
teď vážně-do favoritů se dávali i 50kW motory a já mám zrovna ten 40kW. Chtěl bych mít ten 50kW. Vím,že se to liší jen v hlavě,vačkách a počítači.... stačí vyměnit jen tohle nebo je lepší dát 50kW motor?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
díky... o tom dnu jsem nevěděl... myslel jsem,že to je jen o těch třech věcechhonza 2.0 16v píše:motor z fábky/feldy rovnou
jinač 40-50kw ještě dodám že 50kw má rovný dno pístů 40kw vydlabaný , nebo jetsli chceš zachovat stávajicí tak www.engitec.wz.cz a nabízej tam různý kity na zvýšení objemu a zároven i výkonu - používaj rovný písty
celej motor, stejne bys muisel rozebrat tu 40 a idealne je ji vyndat z auta, psak si spocti ty ceny dilu, nezapomen nejaky to tesneni, gufera....a tisic dalsich picovinek a si v tom za raketu, vymen celej hotovej motor a pocitac a je to, vyjde to levneji a na stejno, akorat ti zbyde jeden motor, kterej zase muzes prodat a tim se ti vynalozene naklady snizi, jen nevim, jestli feldy nebyli mpi a ty mas jen i, jink zkus sehnat motor i s pevodovkou z pikapa,tam je kratsi spajska a jede to jak svine ve fagu, akorat se ti snizi maximalka, le zase po teplicich ji stejne neuzijesBALI píše:mě jde spíš o to,co je lepší... jestli vyměnit ty díly nebo rouvnou celej motor z Filcky nebo 50kW z Favoritu
tak tak..s tou vačkou bych klído šel i trochu dál (přeci jen cena se moc neliší) - 270-280 je ještě nějak použitelný a myslím že takhle by si byl na nějakejch 90 konících ,nějaký pěkný svody potrubí o 2 tlumičích lehkej setrvák a řemeničky podvozek od HP a mylsím že můžeš potrápit i trochu vozidla...Beaver píše:V podstate idelani by bylo pouzit vacku z Feldy 50 kW, rovnou z ni vzit i hlavu a od Engitecu koupit nejakou ty vybrusovou sadu (i tech 1350 cm bude zajimavych). Poupravit karburator a pojede to hezky.
jojo.. je to jednodušší pokud se rozhodneš upravovat v domácích podmínkách - zamyslel bych se napoužití zapalování (upravenej rozdělovač,a nějaká chatrá škatule) zGII -má to kámoš na stovce a chodí to moc dobřeBALI píše:takže řikáte,vykašlat se na ŘJ a dát tam karbec?
s tozhle pasáží naprostej souhlas- fáčko s těmahle úpravama(když dáš ještě lepší řízení a volant a nějaký 14" kola 194/45/14 a pod) padne hodně dobře do ruky a vcelku si sním hraješ , což se nedá říct o golfu se kterým se musíš prátL.A.M.A. píše:no celkem dlabes blbosti, fago zrovna nemusim resp. vse co vyraby skoda od dob mbcek. Ale nandas podvozek HP, dodelas stabilizatory, das chlazeny brzdy investice cca 15000. A jizdnima vlastnostma to predbehne Golfa 1 i 2 na koni podvozku. Motor je OHV tragedie, ale pracovat se s tim da neni problem 90 kw aby ten motor furt vydrzel 50 tisic mezi repasema ktere te vyjdou na 5000 az 6000 kc. Nebo to muzes oturbit, a ta investice neni zase az takova. Ale pak to krouti poloosy.Vecernicek píše:Kentoya: Nejsem vtipálek jsem realista.
Zvedni zvedákem celý auto a dívej se na golfa a na favorita. Výjde ti že favorit je jaksi levnější kopie Golfa. Ale Golf má lepší podvozek (kdo říká že ne je de*il měsíce), tudíž lepší jízdní vlastnosti. Navíc tam nemusíš vrtat do motoru jelikož výkon a spotřeba jsou úplně někde jinde. Prakticky za stejný peníz máš lepší svezení. Onehda jsem jel do servisu a tam mi byl zapůjčen Forman. Zkoušel jsem z něho udělat závodničku, ale prostě to nejde.vytočím to k 3000 a konec. U golfa jsem na 3000okamžitě a dál to vytáčím a to už je hudba jak poníci cválají.
Můžeš se dělat s Favoritem, ale nikdy nedosáhneš dobrýho auta. Ceny náhradních komponent jsou leckdy levnější a dostupnější než u Fava kterej pomaličku už končí. A co se týká Nisana... hmm... takže říkáš nedej se odradit tím kdo ti doporučuje golfa, jelikož já ti doporuču nisana? Nevím s touhle značkou nemám zkušenosti, ale vem si za kolik pořídíš špičkovýho golfa a za kolik ojetinu nisana a ještě do toho budeš muset něco vrazit ?
Golf taky neni zadna vyhra, to radsi Forda nebo Japonce.