Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Zdravím všechny,
vzhledem k tomu, že toto fórum navštěvuji již delší dobu, rozhodl jsem se tady představit jeden ze svých projektů (ten druhý je o něco zajímavější co se týče úprav a má velmi pestrý příběh, ale k představení také dojde).
Jedná se o Alfu Romeo GTV 3.0 V6 24V v limitované sérii, která byla určena pouze pro německý trh a nesla označení "Edizione Sportiva". V této limitované edici bylo vyrobeno 500 kusů. Od "běžného" GTV se lišila v první řadě odstínem "Black Excellente" (černa metalíza), předními blatníky s odvětráním brzd Zender, černými bočními blinkry, lakovanými prahy a spodky nárazníků. Auto jezdilo na pružinách Eibach - 30mm a tlumičích Koni. Další změny se odehrály také i v interiéru - elektricky ovládané sedačky Recaro s vyhříváním v černé kůži prošívané červenou nití, ve stejném provedení pak jsou i výplně dveří, volant, manžeta řadící páky a ruční brzdy, dále pak červený koberec a defakto maximální možná výbava jaká se dala do tohoto auta pořídit (navigace atd.).
Auto jsem koupil v listopadu 2011 v Německu, kde bylo také částečně upraveno firmou Engstler (profi úpravce Alfy Romeo). Zde sloužilo pravděpodobně jako předváděcí auto a bylo zde do svých 70 000 km servisováno. Provedené úpravy byly následující:
-18" ráfky Engstler, pneu 225/40/18
- 4 pístkové brzdy Brembo z Porsche 993 Turbo s pancéřovanými hadicemi
- duplexní nerezový koncový díl výfuku Engstler
- spodní díl zadního nárazníku umožňující použití duplexního výfuku
- chromované kryty vnitřních prahů
- alu doplňky interiéru Zender (hlavice řadící páky, madlo ruční brzdy, pedály a opěrka nohy)
- látkové koberečky Engstler
Všechny tyto úpravy jsou zapsány v TP.
Moje auto bylo rok výroby 2002 a mělo najeto cca 105 000 km, poslední prohlídka byla dle servisky v 90 000 km, takže počáteční investice byla jasná. Ale s tím jsem počítal. Takže po příjezdu do nového domova šlo auto na dílnu. Proběhla výměna rozvodového řemenu včetně kladek a vodní pumpy, nové svíčky, termostat, přední ramena, manžety poloos zadní osa dostala kulové čepy + silentbloky Powerflex. Vzhledem k tomu, že auto stálo pravděpodobně delší dobu venku, vyměnili se všechny zpuchřelé hadičky, zkorodované podvozkové díly (na některé ještě dojde řada - všechno nejde hned), prostřední tlumič výfuku (byl už před smrtí, tak jsem objednal nerezový díl Ragazzon v limitované edici Alfisti.net, který měl pouze takový "minitlumič") a dokonce i tepelná izolace na motorové stěně (hrozný opruz - musela dolů nápravnice, vypustit klimu atd.). Vzhledem ke světlé výšce auta byla také malinko pomuchlaná chladičová příčka, kterou jsem koupil novou a nechal ji nalakovat do černé barvy. Dále se vyměnila plastová mřížka v předním nárazníku ,která byla rozlámaná pravděpodobně od nějakého kamene atd atd. Samozřejmostí byla také výměna oleje Selénia Racing 10W 60, výměna všech filtrů, nové naplnění klimy atd. Některé díly jsem měnit ani nemusel, ale chtěl jsem to auto mít ve 100% stavu, takže to co bylo poškozené nebo "spotřebák" se prostě vyměnilo. Na autě bylo potřeba ještě vyměnit zadní pružiny a kotouče, ale k tomu se dostanemu později.
Zde jsou nějaké fotky těsně po koupi auta:
vzhledem k tomu, že toto fórum navštěvuji již delší dobu, rozhodl jsem se tady představit jeden ze svých projektů (ten druhý je o něco zajímavější co se týče úprav a má velmi pestrý příběh, ale k představení také dojde).
