Drag racing Hungary rules

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Zemi »

Docela solidni, ale nechapu tridu 3800. :D


http://dragracing.hu/english/eng_information.doc
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Tommy-cupra »

proc neni neco takovyho u nas
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od sejki »

Tommy-cupra píše:proc neni neco takovyho u nas
Protoze by pak poradatele nemeli na cem vydelavat....
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Tommy-cupra »

ja na poradetele seru, myslim si ze by to nebyl problem organizovat u nas
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

taky se mi t ypravidla líběj... asi někdy pojedu do HU

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Tommy-cupra »

no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
SEAT LEON CUPRA

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Břéťa »

Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
Ma byt.. :wink:
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....

Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Zemi »

A ne na kazdym sraze jiny pravidla, vesnicka casomira atd...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FCS »

leon4x4 píše:Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....

Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
Teďka nerozumím,,vždyť je jedno,jestli postavíš 1300 turbo nebo 2000 turbo 4x4 hlavně,že bys stim zajel pořádnej čas ne?A budeš si pak moct říct,to jsem zase pojel stou mou 1,3turbo nejnovější Imprezu...a ne,řešit kam dávat ty nesmyslné poháry....???

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od FCS »

Břéťa píše:
Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
Ma byt.. :wink:
Tak to doufám,že bude co nejdříve :?: :?:

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od FCS »

Zemi píše:A ne na kazdym sraze jiny pravidla, vesnicka casomira atd...
Nejlepší časomíra letos byla v Panenském Týnci a organizace sprintů též...poté mimoň a dále už byli na všech srazech samé zmatky ve sprintech,pravidlech... :( :mad:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

FCS píše:
leon4x4 píše:Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....

Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
Teďka nerozumím,,vždyť je jedno,jestli postavíš 1300 turbo nebo 2000 turbo 4x4 hlavně,že bys stim zajel pořádnej čas ne?A budeš si pak moct říct,to jsem zase pojel stou mou 1,3turbo nejnovější Imprezu...a ne,řešit kam dávat ty nesmyslné poháry....???
Taky se priklanim k tomu, aby hlavnim ukazatelem byl zajetej cas. Rozcleneni do kategorii bude fajn pro sberace poharu, ostatnim je to jedno.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Tommy-cupra »

Břéťa píše:
Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
Ma byt.. :wink:
a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rok
SEAT LEON CUPRA

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Beaver píše:
FCS píše:
leon4x4 píše:Dobrý by rozhodně sjednocení pravidel bylo. Bylo by super aby si lidé mohli předem rozmyslet do jakého projektu se pustí a až ho dostaví taky by měli šanci to také využít. Takhle to je například tak, že EVO je super varianta podle českých pravidel které jsou třeba v minoni a podle pravidel z HU bych se dostal o kategorii víš za 4x4 a o další za turbo a v ten okamžik bych stejně tak jako třeba 1,8Turbo Syncro Golf startoval v kategorii Auto5000. Takže mi spíš přijdou ty jejich kategorie postavený na nízké objemy a to je také znát. Jezdí tam Corsa A s dvoulitrem a zadním náhonem, Swift 1,3 s Turbem atd.....

Nicméně můj názor je pravidla - ANO
Dát lidem možnost připravit si auto podle pravidel která budou platit několik mnoho let - ANO
Teďka nerozumím,,vždyť je jedno,jestli postavíš 1300 turbo nebo 2000 turbo 4x4 hlavně,že bys stim zajel pořádnej čas ne?A budeš si pak moct říct,to jsem zase pojel stou mou 1,3turbo nejnovější Imprezu...a ne,řešit kam dávat ty nesmyslné poháry....???
Taky se priklanim k tomu, aby hlavnim ukazatelem byl zajetej cas. Rozcleneni do kategorii bude fajn pro sberace poharu, ostatnim je to jedno.
přesně tak,..at upravuješ co upravuješ,..prostě zajet co nejlepší čas,.. věřím,že většině jde o čas a ne o poháry..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od MarAt »

Tisícátá diskuze :D, pravidla(byť jaká jsou),se již mezitím zaběhla a celkem i pojednotila,ale cup by se z toho udělat mohl...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Břéťa »

