Závodní Nafta

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Idaho: Jasny, v poho. Aspon nezustanu do konce zivota blbej a neco se i dozvim.. :lol:

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od Vecernicek »

Idaho: Nechybím ti ? :D No, hele ale to pak se musí nějak upravit i ECU ne aby to na to jelo, jinak to je docela promrhané palivo ?

Jinak za tohle máš jedničku :D když si vzpomenu... ;)
Má tolerance končí tam, kde začínají hranice mé svobody, zdraví a práv...
"Psi jsou mí nejoblíbenější lidé. Někteří jsou krátkosrstí, někteří mají dlouhou srst. Mívají ruzné barvy, ale většinou jsou fialový..."
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od Idaho »

Vecernicek píše:Idaho: Nechybím ti ? :D No, hele ale to pak se musí nějak upravit i ECU ne aby to na to jelo, jinak to je docela promrhané palivo ?

Jinak za tohle máš jedničku :D když si vzpomenu... ;)
Má tolerance končí tam, kde začínají hranice mé svobody, zdraví a práv...
"Psi jsou mí nejoblíbenější lidé. Někteří jsou krátkosrstí, někteří mají dlouhou srst. Mívají ruzné barvy, ale většinou jsou fialový..."
Občas i jo, ale ruku na srdce už nepíšeš takové pikačoviny jako dřív takže te beru trošku jinak :)

ad uprva ecu - bohužel u naftových motoru nevím, temi se nezabývám, to co jsem tu psal, tak psala Kryszulka pod mým nickem aby se nemusela přihlašovat - to z mé hlavy nebylo :D

U benzínových motoru obecne platí že zvýšení okt. čísla zlepší spalování a celkově navýší výkon bez uprav v řj ( do určitých mezí okt. čísla ) ale pokud chceš vysokooktanový benzín plně vyžít ( to už ale nemluvím o "obyč" 100okt benálu ), tak dalších navýšení výkonu dosáhneš uptravou palivových map.
U benzínů který bys používal sem tam na sprinty a přitom na "normální "
jízdu používal klasickou 95/98 tak by asi nebylo vhodné měnit mapu protože potom by ti to zase huř jelo na ten obyč benál ( asi jako když máš auto co má předepsanej min N95 a natočíš N91 - u malých výkonu to nepoznáš ale u ca 100PS aut už ano ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od Vecernicek »

Držím se VW ;) srdcař ;)

No, o tom benálu vím, a vlastně (nevím kdo to psal) tohle jsem měl namysli.

A co když do silnýho auta naleješ 95 a patří tam 91 a nastavíš ho na 95 a pak tam naliješ 91...se stane co? HTP
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od Idaho »

95 vs 91 tak velký rozdíl není abys to poznal, obecne většina aut do r.2000 mela motory na N95 ale když jsi dal N91 tak to jen trošku huře jelo nebo se zvedla spotřeba. U některých novějších aut ( 2004+ ) jsme naopak slyšel že dlouhodobější používání N91 muže motor poškodit ( motory co byly stavěny na N98+ ) al enevím co je na tom pravdy.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Nafta

Příspěvek od JonnY »

urcite by som do motoru nelial horsi benzin, nez je doporucovane.
v pripade ze je funkcny knock senzor, tak by v podstate mala len stupnut spotreba a klesnut vykon. zivotnost neviem, ale z dlhodobeho hladiska to dobry napad nebude.
liat 91 do motora na 98 to je barbarstvo :(
a celkovo 91, na vela pumpach v sr je rovnako draha ako 95. pripadne len trosicka lacnejsia. takze ani moc asi neni dovod to tankovat.

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od Vecernicek »

ne ne ne... jste to nepochopili... auto je starší ročník G2 že ano... a je konstruován na 91... já tam nalil 95 a nastavil předstih no a zajímalo by mě co to udělá když tam naliju opět 91
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Re: Nafta

Příspěvek od suskyin »

PJ píše:JonnY: presne tak, to je asi duvod proc se pridava benzin
Benzin ma stejnou vyhrevnost jako nafta, do nafty ho nekdo pridavá v zime z duvodu snizení bodu vzplanuti, ale taky se tim snizuje cet. cislo a mazaci schopnost nafty.

