Pokud to máš na normální ježdění,nevím,zda Ti to stojí za ne moc malej balík peněz.Ale to koneckonců musíš posoudit a vědět Ty sám!!
Pokud bych do toho šel já,šel bych nejsnažší cestou a to je nechat si udělat výfuk!!Protože jen blbej výfuk Ti bere tolika poníků,že se o tom mnoha lidem ani nezdá!!Takže vše přesně změřit,udělat katít na příruby a dávat jej jen na STK,jinak tam mít rezonátor.S výfukem by Ti mohl poradit kdokoliv,kdo se zabývá motorsportem,ať už okruhama,závodama do vrchu či podobně!!
Můj známej,co dělá auta pro závody do vrchu si účtuje za výfuk s materiálem i prací na 6000,-.Což je dost slušný.
Pokud usnadníš vývod plynů,budeš mít lepší a rychlejší spalování smesi.Potom bych šel na vzduchový filtr.Zbavil bych přívod vzduchu takových zbytečností,jako jsou záhyby,sálodlouhý trubky a podobně.Udělal bych jen přírubu,kónusový filtr,štít,aby Ti motor nesál teplej vzduch.To bude mít za následek,že motor bude sát studenej vzduch.A pokud bude vzduch studenej,tak ho motor nasaje větší množství,neboť jak víme všichni s fyziky,teplotou se vzduch roztahuje,takže zákonitě teplého vzduchu si motor veme méně!!
A pokud by Ti ani to nestačilo,pustil bych se tedy do toho motoru,což se rovná v podstatě GO!! ,,T" písty,vyleštění ventilů,ostrá vačka,...
Takže mnoho štěstí!!
