5-ti díru je nesmysl v týhle rozteči ... teoreticky to jde u jiný třeba 4x100 na 5x 120 ale je i to maximální prasárna ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
přesně jak řiká MarauderZ28, jenom změna na stejnej počet děr.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
4x100 na 5x100 vychází stim že jedna díra je společná na jeden dlouhej šroub. Ale je fakt že ty ostatní díry se míjí hodně těsně.


Ale jde to. Mají to u Revila 

Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
já ti říkám je to prasečina prvního stupně neb to pak bude házet díky nevyvážení jako prase .... ale dělejte si co chcete ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
nevyvazene, zvysenie neodpruzenej hmotnosti, zmena geometrie a kinematiky napravy....
a u toho riesenia co spominas este asi celkom zaujimave zatazenie toho dlheho srobu
jj podlozkam sa len tak nieco nevyrovna.
a u toho riesenia co spominas este asi celkom zaujimave zatazenie toho dlheho srobu

jj podlozkam sa len tak nieco nevyrovna.
Vypadá to zajímavě, ale osobně k tomu důvěru moc nemám.
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
Já je mám,jedny mám originál FK, jednadíra je společná, neházíto ani při vyšší rychlosti(aspon ne citelně),ty zadní mi dělali v ústi, co se týká těch neodpružených hmot ,tak to je důvod proč se dělají z duralu a pro pevnost s tvrzenými lůžky pro šrouby.Dvě díry jdou těsně vedle sebe.Jedna podložka (tl. 30 mm)váží 1100g a se šroubana co ji drží o 100g víc, jestliže to přirovnám ke kolům,znamená to že sem na tom stejně jako když vyměním 14" kolo za 15" nebo dokonce 16".Ve slovenským tuningu na to vyšel pěknej článek kde je dokonce i vážili.Pravda že podložky nejsou nejšťasnější řešení,ale přece neprodám nový kola (můj případ).Proto sem důvěřoval a koupil 1 sadu od Fk,kde si snad nedovolí vypůstit nějakej ...
Takže když už podložky tak dural a ne ocel tam už je ta hmotnost jinde,bohudík žádnou nemám abych ji mohl zvážit,ale jestli ji někdo má tak at ji zváží aspoň to můžem porovnat.P:S: vážil sem to na kuchyŇský váze 


GTI 16V POWER IS BACK!!!
www.reviloauto.czSeaman píše:Pokud někdo ví kde je koupit nebo nechat udělat,tak ať mi to prosím napíše,díky.
VW Passat Variant 1,8 T
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
osobně poznám na kole když mi chybí jedna matka - podívejte se na tu podložku na jedný polovině plnej matroš a jedna dírka a na druhý straně asi 6 děr + ocelový pouzdra je naprosto jasný že to rozvážení je obrovský navíc když tam ještě pak naperu šrouby který to uložení ještě víc rozvážej na 15-16 to rozvážení možná nebude cejtit ale jak říkám na 18" cejtim minimum změnu ve vyvážení ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Já mám 15" , ale taková 18" už je jinej kus materiálu.Taky nejsem příznivec podložek ,ale bylo mi líto prodat úplně nový nádherný OZ F1 CUP
,to co bych za ně dostal by bylo málo a né každej chce šedý kola.Ale pro jistotu sem dal víc za podložky a jak sem psal ,když je dělá FK ,....
Taky sem viděl takový podložky jen s dlouhými šrouby ,to už mosíbýt mazec pro ty šrouby.