Jinak cetanové číslo resp. cetanový index ma víceméně vliv pouze na emise a projev motoru. :wink:
323 GTX BG

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Nafta

Příspěvek od Tommy-cupra »

vy jste mi to tady teda zaplacali oteckama :-)
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od PJ »

Tommy-cupra: no tak daleko sme se snad nedostali ne :o) a kontakt uz si snad dostal ne ?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Nafta

Příspěvek od Tommy-cupra »

jo jo dostal a vyresil
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od PJ »

Tommy-cupra píše:jo jo dostal a vyresil
Takze bude pokus ? :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Nafta

Příspěvek od Tommy-cupra »

nevim jeste,kazdej me odrazuje,ale zkusit bych to chtel,ale nevim jestli to do mimone stihnu,spis az na HSM na podzim.
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Nafta

Příspěvek od Tommy-cupra »

PJ píše:
Tommy-cupra píše:jo jo dostal a vyresil
Takze bude pokus ? :wink:
hele koukam ze jsi z litaku, tam mam hodne kamaradu, miru hlavika,arnyho, a malyho johna z cuprou r, v litaku jsou super lidi,skoda ze se tam ted vubec nedostanu.
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od Dejv »

Idaho píše:95 vs 91 tak velký rozdíl není abys to poznal, obecne většina aut do r.2000 mela motory na N95 ale když jsi dal N91 tak to jen trošku huře jelo nebo se zvedla spotřeba. U některých novějších aut ( 2004+ ) jsme naopak slyšel že dlouhodobější používání N91 muže motor poškodit ( motory co byly stavěny na N98+ ) al enevím co je na tom pravdy.
já to slyšel ještě trošku jinak, než e by se poškodil motor, ale že se zanáší kat a lambda, má se jednat hlavně o motory s přímím vstřikem,můj bývalí učitel nám tam halekal o tom že při hoření méně octanového benzinu vzniká více syrných látek které způsobují zanašení a znehodnocování těch všech pikačovin snižující emise.Jestli sem to z přednášky našeho učitele špatně pochopil tak mě napravte :idea:
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od PJ »

Tommy-cupra: jj z ltm, ten Mira mi nic nerika, co ma za auto?? Aryho znam, skoda co ted proved ty oktavce :o) a Cupru ma ted pokud vim Lukas Oravec,ale skoda ze jen FWD kdyz je ten benzin silnejsi. Jinak je znam spis od videni, pac ani stylem hudby si moc nesednem, alespon co sem s nima byl loni na MW tak to bylo samy ducduc :o) ale jinak souhlas v litaku jsou super lidi 8)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Nafta

Příspěvek od Tommy-cupra »

PJ píše:Tommy-cupra: jj z ltm, ten Mira mi nic nerika, co ma za auto?? Aryho znam, skoda co ted proved ty oktavce :o) a Cupru ma ted pokud vim Lukas Oravec,ale skoda ze jen FWD kdyz je ten benzin silnejsi. Jinak je znam spis od videni, pac ani stylem hudby si moc nesednem, alespon co sem s nima byl loni na MW tak to bylo samy ducduc :o) ale jinak souhlas v litaku jsou super lidi 8)
mira ma fiat coupe 20v turbo v sedivy metle
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta

Příspěvek od PJ »

Tommy-cupra píše:mira ma fiat coupe 20v turbo v sedivy metle
jj auto vim, ale nejsem si jistej soferem, ma na zadku "bay bay..."
sofera znam u zlutyho coupe, pac me loni vez z mimone bo mi nevysel odvoz 8) Jinak nejlip se znam s Blážou :policie:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Nafta

Příspěvek od Tommy-cupra »

PJ píše:
Tommy-cupra píše:mira ma fiat coupe 20v turbo v sedivy metle
jj auto vim, ale nejsem si jistej soferem, ma na zadku "bay bay..."
sofera znam u zlutyho coupe, pac me loni vez z mimone bo mi nevysel odvoz 8) Jinak nejlip se znam s Blážou :policie:
jo jo bay bay to je mira
SEAT LEON CUPRA

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“