Tu hlavu bych vůbec neřešil.. nech to tak, odjezdíš sezónu a uvidíš jak se to bude chovat.. to není tak náročná práce, to uděláš v pohodě i s motorem v autě. Ani to těsnění pod vanou a víkem bych neměnil.. však je to pořád dobré

max. jen nějaké gufero, kdyby propouštělo... stejně nejčastěji to teče přes O kroužek na rozdělovači a O kroužek na přírubě olej. chladiče nad filtrem. Pod šrouby na ten olej. chladič bych dal nové měděné podložky a hotovo. Já jsem natřel blok šedou základovkou a přestříkal černým matným sprejem

A barvu auta bych nechal originál šedou, to už jsem říkal

bude to dobře krýt, když se něco oťuká.. nepůjde to tak vidět.. za mě šedou

A zamotal bych ty svody, když už je máš venku

Jinak ten středový díl od Imasafu jde stále objednat, kdybys chtěl nový
