OT:BMW E34 525

Moderátor: T-O-M

Odpovědět
Uživatelský avatar
Viking
Příspěvky: 1058
Registrován: 07 pro 2005 22:31
Bydliště: Karviná

OT:BMW E34 525

Příspěvek od Viking »

Zdravím příznivce značky BMW :)
Měl bych dotaz. Dostala se mi možnost koupit zachovalou E34 r. v. 89 jak jinak s motorem 2,5., stříbrná barva, všechny okna v elektrice, klima, 17 alu origo Borbet (šířku nevím, ale vzadu je límec jak czyp :lol: ) Auto je v zachovalém stavu, 1 majitel v čr, který si ho dovezl z DE údajně od šéfa fan klubu BMW (takže celkově mělo dva majitele) prodává ho starší pán, který s ním jezdí jak s malovaným vajíčkem. Jdu se na něj pořádně podívat v pátek, takže budu vědět více o výbavě, kilometrech atd.

Co mne zajímá:
1) Kolik by za něj majitel mohl chtít, jakou má hodnotu? (Chápu, že nevidíte fotky a pořádně jsem o něm nic nenapsal, ale kolik +, -)

2) Kam se mám při obhlídce dívat a na co ptát, kde hnije co se kazí apd. ?

3) Další pitomá otázka u vozu BMW, kolik si ta 2,5 L vezme? (BMW už jsem měl a spotřebu nějak moc neřeším, ale jen informativně)

Díík za pomoc :lol:

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Neni OT, ale normální dotaz za který se nemusíš stydět.
E34 se vyráběly od r 88 - do 95 (možná 96 touringy)
cenová relace je 30.000 - 100.000 (ptáš se na 525 né na M5)
ten průměr je těch 80.000Kč když se rozhlídneš po bazarech
spíš než na korozi si dej bacha na mechanické části aby byly OK - podvozek a motor, sice toho hodně vydrží, ale každá součástka má svou životnost.
Proto je výhodou to kupovat od takového člověka který si toho vážil. Hodně štěstí. :wink:

Uživatelský avatar
bohhy
Příspěvky: 357
Registrován: 23 kvě 2005 21:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: OT:BMW E34 525

Příspěvek od bohhy »

Jelikoz je to 89 tak by to mel bejt jeste 12ti ventil, ma min koni nez o rok dyl vyrabenej 24 ventil.
Spotrebu bych u toho motoru typoval tak na 9 vejs.
Koroze se projevuje na dvouch mistech. Spodni cast dveri (hodne reznou ty spodni listicky a od nich pak casto i dvere). A pak jeste spodni cast prednich blatniku, uplne dole kde je prah. Pokud na tehle mistech to bude ok tak je to zachovalej kousek.
No a jak rika T-O-M, ty zakladni veci jako u kazdyho auta: Napravy, cepy, silentbloky, casto bejvaj vymlety cepy rizeni a nebo prevodka rizeni, stav motoru, olej ve vode, voda v oleji.Tenhle mortor je nesmrtelnej takze pokud se ti nebude neco zdat na zvuku nebo chodu tak to znaci ze uz se s tim delalo neco jinyho nez standartni servis.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look

Uživatelský avatar
matal
Příspěvky: 296
Registrován: 19 bře 2006 00:17
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal »

Rok 89 bych viděl v relaci 35-60k, záleží hodně na stavu, pro porovnání ceny se zkus podívat na www.tipcars.cz :wink:
=E39 530i 2003=
=E24 M635CSi 1984=
Někdo potřebuje auto, já mám dvě BMW

Fikux
Příspěvky: 157
Registrován: 14 říj 2005 09:56
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Fikux »

Přesně jak píše Bohhy ... korozí sou pětky náchylný na spodní části dveří a boční lišty, ještě kolem víčka nádrže ... čepy přední nápravy bych zdůraznil z mechanických částí, u motoru záleží jestli to bude m20 nebo m50 ... rozhodně bych se řídil hlučností ventilů a vůbec podle zvuku motoru poznáš dost ... např se kouknout na kolísání otáček po nastartování a tak.

Spotřeba se může pohybovat od 9 do 15 litrů záleží na typu motoru, na stavu motoru a na řidiči a hlavně na provozu kde bude ježděno převážně. Čim více popojíždění a rozjíždění tim spotřeba rapidně stoupá ... na dálky po dálnici je spotřeba do 1O litrů u většiny motorů
BMW M3 E3O Rulezzz 8)
http://www.fikux.cz

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“