GTI 16V POWER IS BACK!!!
- pikachuxxx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 23 dub 2006 22:40
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
jo jasně haha ty jsi plácal bože můj co tu meleš o bezpečnosti o kterým nepadlo ani slovo ? a když jsi tak chytrej tak mi vysvětli jakým způsobem tu podložku vyvážíš ???
jinak samozřejmě to, že drží podložka a kolo na jednom šteftu a zbytek na matkách a šroubech zvlášť je jednoznačně horší z hlediska nerovnoměrnosti namáhání, což bys jako výrobce takovejhle věcí měl vědět, ale mechanika ve strojírenství s tou si koukám zrovna asi netykáš viď ...
jinak samozřejmě to, že drží podložka a kolo na jednom šteftu a zbytek na matkách a šroubech zvlášť je jednoznačně horší z hlediska nerovnoměrnosti namáhání, což bys jako výrobce takovejhle věcí měl vědět, ale mechanika ve strojírenství s tou si koukám zrovna asi netykáš viď ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
a pro ostatní - pokud už se pustíte do toho aby Vám někdo doma na koleně vyrobil takovouhle věc, ujistěte se co používá za meteriál s jakejma tolerancema pracuje a celkově jaký má zkušenosti, ono pak totiž až z podložky která měla bejt duralová a je z nějakýho bláta se vytrhnou šrouby nebude už žádná prdel. Podívejte se jakým způsobem vyráběl podložky Bidrin neb by si nevzal natriko aby si kvůli fušařině někdo rozbil auto nebo nedej bože stalo něco horšího ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- pikachuxxx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 23 dub 2006 22:40
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
No ty co jsem delal, byly z nerezu, ve kterym TY bys akorad znicil vrtak.Technologie vyroby tech podlozek, je oficialni od firmy H&R, ktera myslim, zadne zmetky nedela. Vyvazeni te podlozky je dano postavenim sroubu, ktere je dano vyrobcem kola. Coz je vyvazeni samo o sobe. Odychylky se kterymi pracuju jsou 0,001mm, coz je na podlozky az zbytecne presne. Kdyz o tom nic nevis,tak do toho nekecej. Jestli nekdo dela neco doma na koleni,tak at si to dela. Jinak podlozky z "duralu" jsou dobre tak akorad na pruhozi podlozky bez zavitu. tam totiz muzes dat treba jen obycejne podlozky pod srouby a jsi na tom stejne.
Co se tyce bezpecnosti o ktere jsi opravdu nic nepsal(jen jsi napsal, ze je to prasarna),tak pokud dokazes vytrhnout 1,5 a vic pevnostniho zavitu drzeneho na 5ti sroubech v nerezu, tak ti gratuluju. Potreboval bys k tomu vahu cca 8t na jedno kolo. A to se ti nikdy nepovede.
Navic pri vyrobe podlozek se zmenou roztece, je potreba mit i specielni srouby, protoze normalni tam nedas
Co se tyce bezpecnosti o ktere jsi opravdu nic nepsal(jen jsi napsal, ze je to prasarna),tak pokud dokazes vytrhnout 1,5 a vic pevnostniho zavitu drzeneho na 5ti sroubech v nerezu, tak ti gratuluju. Potreboval bys k tomu vahu cca 8t na jedno kolo. A to se ti nikdy nepovede.
Navic pri vyrobe podlozek se zmenou roztece, je potreba mit i specielni srouby, protoze normalni tam nedas
- pikachuxxx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 23 dub 2006 22:40
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
Jeste jsem si vzpomnel. "vyvazeni" je asi neco co ti taky nic nerika. Ono ti kolo na stredu hazet nebude vis
uz jsi nekdy videl zavazi na stredu kola? uvedom si co rikas. ty jsi tu koukam velkej chytrak a meles jen sracky. A ze mas 18ky, tak z toho se tu predpokladam nikdo neposere. Navic vetsina lidi pod 18ky podlozky nedava a uz vubec ne se zmenou roztece,takze se o to asi ani nezajimaji. Ledaze bys mel nejake 7" a potreboval by sis jako velkej tuner vystrcit kola trochu ven 


- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
jsi hlupák ach jo ... něktří výrobci kol dělaj podložky pro změnu rozteče a pro změnu ET naprosto běžně a to i pro 20" aby nemuseli mít složitej výrobní program, jenže to ty netušíš takže meleš hovna. Podložka nebude na středu kola má nějakej průměr a jestli si myslíš že neháže, když bude mít nerovnoměrně rozloženej materiál tak jsi asi blázen a nemá s Tebou cenu dál diskutovat a vyrobit bych si od Tebe nenechal ani závoru k hajzlu natož takovou věc jako je podložka ke kolu ...
jinak se mi líbí že když Ti dojdou argumenty začneš plácat nesmysly jen abys něco napsal. Jenže hošíku tady nejsi ve školce nebo v hospodě, kde je chytřejší ten co překřičí ostatní viz tvoje pindy: A ze mas 18ky, tak z toho se tu predpokladam nikdo neposere nebo a potreboval by sis jako velkej tuner vystrcit kola trochu ven ... to jsou slova tak na úrovni chovance mentálního ústavu ...
jinak se mi líbí že když Ti dojdou argumenty začneš plácat nesmysly jen abys něco napsal. Jenže hošíku tady nejsi ve školce nebo v hospodě, kde je chytřejší ten co překřičí ostatní viz tvoje pindy: A ze mas 18ky, tak z toho se tu predpokladam nikdo neposere nebo a potreboval by sis jako velkej tuner vystrcit kola trochu ven ... to jsou slova tak na úrovni chovance mentálního ústavu ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
jinak pokud vyrábíš podložky z nerezu tak jsi vážně nahlavu neb takovu činku bych si na kolo nikdy nedal - kravina ad1 je vidět že jsi žádnou profi podložku nikdy neudělal ty se hošku vyráběj úplně jinak než z nerezu ... ad2 když si takovej borec přez podložky udivuje mě že napíšeš "Navic pri vyrobe podlozek se zmenou roztece, je potreba mit i specielni srouby, protoze normalni tam nedas" co to je za nesmysl ? buď podložky pro změnu rozteče přišroubuju matkama k unašečí a do podložky pak přišroubuju kolo a nebo podložku přišroubuju k unašeči a do podložky zase zašroubuju kolo podle toho jak je unašeč dělanej ale žádný šrouby dlouhý rozhodně nejsou třeba ....
Jedinný co bude třeba je dlouhej šteft anebo šroub až budeš věšet ten Tvůj mega výrobek na unašeč a kolo
Jedinný co bude třeba je dlouhej šteft anebo šroub až budeš věšet ten Tvůj mega výrobek na unašeč a kolo
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
jinak myslím, že každýmu při pohledu na tohle okamžitě dojde, že něco je hodně špatně a těch "něco" je víc ....


Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
opravdu bezpečná vecičkaMarauderZ28 píše:jinak myslím, že každýmu při pohledu na tohle okamžitě dojde, že něco je hodně špatně a těch "něco" je víc ....



>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Nechápu proč si lidi musí nadávat aby se dobraly nějakýho výsledku
Otevřeně přiznám MÁM ty podložky na aute tak sem PRASE.ale ted by mě zájímalo jestli z vás už někdo OPRAVDU zkoušel nevyváženost podložek nebo o tom někde četl a nebo jsou to jen dohady?Velice rád se dovím něco novýho aniž bych musel někomu nadávat.
Jinak jodně štěstí.


GTI 16V POWER IS BACK!!!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duralové podložky se změnu rozteče
to že ta podložka je nevyvážená vidí i slepej ... v dobách kdy se ještě dělaly podložky z ocele jsem jednou jedny měl (jen pro změnu ET tedy pravidelný ne tenhle vdolek nahoře) a byl to hroznej děs, pomohlo teda vyvážit tu podložku a kolo dohromady, ale při první příležitosti to šlo pryč, keci o tom, že podložka se točí blízko osy a tudíž je jedno, že není vyvážená může vypustit z huby jen opravdu negramotnej člověk - jak už sem psal osobně poznám že sem ztratil šroub a kdyby platila to pravidlo pak bych taky řekl - šroub se točí blízko středu tak to je jedno .... ale není ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Takže jinak ,pokud je tam nevyváženost tak veliká jak se tady prezentuje tak ,když sundám kolo který je vyvážený a připevním na něj podložku,tak jak si psal se to ukáže.Začalo mě to opravdu zajímat,takže hned jak budu mít čas tak to půjdu zjistit do servisu a pak tady dám vědět
aspon uvidíme jak moc to hází 


GTI 16V POWER IS BACK!!!
- pikachuxxx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 23 dub 2006 22:40
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
naprosto s tebou souhlasim, ze to co je na obrazku je prasarna a na uto bych si to nedal. to co delam ja, nema vlozky, ani proŕiznute dve diry do sebe.argumenty mi nedochazeji. jen uz mam v tomhle oboru neco za sebou a vim, co jak je a neni. pokud neco nevim jiste, tak do toho nekecam, nebo se zeptam.
jinak se vsem zucastnenym a hlavne "tobe"omlouvam, za nevhodne vyrazy adresovane na cizi adresu v zavislosti na vymene nazoru na danou vec
jinak se vsem zucastnenym a hlavne "tobe"omlouvam, za nevhodne vyrazy adresovane na cizi adresu v zavislosti na vymene nazoru na danou vec
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no problem ...pikachuxxx píše:naprosto s tebou souhlasim, ze to co je na obrazku je prasarna a na uto bych si to nedal. to co delam ja, nema vlozky, ani proŕiznute dve diry do sebe.argumenty mi nedochazeji. jen uz mam v tomhle oboru neco za sebou a vim, co jak je a neni. pokud neco nevim jiste, tak do toho nekecam, nebo se zeptam.
jinak se vsem zucastnenym a hlavne "tobe"omlouvam, za nevhodne vyrazy adresovane na cizi adresu v zavislosti na vymene nazoru na danou vec
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"