Tommy-cupra píše:
Břéťa píše:
Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
Ma byt.. :wink:
a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rok
Uz pristi sezonu...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
TupiNo
Příspěvky: 30
Registrován: 26 kvě 2006 19:31
Bydliště: skoro v asii :)

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od TupiNo »

Tommy-cupra píše:no treba neco takovyho u nas jednou bude,kdyz muze byt tuning cup a dalsi ruzny akce,treba bude i sprint cup
maďaři s DOBŘE organizovaným sprintováním začali začátkem devadasátých let a na moto-dragstery se chodili dívat k nám, behěm let se dostali na podobnou úroveň jako my a za poslední roky jsou už naprosto někde jinde !!! ikdyž se během posledních let trošku zpomalili

sponzoring je tam chápán jako reklama výrobku a ne jako vyhozený prachy u nás a podpora prodeje veškerých dílů, doplňků, strojů je již někde jinde...

zejména akce pod Joeovým vedením v Kunmadarasu jsou jedny z nejlepších moto-dragster závodů v evropě, kdo neviděl, neuvěří co se tam dějě

zrovna tento víkend se jelo letos poslední kolo...
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 10:06, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od Tommy-cupra »

Břéťa píše:
Tommy-cupra píše:
Břéťa píše: Ma byt.. :wink:
a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rok
Uz pristi sezonu...
tak to je super
SEAT LEON CUPRA

FCS
Moderátor
Příspěvky: 1018
Registrován: 16 dub 2006 07:25
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od FCS »

Tommy-cupra píše:
Břéťa píše:
Tommy-cupra píše: a nevis kdy,ja jen jestli se toho doziju. Bylo by fajn kdyby byli jedny pravidla a byla to soutez na celej rok
Uz pristi sezonu...
tak to je super
:nx: konečně,kdo se toho ujme nevíte??

Uživatelský avatar
HONZA_013
Příspěvky: 556
Registrován: 31 kvě 2004 15:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Drag racing Hungary rules

Příspěvek od HONZA_013 »

panenský týnec byl super

Uživatelský avatar
TupiNo
Příspěvky: 30
Registrován: 26 kvě 2006 19:31
Bydliště: skoro v asii :)

Příspěvek od TupiNo »

Taboo píše:Drag racing je zavod v akceleraci. Akcelerace je dana vahou, vykonem, trakci a aerodynamikou vozu + schopnostmi jeho ridice - a NICIM jinym. Zadny z techto aspektu, ktery se primo podili na vysledcich akcelerace, nezavisi na objemu motoru - stejne tak, jako ty vysledky nezavisi treba na stanici, kterou mate prave nalazenou na radiu anebo znacce vaseho obleceni.
Pokud chcete mit nejake pravidla a kategorie, postavte je aspon na tom, co vysledky tech zavodu OPRAVDU ovlivnuje - anebo na vysledcich akcelerace samotne (kterymi jsou cas a konecna rychlost), ne na totalne nelogickych nesmyslech, ktere na ty vysledky nemaji absolutne zadny vliv. Jinak to je uplne to same, jako by jste rozdelili do kategorii bezce jen podle barvy jejich vlasu anebo dostihove kone podle delky jejich ocasu. To, ze nekdo vyhraje poharek v nejake objemove kategorii znamena presne to same, jako by vyhral poharek v kategorii vozu s cervenymi koberecky anebo s radiem znacky Clarion. S prominutim, ja opravdu nevim, proc zrovna Evropa to ma problem uz konecne pochopit... :?:
tak tohle je zrovna přehnané !!!

