Renault Clio ?

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Renault Clio ?

Příspěvek od Rudi »

tak už se na to schyluje...kámoš prodává auto - Renault Clio 1,9 D, tuším rok 92-93, je to 3-dveřák, najeto určitě něco přes 200 tis., možná víc, možná míň...technickou to bude mít ještě necelý 2 roky...cena bude do 30 K.
Celkově stav 1-2, auto koupil v horším stavu, něco tam pospravil a chce zas něco jinýho - u něj běžná věc...
Tak mě zajímá, jestli by jste do toho šli vy mít ty peníze a bejt student s občasným přivýdělkem :wink:
auto bych si chtěl stejně časem pořídit(už něco přes 3/4 roku :lol: ) a todle mi přijde jako dobrej kup - nízká spotřeba, sice dost stojí povinný ručení, takže se to skoro vykompenzuje...ale i tak... 8)

případně čím by jste mě odrazovali od této koupi :wink: není nad to, když se k tomu vyjádřej i ostatní 8)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Renault Clio ?

Příspěvek od BALI »

To záleží na postavě! Já mám skoro 100kg a 186 cm a do Clia se z těží vejdu,aby to bylo pohodlný...
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Zed
Příspěvky: 11
Registrován: 03 čer 2006 17:46
Bydliště: Mořkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zed »

No já osobně bych Clio nekoupil a to už z několika důvodů.
Poměrně je 1.9 dost hlučný diesl, světlomety jsou málo kvalitní takže bych doporučoval okamžitou výměnu.
Plasty vevnitř ostré stylově a špatná kvalita (totální úlet)

Časté závady:
Úniky oleje z převodovky kolem simerinku řazení
vůle v předních kulových čepech
spadlý řemen pohonu pomocných agregátů
prasklá hlava válců
závady zapalovacích cívek
přetržená táhla příčného stabilizátoru (nejsou však drahá)

NEBRAT

1,9 dTi (59 kW)

Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, přímé vstřikování paliva rotačním čerpadlem.

Důvody: Za tento vzácně se vyskytující velký turbodiesel zaplatíte vysoké zákonné pojištění. Je sice hodně úsporný, ale pozdější motory 1,5 dCi dokáží i přes svůj menší objem ve všech směrech více. Navíc „devatenáctistovka“ znamená vysoké náklady při kompletní výměně řemenů.

Hlavně bych nebral toto auto k vůli přímo otřesnému designu něco jako nákupní taška (vím že design nehraje tak velkou roli ale i na to se musí hledět)...... nechci se nikoho dotknout a nevyčítejte mi to ale má to pár mých známých a fakt s tímhle autem si jízdu nevychutnáte...
Tyto nedostatky musím jen potvrdit že jsem si to nevycucal z prstu!

Můj názor
Díky vřele strč si Clio do...

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

Zed píše:No já osobně bych Clio nekoupil a to už z několika důvodů.
Poměrně je 1.9 dost hlučný diesl, světlomety jsou málo kvalitní takže bych doporučoval okamžitou výměnu.
Plasty vevnitř ostré stylově a špatná kvalita (totální úlet)

Časté závady:
Úniky oleje z převodovky kolem simerinku řazení
vůle v předních kulových čepech
spadlý řemen pohonu pomocných agregátů
prasklá hlava válců
závady zapalovacích cívek
přetržená táhla příčného stabilizátoru (nejsou však drahá)

NEBRAT

1,9 dTi (59 kW)

Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, přímé vstřikování paliva rotačním čerpadlem.

Důvody: Za tento vzácně se vyskytující velký turbodiesel zaplatíte vysoké zákonné pojištění. Je sice hodně úsporný, ale pozdější motory 1,5 dCi dokáží i přes svůj menší objem ve všech směrech více. Navíc „devatenáctistovka“ znamená vysoké náklady při kompletní výměně řemenů.

Hlavně bych nebral toto auto k vůli přímo otřesnému designu něco jako nákupní taška (vím že design nehraje tak velkou roli ale i na to se musí hledět)...... nechci se nikoho dotknout a nevyčítejte mi to ale má to pár mých známých a fakt s tímhle autem si jízdu nevychutnáte...
Tyto nedostatky musím jen potvrdit že jsem si to nevycucal z prstu!

Můj názor
Díky vřele strč si Clio do...
:smich:
prej uz se to schiluje k prodeji(brezen) a v zari takova rada z nebe
to je rozsek :lol: :lol: :lol: no lol :smich2:

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

biker píše:
Zed píše:No já osobně bych Clio nekoupil a to už z několika důvodů.
Poměrně je 1.9 dost hlučný diesl, světlomety jsou málo kvalitní takže bych doporučoval okamžitou výměnu.
Plasty vevnitř ostré stylově a špatná kvalita (totální úlet)

Časté závady:
Úniky oleje z převodovky kolem simerinku řazení
vůle v předních kulových čepech
spadlý řemen pohonu pomocných agregátů
prasklá hlava válců
závady zapalovacích cívek
přetržená táhla příčného stabilizátoru (nejsou však drahá)

NEBRAT

1,9 dTi (59 kW)

Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, přímé vstřikování paliva rotačním čerpadlem.

Důvody: Za tento vzácně se vyskytující velký turbodiesel zaplatíte vysoké zákonné pojištění. Je sice hodně úsporný, ale pozdější motory 1,5 dCi dokáží i přes svůj menší objem ve všech směrech více. Navíc „devatenáctistovka“ znamená vysoké náklady při kompletní výměně řemenů.

Hlavně bych nebral toto auto k vůli přímo otřesnému designu něco jako nákupní taška (vím že design nehraje tak velkou roli ale i na to se musí hledět)...... nechci se nikoho dotknout a nevyčítejte mi to ale má to pár mých známých a fakt s tímhle autem si jízdu nevychutnáte...
Tyto nedostatky musím jen potvrdit že jsem si to nevycucal z prstu!

Můj názor
Díky vřele strč si Clio do...
:smich:
prej uz se to schiluje k prodeji(brezen) a v zari takova rada z nebe
to je rozsek :lol: :lol: :lol: no lol :smich2:
tak abych pravdu řekl, to by nebylo zas tak úplně to nejhorší na tom, ale horší je spíš to, že píše o úplně jiný generaci Clia :smich2: možná jsem jenom nevzdělanej nebo jsem měl smůlu, ale ať koukám, jak koukám, ono se snad ani Clio 1,5 dCi v r. 92-93 vůbec nedělalo...to bylo až někdy kolem roku 2000+ :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
ryan69
Moderátor
Příspěvky: 798
Registrován: 22 bře 2006 13:33
Bydliště: Liberec

Příspěvek od ryan69 »

máš recht.. 1.5dCi se začli dávat až do Clia II phase B, čili od přelomu roku 2001/2002
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110

Uživatelský avatar
hattori_hanzo
Moderátor
Příspěvky: 9245
Registrován: 03 kvě 2005 15:35
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hattori_hanzo »

Té debil ten Zed... :roll:
✠Luftwaffle✠

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

Dej si hlavně pozor na přední nápravu motor je těžkej jako kráva a náprava dost trpí. Pokud nemá servo tak si namasíruj svaly :lol: . Spotřeba je kolem 5litrů. Brzdy jsou docela tupý ale nevím jestli to nebyl jenom můj případ. Hlavně bacha na korozi prahů a lemů zadních blatníků!! 8)

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“