Jedná se o Alfu Romeo GTV 3.0 V6 24V v limitované sérii, která byla určena pouze pro německý trh a nesla označení "Edizione Sportiva". V této limitované edici bylo vyrobeno 500 kusů. Od "běžného" GTV se lišila v první řadě odstínem "Black Excellente" (černa metalíza), předními blatníky s odvětráním brzd Zender, černými bočními blinkry, lakovanými prahy a spodky nárazníků. Auto jezdilo na pružinách Eibach - 30mm a tlumičích Koni. Další změny se odehrály také i v interiéru - elektricky ovládané sedačky Recaro s vyhříváním v černé kůži prošívané červenou nití, ve stejném provedení pak jsou i výplně dveří, volant, manžeta řadící páky a ruční brzdy, dále pak červený koberec a defakto maximální možná výbava jaká se dala do tohoto auta pořídit (navigace atd.).
Auto jsem koupil v listopadu 2011 v Německu, kde bylo také částečně upraveno firmou Engstler (profi úpravce Alfy Romeo). Zde sloužilo pravděpodobně jako předváděcí auto a bylo zde do svých 70 000 km servisováno. Provedené úpravy byly následující:
-18" ráfky Engstler, pneu 225/40/18
- 4 pístkové brzdy Brembo z Porsche 993 Turbo s pancéřovanými hadicemi
- duplexní nerezový koncový díl výfuku Engstler
- spodní díl zadního nárazníku umožňující použití duplexního výfuku
- chromované kryty vnitřních prahů
- alu doplňky interiéru Zender (hlavice řadící páky, madlo ruční brzdy, pedály a opěrka nohy)
- látkové koberečky Engstler
Všechny tyto úpravy jsou zapsány v TP.
Moje auto bylo rok výroby 2002 a mělo najeto cca 105 000 km, poslední prohlídka byla dle servisky v 90 000 km, takže počáteční investice byla jasná. Ale s tím jsem počítal. Takže po příjezdu do nového domova šlo auto na dílnu. Proběhla výměna rozvodového řemenu včetně kladek a vodní pumpy, nové svíčky, termostat, přední ramena, manžety poloos zadní osa dostala kulové čepy + silentbloky Powerflex. Vzhledem k tomu, že auto stálo pravděpodobně delší dobu venku, vyměnili se všechny zpuchřelé hadičky, zkorodované podvozkové díly (na některé ještě dojde řada - všechno nejde hned), prostřední tlumič výfuku (byl už před smrtí, tak jsem objednal nerezový díl Ragazzon v limitované edici Alfisti.net, který měl pouze takový "minitlumič") a dokonce i tepelná izolace na motorové stěně (hrozný opruz - musela dolů nápravnice, vypustit klimu atd.). Vzhledem ke světlé výšce auta byla také malinko pomuchlaná chladičová příčka, kterou jsem koupil novou a nechal ji nalakovat do černé barvy. Dále se vyměnila plastová mřížka v předním nárazníku ,která byla rozlámaná pravděpodobně od nějakého kamene atd atd. Samozřejmostí byla také výměna oleje Selénia Racing 10W 60, výměna všech filtrů, nové naplnění klimy atd. Některé díly jsem měnit ani nemusel, ale chtěl jsem to auto mít ve 100% stavu, takže to co bylo poškozené nebo "spotřebák" se prostě vyměnilo. Na autě bylo potřeba ještě vyměnit zadní pružiny a kotouče, ale k tomu se dostanemu později.
Zde jsou nějaké fotky těsně po koupi auta:
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Interiér
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
3.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
4.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Po příjezdu domů
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
6.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Po servisu jsem se začal věnovat změnám a auto si upravit k "obrazu svému" i když na tomhle autě dle mého názoru není moc co upravovat... Jako první přišly na řadu kola - původní Engstlery šli pryč a místo nich putovaly na auto dvoudílné šroubované RH ZW3 v rozměru 8,5x18. Kvůli předním brzdám jsem trochu laboroval s ET, ale nakonec se zadařilo.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
A už na nových kolech...
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Chvíli jsem s autem jezdil v této podobě (cca měsíc) a plánoval další změny.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Nějaké díly co byly potřeba...
