Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od LiberaleMiguel »

to je čtyřklapka ?
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Je to podtlakový karburátor ze Suzuki GSF Bandit 1200... a ano pro kazdy valec svuj karburator s klapkou a podtlakovym soupatkem...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od JRD McLAREN »

Juraj píše:-Obědnal jsme jednotku od imfsoft.cz kterou budu ridit zapalovani.
ktoru verziu ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Libor12 »

:x
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 05 srp 2012 12:01, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od AR166 »

jakej maj ty klapky prumer? pro zajimavost.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Libor12 »

:x
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 05 srp 2012 12:02, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

ano klapky mají 38mm... Libore kdepak... koukal jsme i na tohle a už mě došla trpělivost... Věřím tomu že tohle nastavím mnohem lépe 8) mimochodem kde ti je vůbec konec? někdy se zase zastav už jsi tu 4 roky nebyl :-D :-D :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

JRD McLAREN píše:ktoru verziu ..??
přesně tuto: http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zap ... on-tci.asp" onclick="window.open(this.href);return false; potřebuju jen řídit zapalování a tahle verze na to bohatě stačí :-) všechno ostatní udělám čistě mechanicky :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Libor12 »

:x
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 05 srp 2012 12:03, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

tak si dostav 4a-ge a nemrhej svym casem tady na foru ;-) co vím tak s tím zapalováním si začínal právě když jsi tu byl na posledy což je ovšem stále o 2 roky později než já :-) a na to k cemu to auto mám mě to bude stačit. To vím zcela jistě. takže mě tu nemusíš presvědčovat o opaku ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Libor12 »

OK. :mavani:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

jedna malá vsuvka z výroby sání :-) jak udělat sací větev vstup průměr 37mm a výstup ovát 23x32? takhle :-)

zbylé fotky zase až bude čas :-) mám te´d nové pracovní místo tak se nemohu moc zastavovat :-)
Přílohy
sani1.JPG
sani1.JPG (145.33 KiB) Zobrazeno 1826 x
sani3.JPG
sani3.JPG (142.5 KiB) Zobrazeno 1826 x
sani2.JPG
sani2.JPG (144.16 KiB) Zobrazeno 1826 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

něco z počítání, měření a kreslení... :-D
Přílohy
sani4.JPG
sani4.JPG (147.61 KiB) Zobrazeno 1817 x
Asi nějak takhle by to mělo být :-)
Asi nějak takhle by to mělo být :-)
sani7.JPG (141.49 KiB) Zobrazeno 1817 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

dneska poslední fotky :-) pokračování časem :-)
Přílohy
vybroušeno :-)
vybroušeno :-)
sani10.JPG (138.85 KiB) Zobrazeno 1772 x
můžeme svařit :-)
můžeme svařit :-)
sani9.JPG (148.85 KiB) Zobrazeno 1772 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Takže sání naúhlované, nabodované a teď čeká na svaření :-) následně ho krapet obrousím, projedu kanály, přiděláme karburaci a začneme řešit elektriku :-) pak vše nasadit na motor, vyndat topení a popřípadě trochu poupravit motorovou stěnu :-) je toho ještě hodně :-(
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Tak jednotka zapalování je konečně doma.. :-) sání bude doufám svařené co nevidět, pak ho jen projet bruskou a všechno namontovat :-)
Přílohy
P9061327.JPG
P9061327.JPG (137.7 KiB) Zobrazeno 1551 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Bobek »

Jsem zvědav na výsledek 8)
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

já také :-) snad už brzo... už chybí tak málo :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Tiger.s »

taky sem zvědavej!Co by měl ten motor snést bez zásahu do pístů a jiného hárdweru? :D
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

co snese to snese :-) přes zimu mám připravený setup s jinými písty, upravenou kliku a celkove uplne jinej vnitrek motoru :-) ted se uvidi :-) jedine co bude jine budou vacky a spojka, jinak blok je naprosty original :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Tiger.s »

No já myslel že to máš zjištěný. Třebas c20xe snese max 210-220koní se seriovým vnitřkem samo jiné vačky .Přemýšlel jsem o ciquecentu s nějakým silným motorem ale nevím co snesou fiat motory . mimo 1,3 1,4turbo. Viděl jsme ho i s c20xe ale chladič vzádu což na normální ježdění moc není :D
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Tiger.s píše:No já myslel že to máš zjištěný. Třebas c20xe snese max 210-220koní se seriovým vnitřkem samo jiné vačky .Přemýšlel jsem o ciquecentu s nějakým silným motorem ale nevím co snesou fiat motory . mimo 1,3 1,4turbo. Viděl jsme ho i s c20xe ale chladič vzádu což na normální ježdění moc není :D
jak jsi prisel na to ze mel chladic vzadu? ja videl polske s C20XE a mel ho na klasickem miste :-) jinak to nefunguje j to moc tezke napredku (to nejsou dohady ale slova majitelu) jinak opravdu nevim co to vydrzi... videl jsem slozene tyhle motory s klapkama na nějakých 130ps se vstrikovanim... tezko rict.. tenhle blok je tak nejak pokusny... podle toho co se stane se odpichnu do dalsiho setupu :-) moc od toho necekam tak snad to bude lepsi nes doufam :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Tiger.s »

nwm jestli to byl polák ale měl chladič v zádu s dvouma saharama.Někde na youtube to bylo.
Těžko říct co váží ta tvoje 1,4ka ten dvlilitr má necelejch 90-100kg už si to přesně nepamatuju.

Jsem zvědavej až to nastartuješ! 8)
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Taky jsem zvědavý... určitě tu pak bude nějaký video jak to (ne)funguje ... :-) každopádně Z5 na vstřikování určitě předělávat nebudu, ta karburace se už doladí ...


Edit: pan google povida ze ustrojena C20Xe ma 140kG... ta 1.4 ma 75 :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od JRD McLAREN »

kua slintajuci smajlik tu neni....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od LiberaleMiguel »

ale je :D :slina:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Dneska jsem se zastavil v krámku a objednal silikonovou hadici na spojeni karburace a sání :-) trochu mě mrzí že nestihnu zítra sprinty v Milovicích protože stále není svařené sání :-( Mít TIGa tak si to svařím sám a mám to hned sakra :-( hadice budou až ve čtvrtek. takže bude ještě dost času na vybroušení sání ...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od JRD McLAREN »

trochu mě mrzí že nestihnu zítra sprinty v Milovicích protože stále není svařené sání :-(
aj mna to serrr .........
Mít TIGa tak si to svařím sám a mám to hned sakra :-(
toto som si uz tiez velakrat povedal...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Ano... dost me to stve... uz se to táhne zase moc dlouho... ale to tobe vysvetlovat jiste nemusim :-D Ale ono to prijde.... a pak to bude paráda :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)

Příspěvek od Juraj »

Tak sem se trochu zapřemýšlel nad volantem... rozhodně teď nemám možnost koupit OMP za 3500,- tak sem koukal po těch kopiích... máte s tím někdo zkušenosti? co při bouračce? (toť otázka zda-li to u čenta vůbec řešit)

no a pokud ho koupím tak bud klasika černá nebo trocha červené extravagance??
Přílohy
milanor1.jpg
milanor1.jpg (63.33 KiB) Zobrazeno 1262 x
mila.jpg
mila.jpg (59.67 KiB) Zobrazeno 1262 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Projekty“