jelikož jsem chodím víc číst než psát a nejradši koukám na projekty rozhodl jsem se podělit o vývoj svého auta abych i já něco přidal

moje auto, bylo můj sen od mala který sem si splnil v podobě sedanu VTI v černé barvě, který sem si koupil v 18ti letech a měl sem ho celý měsíc a 4 dny, osudným se mu stal "street race" auto, bylo poškozené tak moc a nešikovně, že se nevyplatilo opravit. uskladnil sem jej do garáže a začal vydělávat na další ....
netrvalo dlouho a dal sem dohromady další peníze i přestože jsem chodil do školy a přivezl se civic hatchback 1,5dxi na přání absolutně sociální verze naprosto bez výbavy, střešního okna abs atd. už v té době jsem si totiž pohrával s myšlenkou přestavět poškozené VTI do této kastle. Bohužel v té době mi tady nikdo nebyl schopen říci co vše pasuje a nepasuje, jak náročné to bude a co bude potřeba sehnat. Další velký problém byl, že sem nikdy na autě nevyměnil nic jiného než kolo a třeba i výměna oleje byla sci-fi představou


přípravy se dostaly ke konci, potřebné díly sehnány a náhle nastal den "D" tím byl týden kdy odjeli kamarádovi rodiče na dovolenou a tak sme obydleli jejich zahradu a garáž


momentální stav mé Hondy Civic Eg "VTi"
Kastle: bez tuzingu naprosto seriový stav jen doplňky určené pro VTi (delší křídlo a lip předního nárazníku)
Interiér: je taky serie vti, doplněn o volant OMP Corsica a sedačky Recaro z Integry type-R, od předních sedaček dozadu jen plech
Podvozek: o pružení a tlumení se stará podvozek BC racing na originálních nápravách uložených v silentblocích energy suspension, změny doznaly "horní ramena" přední i zadní nápravy z důvodu potřeby nastavení odklonu originální sem tedy vyměnil za Buddy Club, všechny ramena samozřejmě prošly renovací. došlo i na výměnu všech ložisek, čepů, manžet, táhel atd.
Brzdy: o bezpečné zastavení auta se po dlouhém zkoušení, kombinování a testování starají nové přední brzdy XYZ 6ti písty s kotouči 286x26, zadní seriové honda 240mm, serivý brzdový válec, hydraulická ruční brzda, kolečkový omezovač brzdného účinku, nový rozvod vedený vnitřkem auta, po opravdu dlouhé době sem spokojen a můžu doporučit brzdy XYZ
Kola: kola vozím troje, pdoobné protože mě hodně omezuje rozměr brzd a chci zachovat 15" takže "suché mam dvoje OZ F1 obuté na toyo R888 195/50 a mokré OZ superleggera obuté na toyo R1R 195/50
Motor, převodovka atd: původně zastavěná B16a2 byla vyměněna za motor určený pro přeplňování, který je postaven na bloku s vložkami AEBS, klikou a ojnicemi eagle, písty CP, hlava byla osazena věcmi od Brian Crower, samozřejmost je nová oil pumpa, rozvody atd, dále osazen svody pro turbo, WG, (momentálně bez turba, vysvětlím ...) dále IC, BOV atd atd. do kastle je usazen držáky hasport ohromné tvrdosti, o přenos výkonu se stará odpovídající spojka, byl dodán samosvor a silnější poloosy...
presnější údaje neuvádím záměrně, ale nebráním se další diskuzi pokud by někoho zajímali detaily, z dalších zajímavých údajů už je snad jen váha která se bude pohybovat cca někde kolem 950kg přesný údaj bohužel není
během stavby tohoto projektu sem dostal možnost pronájmu prostor které sem vybavil a dá se trvrdit, že je to můj, malý dobře vybavený servis+pneuservis také díky tomu se to začně opět hýbat protože si konečně můžu dělat na autě kdy se mi bude chtít a to co zvládnu si udělám sám. jinak plánování, přípravu, nákup dílů a doposud realizaci měl na starost Wheelman kterému bych taky chtěl poděkovat za vše co pro to udělal a hlavně udělá

dám pár fotek, auta z dob NA verze, turbo "beta" verze při zajíždění a pak už to asi bude pokračovat až se to pohne