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Další změny na sebe nenechali dlouho čekat. Jak jsem psal v úvodním příspěvku, vzhledem k tomu, že auto dlouho stálo venku tak podvozek nebyl zrovna v nejlepší kondici. Navíc jsem chtěl jít se světlou výškou ještě o něco níž, pořídil jsem tedy stavitelný podvozek KW Varianta 1 v provedení Inox line.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Další byla na řadě přední část, respektive nárazník. Při pohledu z boku má GTV dost nízko prahy a hrana předního nárazníku není zároveň a vytváří "schod" což se mi nelíbilo. Navíc jsem chtěl ten nárazník opticky "zmohutnit" a snížit. Nechtěl žádná divoká hrabla na sníh, tak jsem se rozhodl jít decentní cestou a držet se osvědčených a značkových doplňků - pořídil jsem přední spojler pod nárazník Novitec.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Nyní přišla trochu neplánovaná změna a to rozšíření kol. Šíře 8,5" je sice fajn, nicméně mě se líbí široké a leštěné límce. Po chvilce laborování a zkoušení je výsledná šíře na přední ose 9x18, ET 24 (víc jsem si nemohl dovolit kvůli brzdám jinak by byly ráfky ještě širší a větší ET) a na zadní ose 10,5x18, ET 34. Pneu jsem nakonec zvolil 205/40 pro přední ráfky a 235/35 pro zadní.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Nová kola připravena na montáž
- Přílohy
-
- 10,5x18, 235/35/18
- 378270_2509790804183_1175410389_n.jpg (32.57 KiB) Zobrazeno 4519 x
-
- 9x18, 205/40/18
- 484594_2509791724206_971271628_n.jpg (35.63 KiB) Zobrazeno 4519 x
-
- 409680_2509789644154_249925376_n.jpg (32.19 KiB) Zobrazeno 4519 x
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Montáž podvozku a kol
- Přílohy
-
- 523016_2519642930480_1445931020_n.jpg (38.85 KiB) Zobrazeno 4519 x
-
- 552318_2519641410442_485381346_n.jpg (33.91 KiB) Zobrazeno 4519 x
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Komplet i s předním spojlerem... Připraveno na sezónu 2012.
- Přílohy
-
- 559077_2540332127697_771608513_n.jpg (40.56 KiB) Zobrazeno 4518 x
-
- 563761_2540343087971_391544755_n.jpg (40.63 KiB) Zobrazeno 4518 x
-
- 546853_2540331487681_907633228_n.jpg (38.19 KiB) Zobrazeno 4518 x
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
- Přílohy
-
- 536351_2540342687961_622243851_n.jpg (39.38 KiB) Zobrazeno 4518 x
-
- 534955_2626969053566_1446787132_n.jpg (33.57 KiB) Zobrazeno 4518 x
-
- 528930_2626968613555_907121070_n.jpg (41.61 KiB) Zobrazeno 4518 x
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Během sezóny jsem ještě nechával lakovat přední kapotu, boční prahy a odstranil jsem zámek kufru se znakem na víku od kufru... Také jsem musel vyměnit oba dva vlnovce za oválné kousky, protože ty původní byly moc nízko a bohužel jsem je prodřel o příčné prahy. Také jsem musel koupit nové pancéřové hadice, protože to měly také za pomalu sebou. Proběhla také výměna kotoučů a destiček. Bohužel zvolená kombinace kotoučů MD components a Ferrodo DS Performance 2500 není zrovna ideální i přes doporučení MD Components. Brždění doprovází hlasité pískání, které zmizí až když jsou brzdy opravdu pořádně ohřáté což je v běžném provozu dost nepříjemné, takže pro letošek budu laborovat s brzdami. Pořídil jsem jiné destičky tak uvidíme .
Něco málo fotek z průběhu sezóny 2012...
Něco málo fotek z průběhu sezóny 2012...
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Přes zimu jsem se pustil do motorového prostoru - demontoval jsem ventilové víko, sání, spony, vstřikovací lišty. Tyto jsem nechal strojně vyleštit potažmo nachromovat. Na postranní plasty jsem nechal udělat airbrush dle (z části) vlastního návrhu. Přední světla se rozebraly, vyčistily, stříkly do černého matu a doplnily se o xenonové výbojky. V plánu je také audiozástavba s komponenty Rockford Fosgate.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva (funny)
Cuore Sportivo
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Paráda!
Konečně auto s pořádným motorem.
Konečně auto s pořádným motorem.
Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Edizione Sportiva
Nevím jestli bych to nazval pořádným motorem... Jenom je celkem škoda že je to předokolka. Určitě by s tím jinak byla daleko větší sranda. Není to to, co bylo kdysi dávno v top gearu, jak říkal něco ve smyslu že to není zrovna moc velká zábava řídit? Myslím že to byla tahle alfa, jenom netuším jaký v tom měl motor.
Ale jinak vypadá docela dobře, pěkný kola, sedí pěkně nízko a neděláš na tom žádný kraviny, takže
Ale jinak vypadá docela dobře, pěkný kola, sedí pěkně nízko a neděláš na tom žádný kraviny, takže
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form