tak nastavenie.
jazdim na klavesnici zo saleenom v brne, takze na ine auta / trate to moze byt dost o inom.
vzhladom na to, ze jazdim len "kvalifikaciu" tj maximalne 4 kola nez idem naspet do garaze neco nastavovat, tak nepotrebujem 50l benzinu, staci 20. taktiez "radiator opening" mam na minime - vychadza to tak, ze sa mi zacne prehrievat motor v poslednom kole ktore idem

max otacky na 7000rpm. ale radim este pred "cervenymi" otackami.
brake balance posunut o tak % dopredu (nech sa pri plnych brzdach a brzdeni motorom nezablokuju zadne kola)
obut soft slicky, s prevodovkou sa pohrat tak, aby cloveku vyhovovala. tj aby som nemusel zbytocne preradovat pri dvoch zakrutach tesne za sebou. takze 1 a 2 stupen mam strasne dlhy, ostatne tesnejsie za sebou.
zbiehavost (toe-in) vpredu nechat tak (tj myslim -0.1), vzadu dat na 0 (povodne myslim 0.1). auto by malo byt troska menej pretacave pod plynom, ale zase nedotacave bez plynu.
toto celkom dost ovplyvnuju stabilitu pri brzdeni a akceleracii. -hodnoty auto "stabilizuju".
"odklon" (camber) posunut asi o 2 stupne vpredu aj vzadu (tj myslim vpredu na -4,5 a vzadu -2,5). ich pomer tiez pomerne dost ovplyvnuje nedotacavost / pretacavost. vo vseobecnosti cim zapornejsia hodnota (vzadu) tym by malo byt pri (pretacavaom) smyku menej "agresivne".
ale predok by mal byt "zapornejsi" nez zadok.
na tlmice (slow a fast bump / rebound) nesahat, clovek netusi co to spravi. pruziny tiez, maximalne trosicka pritvrdit predok. stabilizatory (anti-rollbar) tiez asi nechat tak.
hodnoty vpredu su vyssie nez vzadu. cim si budu blizsie, tym bude auto pretacavejsie
a ride height tak nizko co to de
aerodynamiku som nemenil, v brne ma to dost spomalilo.
je to horko takzko vypozorovane, takze nerucim, ze vobec nieco z toho funguje
