Musíme se vrátit o notný kus zpět. Psal se rok 2005 a já si vezl domů svého prvního Kadetta e 1,4i červené barvy s rozšířením Zender. První etapa spočívala v nástřiku modré barvy a napasování extrémních tuning spojlerů, včetně mega křídla z Fordu a kol Keskin KT1 9x16 et15. Byl jsem mladý a nerozvážný, ale musím uznat, že se mi to líbilo. Čas šel dál a chtěl jsem nahradit nárazníky. Nakonec jsem vybral nárazníky z Astry f gsi, které jsem musel rozšířit. Poté přišel na řadu motor, moc jsem chtěl c20xe. Nic jiného mi nezbylo, než koupit Kadeta e gsi 16v, kterého jsem použil jako dárce orgánů


Psal se rok 2010.
Každodenní ježdění se na Kaďu projevilo. Proto jsem se rozhodl koupit jiný vůz, samozřejmě Opel, a sehnat garáž. Poté, co jsem splnil tato kritéria, jsem Kaďo kompletně rozdělal a pomalu ho dávám dohromady. Karosérii jsem koupil nastříkanou. Motor je přetěsněn v černé barvě, šrouby komplet do chromu a další kosmetické úpravy. Sání jsem koupil od Lexmaulu, rozebral nastříkal ho a vyleštil nápis. Nádobky jsou pryč, místo nich budou na míru vyrobené z nerezu. Baterku jsem přestěhoval do kufru. Nápravy jsem nalakoval a všechny díly povyměňoval za nové. Podvozek je Koni. Brzdy jsou Brembo, kotouče Zimmerman zatím jen na zadek. Je toho tolik, že se radši podívejte na foto. Jen na závěr připomenu nejproblémovější a nejdražší úpravou. Tou jsou alu kola BBS RS 8X15, na kterých stále pracuji.....

Auto plánuji spíše na víkendové ježdění a srazy typu show and shine.