riesim momentalne taku dilemu, ci dat prevrtat valce, alebo nie..
Mam momentalne na stole blok, najazd cca 360tkm, cize po honovani je len slaba pamiatka, v mieste kde behali kruzky.
je problem zohnat vybrusove piesty na tento konkretny motor,
takze mam k dispozicii bud nove STD, alebo potencionalnu nahradu, ci CUSTOM - financne asi nerentabilne
v pripade pouzita novych STD piestov bude teda potrebne obnovit honovanie.
valec nema ziadne vazne skrabance, ani ovalitu mimo toleranciu (ovalitu, ktoru by pripadne honovanie nezrovnalo)
otazkou je, kolko je odber materialu zo steny valcu pri pouziti pripravku easy-hone, ???
ci by pri takomto sposobe obnovy honovania nemal STD piest velku volu = pripadna vysoka spoteba oleja ???
aka je pripadna maximalna mozna tolerancia priemerov piest vs. valec
by ma zaujimal nazor skusenejsich..
Obnova honovania - "EasyHone" - odber materialu - STD piesty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Obnova honovania - "EasyHone" - odber materialu - STD piesty
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obnova honovania - "EasyHone" - odber materialu - STD pi
na maximální přípustnou vůli píst válec koukni do manuálu
liší se to motor od motoru (rv, materiál pístu)- řádově 0,05mm až 0,1mm
-easy hone - to je co?
něco jako Flex Hone, nebo jen ty 3 kameny v takovým rozpínáku?
flex hone docela funguje, abys odebral 0,02mm bys musel ve válci rajtovat docela dlouho, přičemž na "stržení skloviny", či obnovení honování stačí pár zdvihů při malejch otáčkách...
- pokud není válec šišatej (a není mimo tolerance výrobce), nemá schod v HU klidně byhc to tím flex hone zkusil...
liší se to motor od motoru (rv, materiál pístu)- řádově 0,05mm až 0,1mm
-easy hone - to je co?
něco jako Flex Hone, nebo jen ty 3 kameny v takovým rozpínáku?
flex hone docela funguje, abys odebral 0,02mm bys musel ve válci rajtovat docela dlouho, přičemž na "stržení skloviny", či obnovení honování stačí pár zdvihů při malejch otáčkách...
- pokud není válec šišatej (a není mimo tolerance výrobce), nemá schod v HU klidně byhc to tím flex hone zkusil...
Re: Obnova honovania - "EasyHone" - odber materialu - STD pi
co je toza motor,že na něj nejsou výbrusové písty?
-
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 led 2009 10:33
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obnova honovania - "EasyHone" - odber materialu - STD pi
Mám vpráci honovačku 

Animalize-Team
BMW E36
Kymco Maxxer
BMW E36
Kymco Maxxer
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obnova honovania - "EasyHone" - odber materialu - STD pi
no ..
je to motor F14D3 .. co je vam informacia asi nahow..
inac 1.4 16V Lacetti ...
nalitalo to len 360tkm..
vybrusove piesty su "k dispozicii", ale momentalne len v katalogu ND..
takze momentalne zhanam nahradu.
islo mi o hodnotu odberu materialu toho easy-hone/flexhone/ toho trojramenneho oneho s kamenmi.
udaje mam, ale po pohlade na dva piesty, sa nevyhnem ich vymene
BORE: 77.9
OUT OF ROUND: 0.0065mm
TAPER: 0.07mm
mam najdene nahrady z oplu, priemer 78.1
pevne verim, ze to vyjde s "jemnym" vybrusom a hovanim
je to motor F14D3 .. co je vam informacia asi nahow..
inac 1.4 16V Lacetti ...
nalitalo to len 360tkm..
vybrusove piesty su "k dispozicii", ale momentalne len v katalogu ND..
takze momentalne zhanam nahradu.
islo mi o hodnotu odberu materialu toho easy-hone/flexhone/ toho trojramenneho oneho s kamenmi.
udaje mam, ale po pohlade na dva piesty, sa nevyhnem ich vymene
BORE: 77.9
OUT OF ROUND: 0.0065mm
TAPER: 0.07mm
mam najdene nahrady z oplu, priemer 78.1
pevne verim, ze to vyjde s "jemnym" vybrusom a hovanim
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/