Jiříkovo cinquecento "1.3 turbo" od strany 9
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
to je čtyřklapka ?
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Je to podtlakový karburátor ze Suzuki GSF Bandit 1200... a ano pro kazdy valec svuj karburator s klapkou a podtlakovym soupatkem...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
ktoru verziu ..??Juraj píše:-Obědnal jsme jednotku od imfsoft.cz kterou budu ridit zapalovani.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 05 srp 2012 12:01, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
jakej maj ty klapky prumer? pro zajimavost.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 05 srp 2012 12:02, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
ano klapky mají 38mm... Libore kdepak... koukal jsme i na tohle a už mě došla trpělivost... Věřím tomu že tohle nastavím mnohem lépe mimochodem kde ti je vůbec konec? někdy se zase zastav už jsi tu 4 roky nebyl
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
přesně tuto: http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zap ... on-tci.asp" onclick="window.open(this.href);return false; potřebuju jen řídit zapalování a tahle verze na to bohatě stačí všechno ostatní udělám čistě mechanickyJRD McLAREN píše:ktoru verziu ..??
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 05 srp 2012 12:03, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
tak si dostav 4a-ge a nemrhej svym casem tady na foru co vím tak s tím zapalováním si začínal právě když jsi tu byl na posledy což je ovšem stále o 2 roky později než já a na to k cemu to auto mám mě to bude stačit. To vím zcela jistě. takže mě tu nemusíš presvědčovat o opaku
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
OK.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
jedna malá vsuvka z výroby sání jak udělat sací větev vstup průměr 37mm a výstup ovát 23x32? takhle
zbylé fotky zase až bude čas mám te´d nové pracovní místo tak se nemohu moc zastavovat
zbylé fotky zase až bude čas mám te´d nové pracovní místo tak se nemohu moc zastavovat
- Přílohy
-
- sani1.JPG (145.33 KiB) Zobrazeno 1826 x
-
- sani3.JPG (142.5 KiB) Zobrazeno 1826 x
-
- sani2.JPG (144.16 KiB) Zobrazeno 1826 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
něco z počítání, měření a kreslení...
- Přílohy
-
- sani4.JPG (147.61 KiB) Zobrazeno 1817 x
-
- Asi nějak takhle by to mělo být :-)
- sani7.JPG (141.49 KiB) Zobrazeno 1817 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
dneska poslední fotky pokračování časem
- Přílohy
-
- vybroušeno :-)
- sani10.JPG (138.85 KiB) Zobrazeno 1772 x
-
- můžeme svařit :-)
- sani9.JPG (148.85 KiB) Zobrazeno 1772 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Takže sání naúhlované, nabodované a teď čeká na svaření následně ho krapet obrousím, projedu kanály, přiděláme karburaci a začneme řešit elektriku pak vše nasadit na motor, vyndat topení a popřípadě trochu poupravit motorovou stěnu je toho ještě hodně
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Tak jednotka zapalování je konečně doma.. sání bude doufám svařené co nevidět, pak ho jen projet bruskou a všechno namontovat
- Přílohy
-
- P9061327.JPG (137.7 KiB) Zobrazeno 1551 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Jsem zvědav na výsledek
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
já také snad už brzo... už chybí tak málo
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
taky sem zvědavej!Co by měl ten motor snést bez zásahu do pístů a jiného hárdweru?
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
co snese to snese přes zimu mám připravený setup s jinými písty, upravenou kliku a celkove uplne jinej vnitrek motoru ted se uvidi jedine co bude jine budou vacky a spojka, jinak blok je naprosty original
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
No já myslel že to máš zjištěný. Třebas c20xe snese max 210-220koní se seriovým vnitřkem samo jiné vačky .Přemýšlel jsem o ciquecentu s nějakým silným motorem ale nevím co snesou fiat motory . mimo 1,3 1,4turbo. Viděl jsme ho i s c20xe ale chladič vzádu což na normální ježdění moc není
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
jak jsi prisel na to ze mel chladic vzadu? ja videl polske s C20XE a mel ho na klasickem miste jinak to nefunguje j to moc tezke napredku (to nejsou dohady ale slova majitelu) jinak opravdu nevim co to vydrzi... videl jsem slozene tyhle motory s klapkama na nějakých 130ps se vstrikovanim... tezko rict.. tenhle blok je tak nejak pokusny... podle toho co se stane se odpichnu do dalsiho setupu moc od toho necekam tak snad to bude lepsi nes doufamTiger.s píše:No já myslel že to máš zjištěný. Třebas c20xe snese max 210-220koní se seriovým vnitřkem samo jiné vačky .Přemýšlel jsem o ciquecentu s nějakým silným motorem ale nevím co snesou fiat motory . mimo 1,3 1,4turbo. Viděl jsme ho i s c20xe ale chladič vzádu což na normální ježdění moc není
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
nwm jestli to byl polák ale měl chladič v zádu s dvouma saharama.Někde na youtube to bylo.
Těžko říct co váží ta tvoje 1,4ka ten dvlilitr má necelejch 90-100kg už si to přesně nepamatuju.
Jsem zvědavej až to nastartuješ!
Těžko říct co váží ta tvoje 1,4ka ten dvlilitr má necelejch 90-100kg už si to přesně nepamatuju.
Jsem zvědavej až to nastartuješ!
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Taky jsem zvědavý... určitě tu pak bude nějaký video jak to (ne)funguje ... každopádně Z5 na vstřikování určitě předělávat nebudu, ta karburace se už doladí ...
Edit: pan google povida ze ustrojena C20Xe ma 140kG... ta 1.4 ma 75
Edit: pan google povida ze ustrojena C20Xe ma 140kG... ta 1.4 ma 75
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
kua slintajuci smajlik tu neni....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Dneska jsem se zastavil v krámku a objednal silikonovou hadici na spojeni karburace a sání trochu mě mrzí že nestihnu zítra sprinty v Milovicích protože stále není svařené sání Mít TIGa tak si to svařím sám a mám to hned sakra hadice budou až ve čtvrtek. takže bude ještě dost času na vybroušení sání ...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
aj mna to serrr .........trochu mě mrzí že nestihnu zítra sprinty v Milovicích protože stále není svařené sání
toto som si uz tiez velakrat povedal...Mít TIGa tak si to svařím sám a mám to hned sakra
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Ano... dost me to stve... uz se to táhne zase moc dlouho... ale to tobe vysvetlovat jiste nemusim Ale ono to prijde.... a pak to bude paráda
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Jiříkova poštovní schránka (cinquecento 1.4 16V 74kW)
Tak sem se trochu zapřemýšlel nad volantem... rozhodně teď nemám možnost koupit OMP za 3500,- tak sem koukal po těch kopiích... máte s tím někdo zkušenosti? co při bouračce? (toť otázka zda-li to u čenta vůbec řešit)
no a pokud ho koupím tak bud klasika černá nebo trocha červené extravagance??
no a pokud ho koupím tak bud klasika černá nebo trocha červené extravagance??
- Přílohy
-
- milanor1.jpg (63.33 KiB) Zobrazeno 1262 x
-
- mila.jpg (59.67 KiB) Zobrazeno 1262 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."