je tu sice pár nevhodně zvolených klíčů v rozdělování, ale ze stromů už sme oproti božské americe slezli před dvaceti lety

ať je tu co je tu, řeči o rozdělování podle barvy vlasů a Clarionu jsou trošku mimo mísu......
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 10:10, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

ne až tak úplně s Taboo souhlasim,je pravda že na tom prakticky nezáleží ale zase na druhou stranu ne všichni mají prostředky na to a nebo prostě se jim líbí něco jiného než max performance...Prostě někdo staví 1,6 NA protože chce ve svý kategorii bejt nejlepší!!!Ano je nesmysl koeficienty na turbo a nebo cokoliv jinýho......pak by moh bejt koeficient na to jakou mám hnanou nápravu jestli náhodou mi nejede i rezerva......
V něčem naprostej souhlas a v něčem zase nee..... :lol: :lol: :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 10:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Taboo píše:Neni to ale stejne, jako stavet cervene auto jen proto, aby nekdo byl nejlepsi v kategorii cervenych aut? Na tom, s cim a jak nekdo porazi sveho soupere prece vubec nezalezi... Treba Zemi se svou 1.6L FWD CRX by dokazal porazit seriovou 2.0L AWD GSX startujici (diky tomu povedenemu turbo koeficientu) v kategorii do 2.5L (ve ktere by taky startovala treba i jina GSX s trojnasobnym vykonem) - ale zadny poharek za to samozrejme nedostane, protoze ve sve 1.6L kategorii byl treba ctvrty, 2.0L kategorii by vyhral a v 2.5L kategorii by skoncil treba druhy. Ty se svou GSX muzes po nekolika upravach porazit kdejake Ferrari anebo Porsche startujici o tridu anebo i dve vyse, ale zadny poharek za to nedostanes taky. Jak je potom objem motoru nejakou zarukou vyrovnanosti akcelerace a ty udelovane oceneni na zaklade objemovych kategorii nejak spravedlive? Jednim z tech "fun" faktoru drag racing je prave fakt, ze clovek se muze se svou N/A 1.6L FWD CRX postavit proti treba 2.0L turbo AWD Evu anebo N/A 5.7L RWD Corvette - a dat jim na prdel, ne to, ze nekdo porazi jiny vuz stejneho objemu motoru - jen aby za to dostal nejaky poharek. Jakou ma ten poharek potom cenu, kdyz ho vyhraji ve sve kategorii treba se svym V8 Camarem - a treba Zemi, ktery se svou CRX ve sve kategorii nevyhral vubec nic, mi da na ceste domu na prdel? Jak se potom clovek muze utesovat tim, ze byl nejrychlejsi v kategorii do 6.0L - kdyz ho porazila i 1.6L CRX :? ?
ma to logiku co pises :)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:Drag racing je zavod v akceleraci. Akcelerace je dana vahou, vykonem, trakci a aerodynamikou vozu + schopnostmi jeho ridice - a NICIM jinym. Zadny z techto aspektu, ktery se primo podili na vysledcich akcelerace, nezavisi na objemu motoru - stejne tak, jako ty vysledky nezavisi treba na stanici, kterou mate prave nalazenou na radiu anebo znacce vaseho obleceni.
Pokud chcete mit nejake pravidla a kategorie, postavte je aspon na tom, co vysledky tech zavodu OPRAVDU ovlivnuje - anebo na vysledcich akcelerace samotne (kterymi jsou cas a konecna rychlost), ne na totalne nelogickych nesmyslech, ktere na ty vysledky nemaji absolutne zadny vliv. Jinak to je uplne to same, jako by jste rozdelili do kategorii bezce jen podle barvy jejich vlasu anebo dostihove kone podle delky jejich ocasu. To, ze nekdo vyhraje poharek v nejake objemove kategorii znamena presne to same, jako by vyhral poharek v kategorii vozu s cervenymi koberecky anebo s radiem znacky Clarion. S prominutim, ja opravdu nevim, proc zrovna Evropa to ma problem uz konecne pochopit... :?:
Mam to chapat tak, ze i kdyz budu mit HKS cepici, Sparco boty a Momo rukavice, ze stejne nemam vyssi sanci na vyhru ? :cry:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 18 srp 2014 10:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Taboo píše:
Beaver píše:Mam to chapat tak, ze i kdyz budu mit HKS cepici, Sparco boty a Momo rukavice, ze stejne nemam vyssi sanci na vyhru ? :cry:
Ty Momo rukavice - s koeficientem 2.385 - by te automaticky zaradily o dve tridy vyse, a tam by jsi uz musel ponekud pritlacit. Ja bych doporucil assless leather chaps znacky Greddy, always a crowd pleaser... Trust me :lol: .
:lol: :lol: :lol: :lol: :smich2:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“