Regulátor tlaku paliva
Moderátor: Idaho
Regulátor tlaku paliva
Chtel bych se zeptat jestli ma nekdo zkusenost s Regulatorem tlaku paliva, je to pro atmosferickej benzin,a da se o neco malo zvysit tlak co dava seriovej regulator bez stelovni(proste vymena dilu za stelovaci) - jestli jsem to pochopil dobre ...dik za kritiku
BMW E36 325i, zatím serie
LAGUNA(2000) 3.0i V 24V (cca 220k)
LAGUNA(2000) 3.0i V 24V (cca 220k)
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku paliva
co to plácáš za kravinu????
Sériové čerpadlo jede třeba na 6 - 8 barech, ale regulátor nechává v palivové liště např. u swifta 2,5 baru, zbytek jde zpět do nádrže...
Na druhou stranu větší množství paliva neznamená vyšší výkon
U atmosferického motoru bez větších úprav vede spíše k úbytku výkonu.
Sériové čerpadlo jede třeba na 6 - 8 barech, ale regulátor nechává v palivové liště např. u swifta 2,5 baru, zbytek jde zpět do nádrže...
Na druhou stranu větší množství paliva neznamená vyšší výkon
U atmosferického motoru bez větších úprav vede spíše k úbytku výkonu.
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Trochu se připojím k dotazu.
Mám Opel Calibra 2.0 16v budu odstraňovat omezovač resp. posouvat jeho reakci těsně před 8000 z původních cca 6900ot., bude s tím spojená úprava sacího traktu, která bude mít za následek zlepšení prodění vzduchu v nejvyšších otáčkách, výfuk je čistě průchozí a zapalování to bude stíhat, následně se doladí ECU,ale...
bude mi k něčemu výměna čerpadla dejme tomu za Walbro s tím, že bych přidal regulátor tlaku paliva?Myslíte, že to bude mít efekt.
Nebo se dá na diagnostice zjistit jestli postačí stávající čerpadlo a sériová regulace paliva?
Je to atmosférický motor ze sériovými 150 kobylami, se sekvenčním vstřikováním paliva(SFi).
Nejsem specialista na tyto motory,ale zajímá mne jestli tímto mohu něco pozitivně změnit.
Mám Opel Calibra 2.0 16v budu odstraňovat omezovač resp. posouvat jeho reakci těsně před 8000 z původních cca 6900ot., bude s tím spojená úprava sacího traktu, která bude mít za následek zlepšení prodění vzduchu v nejvyšších otáčkách, výfuk je čistě průchozí a zapalování to bude stíhat, následně se doladí ECU,ale...
bude mi k něčemu výměna čerpadla dejme tomu za Walbro s tím, že bych přidal regulátor tlaku paliva?Myslíte, že to bude mít efekt.
Nebo se dá na diagnostice zjistit jestli postačí stávající čerpadlo a sériová regulace paliva?
Je to atmosférický motor ze sériovými 150 kobylami, se sekvenčním vstřikováním paliva(SFi).
Nejsem specialista na tyto motory,ale zajímá mne jestli tímto mohu něco pozitivně změnit.
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku paliva
K tomu, jestli ti stačí stávající palivový systém, tedy i stávající tlak v palivové liště, to ti odhalí širokopásmová lambda sonda a také duty cycle (něco jako vytížení vstřiků).
Lander
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!