Máte někdo zkušenosti s touto úpravou zadní nápravy? Jaké jsou vlastnosti při zatáčení? Díky za každé rady.
Tady odkaz http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ject/page2" onclick="window.open(this.href);return false;
uprava zadni vlecne napravy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
uprava zadni vlecne napravy
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprava zadni vlecne napravy
jelikož ty vzpěry jsou na unibalech, tak při zatáčení by to nemělo jezdit po 3, jako to je čatso vidět na nápravnicích, kde nějakej doveda vyvaří/uzavře profil, nebo navaří větší 3uhelník.. tohle by mělo vyztužit rameno, který by nemělo při zatáčení pružit dovnitř/ven
Re: uprava zadni vlecne napravy
Právě,ze jsem hodně viděl třeba na zavodech do vrchu ,že měli vyvarene trojúhelníky a ještě uzavřenou tu traverzu uprostřed plechem navarenym,proto se zajímám o vyztužení touto cestou s unibaly,ale nedokážu si představit ,že se při zatáčení ta náprava az tak vyhne,ze se změní odklon,ikdyz na sliku a pri prujezdech ostrých esicek to možná uhne. Ma někdo zkušenosti ještě s touto úpravou?
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: uprava zadni vlecne napravy
Myslím, že na TF to nebude mít odzkoušené nikdo. Ale originál FWD Kit Cary měly podobný systém a fabrika ví co dělá. Docela dost věřím tomu, že se to při plném zatížení dovede s uložením kola vychýlit. Dle mého zpevňování zkrutky není to, co by se mělo dít, tahat kolo vzduchem asi jízdu nezlepší.
Projeď si fotky Kit Carů na netu a najdeš další nápovědu.
Projeď si fotky Kit Carů na netu a najdeš další nápovědu.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW