Voyager píše:instalater píše:djbobr píše:no jen upřesním, že jde o kapotu...a ne dveře. uděláme pokus. bud to vydrží nebo ne.

ono je celkem jedno co tmelíš. V debatě jde o to co dělá velká vrstva tmelu
Jo taky abych dal konkretni priklad - kdys sem delal svyho Voyagera, tak mel uplne shnilej zadni lem blatniku - jenze u nas bych na to tezko shanel naky nahradni dily, a vyvarit se to nedalo, tak se co nejvic odbrousila rez, povrch se chem.osetril a puvodni tvar sem vytvoril pomoci skelneho kitu (v nejsilnejsim miste cca1,5 cm vrstva). Uz to bude rok po laku, jezdil sem s tim v lete, stalo to na slunci a jezdim s tim i ted v zime a zatim zadne problemy... A to neni zdaleka jedine misto na aute kde je dost kitu (i kdyz uz jen max 0,5cm).
jj, to ti neberu

myslím že jsem psal něco o styčné ploše

Nemůžeš vytmelení žlábku s malou styčnou plochou a ještě s pevným ohraničením srovnávat s tmelením silné vrstvy na velké ploše s plynulým přechodem. Ten vytmelený žlábek praskne dříve než ta větší plocha
