Opel Corsa two engines

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Ivan »

Maraudere, nic proti Tobě, ale já si myslím, že čas 12,5 s. je hodně slušnej na české podmínky, stejně jako projekt Corsy se dvěma c20xe motory.

Za kolik jezdíš 400 m Ty?

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od PJ »

Ludwig: videl sem ji kolikrat a do 150kg se s kastli nevejde to by musel mit z papiru :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od MarauderZ28 »

Ivan píše:Maraudere, nic proti Tobě, ale já si myslím, že čas 12,5 s. je hodně slušnej na české podmínky, stejně jako projekt Corsy se dvěma c20xe motory.

Za kolik jezdíš 400 m Ty?
nechápu co má čas Camara co je víc jak 3x těžší společnýho s časem Corsy to je kapku dětinská otázlka nemyslíš ?

Jako 12,5 je naprosto strašněj čas na půltunový auto se dvěma motorama (navíc ta váha je pochopitelně nesmysl to musí dojít každýmu když si představí co v tom autě je) pokud by měl opravdu 550 Kg + výkon dvou motorů 4x4 musí zajet naprosto jinej čas, pokud mu tam vše funguje tak jak má ...

Vůbec se nezaobírám tím zda je to dobrej čas na český podmínky nebo není neb mě to popravdě absolutně nezajímá a není to žádný měřítko pro nic ... Vůbec tady nehodnotím jestli to je nebo není obdivuhodný, že to někdo dokázal - jistě, že ano je ...
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 01 led 2007 21:02, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od MarauderZ28 »

a for Ludwig: takže mi řekni když jsi tak chytrej co z Corsy mohl vyndat aby váhu snížil o 400 kg dolů a přitom tam nacpal další motor a kompletně to vyrámoval takže to je řekněme + dalších 200 kg, takže mi řekni co z tý Corsy vyndal o váze 600 kg ven ... nechápu že někdo může bejt takovej hamáček a věřit každý píčovině ....

jen tak mimo hru když jsme s kámošem dělali M6 tak jsme z toho vyndaly naprosto, ale naprosto vše - špachtlý sem sundával tlumení podlah, nebyla tam, ani palubka jen dvě sedačky a motor, špajz, kastle a hliníková nádrž a váhu jsme na takhle giga autě sundaly "jen" o 350 Kg dolů a maník ta vyndal z polovičního auta skoro dvounásobek, ale ještě tam přidal další motor + x věcí k němu a rám
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od blázen »

55Okg se dvěma dvolutrama který váží po 150kg? to je kravina roku a na 4x4 4litry udajně 550kg zajet 12,5,..je těžká mizerie.. čas je to pěkný, ale když ho dám vedle těch parametrů tak to není nic moc
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od JonnY »

v tomto suhlasim s marauderom.
ak by to bol len ram, 2xmotor, 4 kola a papierova karoseria, tak cisto teoreticky (aj ked tomu moc neverim) hej.

a 12.5sec zajazdi 400hp eclipse s dvojnasobnou hmotnostou, nie?

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:21, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

Já těm časum moc nerozumim, sprinty jsem nikdy nejel, ale na české poměry myslím že je to obdivuhodný projekt. Muselo to dát spoustu práce sesynchronizovat řazení pro dva motory. Nechci se tady s nikym hádat, jestli je možný že to váží jenom 550Kg nebo jestli je 12,5s moc. Ale já tomu věřim.
Nemá to tu cenu řešit...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo tak já Ti taky něco povím, moje auto jezdí 350km/ hod a má 1000 hp ... sem rád, že tomu budeš taky věřit ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Ludwig »

MarauderZ28 píše:jo tak já Ti taky něco povím, moje auto jezdí 350km/ hod a má 1000 hp ... sem rád, že tomu budeš taky věřit ...
moje jezdí 150km/h a má 60PS...

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Ladislav »

MarauderZ28 píše:jo tak já Ti taky něco povím, moje auto jezdí 350km/ hod a má 1000 hp ... sem rád, že tomu budeš taky věřit ...
Já ti věřím ... 8) spek

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Lander »

Ha ha 550 kg :-)))))))) pěkná kravina...

Můj swift na jaře po brutální odlehčovací kůře bude mít tak 650 kg a budu rád... a to tam mám 1,3ku motor.
Jinak to auto umí tak jezdit trošku líp rovně... ve vrchách horší průměr. I s 1,3kou v atmosféru jsem rychlejší....

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

no kazdopadne pomerom udavanej vahy a vykonu je tato corsa daleko (v zmysle ze je lepsia) pred bugatti veyron, este dalej pred enzom, zondou, saleenom, ford gt atd...asi nema zmysel pokracovat. je jasne ze dosiahnuty cas nie je adekvatny ani udavenej nepravdepodobnej hmotnosti, ani hmotnosti realnej, ktora moze byt takmer dvojnasobna. Otazka je preco, dost dobre to naznacil taboo....
To auto je rozhodne ukazkou mechanickej zrucnosti, avsak s praktickym pouzitim danym ucelom (sprinty) je to zatial horsie.

Uživatelský avatar
scryper
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2005 13:38
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scryper »

O Bi-Motu jsem psal jeden clanek a co jsem se tak s Kocourem bavil, tak koncept Bi-Moto nevznikl kvuli sprintum, ale spis slo o to, ze jednoho dne byl napad a chut zrealizovat neco, co tu tolik lidi nema :wink: ...a zkusit, jestli to bude konkurence schopny. Vzhledem k tomu, ze tohle auto vznikalo v rodinny dilne a mouchy se vychytavaly za pochodu, tak si myslim ze to je povedenej projekt.

Ta vaha je asi pitomost - pokud me pamet neklame, tak ma byt nekde kolem 800-900 Kg. Upresneni: Ted jsem mluvil s Kocourem a to auto ma lehce pod tunu i s nim. 550 Kg to melo, kdyz tam byl pouze jeden motor :wink:

Jo a co se tech motoru tyce, tak tady je info:

MOTOR
Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

scryper píše:O Bi-Motu jsem psal jeden clanek a co jsem se tak s Kocourem bavil, tak koncept Bi-Moto nevznikl kvuli sprintum, ale spis slo o to, ze jednoho dne byl napad a chut zrealizovat neco, co tu tolik lidi nema :wink: ...a zkusit, jestli to bude konkurence schopny. Vzhledem k tomu, ze tohle auto vznikalo v rodinny dilne a mouchy se vychytavaly za pochodu, tak si myslim ze to je povedenej projekt.

Ta vaha je asi pitomost - pokud me pamet neklame, tak ma byt nekde kolem 800-900 Kg. Upresneni: Ted jsem mluvil s Kocourem a to auto ma lehce pod tunu i s nim. 550 Kg to melo, kdyz tam byl pouze jeden motor :wink:

Jo a co se tech motoru tyce, tak tady je info:

MOTOR
Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett

jenže stoho plyne uplně to stejné cca 400k 600N.m a 1000kg = 12,5 na 4x4

když kouknu na iprezu co má daleko vyšší hmotnost a zdaleka nemá ten kroutící moment ani výkon a jezdí stejné časy tak mi to přijde,že na sprinty tohle rozhodně není
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
scryper
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2005 13:38
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scryper »

blázen píše:
scryper píše:...koncept Bi-Moto nevznikl kvuli sprintum, ale spis slo o to, ze jednoho dne byl napad a chut zrealizovat neco, co tu tolik lidi nema :wink: ...a zkusit, jestli to bude konkurence schopny.

jenže stoho plyne uplně to stejné cca 400k 600N.m a 1000kg = 12,5 na 4x4

když kouknu na iprezu co má daleko vyšší hmotnost a zdaleka nemá ten kroutící moment ani výkon a jezdí stejné časy tak mi to přijde,že na sprinty tohle rozhodně není
No vzdyt jsem to psal! Ve zkratce: Proste Kocour jezdil Rallycross a potom zkousel vrchy a jednou ho napadlo, ze by mohl udelat Corsu jako zadokolku...ale proc vyndavat predni motor? No a tak tedy vzniklo tohle vozitko :wink:

A kdyz uz to dobre jezdi, proc nezkusit i sprinty? 8)

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Velbloud »

Každopádně je to dobrá práce.. viděl jsem ho několikrát na vlastní oči a je to opravdu monster car ;o))))

to scryper: ať se Kocour logne do corsa clubu.. rádi ho tam uvítáme ;o) (www.corsaclub.cz)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Lander »

Ono to bylo obráceně... Ta corsa byla zrušená na předek.... A když se to auto stavělo, dal se motod dozadu... Pamatuji si, že ještě jezdil závody pouze s motorem vzadu... Jenže to odporovalo technickým předpisům závodních aut, neboť motor má být na původním místě... A tak oni vrátili ten přední motor a udělali bi-moto, ale stejně to auto jezdí ve speciálech...

Po technické stránce koncepce zvládnutá, ale jinak totálně nahouby...

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

scryper píše:Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.

ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lander »

JonnY píše:
scryper píše:Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.

ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
Jo to bude taky kravina.... můj dvoulitr Beams VVTi má v sérii při 200 koních krouťák 210Nm, teď můžu mít nějakých 220Nm....
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

je otázkou jaký má kompresní poměr,když snížil hlavu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od MarauderZ28 »

já když si to přečtu celkově ty infa tak je to akorát parádně nafouklá bublina ono i těch 200 HP je spíš velký přání majitele než realita, tenhle motor používá školní formule od Lotusu a ta má 228 HP a to ten motor má ze séria akorát blok, jinak je tam vše naprosto jiný s váhou jsme si to ujasnili, krouťák 300 nebude ani náhodou ... všemu tomu odpovídá totiž i ten zajetej čas - jiná váha, jiný HP jinej krouťák ...

opět podotýkám stavba je to zajímavá, obdivuju, že se do toho někdo pustí a fungujemu to, ale to je vše .... připomíná mi to tu pohádku o drakovi, majitel řekne že to má jednu hlavu a na druhý straně TF fora jich má 20 ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Lander píše:
JonnY píše:
scryper píše:Motor: 2x 2,0 16V DOHC
Objem: 2 l
Úpravy: Snížená hlava, kónický závodní vzduchový filtr, karburátory čtyřicítky Solex, zapalování z Ascony
Výkon: Původní 150 koní, dnes cca 200 koní na každý motor
Kroutící moment: Zhruba 600 Nm celkem
Převodovky: F20 z Opel Kadett
to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.

ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
Jo to bude taky kravina.... můj dvoulitr Beams VVTi má v sérii při 200 koních krouťák 210Nm, teď můžu mít nějakých 220Nm....
ze to je nemozne by som netvrdil, ale v tomto pripade tomu neverim.

Uživatelský avatar
scryper
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2005 13:38
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od scryper »

Velbloud píše:Každopádně je to dobrá práce.. viděl jsem ho několikrát na vlastní oči a je to opravdu monster car ;o))))

to scryper: ať se Kocour logne do corsa clubu.. rádi ho tam uvítáme ;o) (www.corsaclub.cz)
vyridim mu to... :wink: ...je to moc dobra prace - nejvic me pobavilo, kdyz jsme na poslednich Milovicich z legrace zkouseli, kolik nadeli mymu turbu...AU...budu zvysovat plnici tlak! :lol: :lol: :lol:

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Velbloud »

scryper píše:
vyridim mu to... :wink: ...je to moc dobra prace - nejvic me pobavilo, kdyz jsme na poslednich Milovicich z legrace zkouseli, kolik nadeli mymu turbu...AU...budu zvysovat plnici tlak! :lol: :lol: :lol:
:lol: si dovedu představit.. já ho potkal v Týnci když jsme zrovna oba chladili ;o)) mě by se s ním jít na sprinty moc jít nechtělo ;o)) ale je pravda, že bych se s ní někdy rád svez ;o)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od Ladislav »

Lander píše:Ha ha 550 kg :-)))))))) pěkná kravina...

Můj swift na jaře po brutální odlehčovací kůře bude mít tak 650 kg a budu rád... a to tam mám 1,3ku motor.
Jinak to auto umí tak jezdit trošku líp rovně... ve vrchách horší průměr. I s 1,3kou v atmosféru jsem rychlejší....

Lander
Tak , tak, dokonce v Násedlovicích byly rychlejší všechny 3 Saxa co se zúčastnily, a to mluvím o neupravených Saxíkách ze sk. N , ale je možné že je to jen jeho rukama nebo technickými problémy v to dni :lol:

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

JonnY píše:
Lander píše:
JonnY píše: to jest 300Nm z atmosferickeho dvojlitra??? netvrdim ze to je nemozne, ale to sa mi verit nechce.

ma tie cisla odmerane? alebo odkial sa beru....
Jo to bude taky kravina.... můj dvoulitr Beams VVTi má v sérii při 200 koních krouťák 210Nm, teď můžu mít nějakých 220Nm....
ze to je nemozne by som netvrdil, ale v tomto pripade tomu neverim.
bohužel jsem zatím neviděl motor s krouťákem 300Nm..ono z 2l atmosféry-at sebelíp upravený (200-240PS..nebo i 280PS..) nedostaneš víc než 240Nm..možná jo..ale i 3l motory F1 měly krouták kolem 350Nm..

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

honza 2.0 16v píše:
JonnY píše:ze to je nemozne by som netvrdil, ale v tomto pripade tomu neverim.
bohužel jsem zatím neviděl motor s krouťákem 300Nm..ono z 2l atmosféry-at sebelíp upravený (200-240PS..nebo i 280PS..) nedostaneš víc než 240Nm..možná jo..ale i 3l motory F1 měly krouták kolem 350Nm..
ja som o tom tiez este nepocul. ale to neznamena ze to nieje mozne :D
ale priklanam sa k tomu, ze to je dalsia chyba...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Corsa two engines

Příspěvek od MarauderZ28 »

já mám 400 Nm na atmosféře :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:22, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“