Problemy se skutrem...
Moderátor: Idaho
Problemy se skutrem...
Zdravim. Tato tema sa ani velmi netyka aut. Ide vlastne o taky maly skuter. Minule som z Ameriky dostal taky malicky skuter. 43CC. Ide na benzin+olej. Ma elektricky a rucny starter. No ten elektricky mi z nicoho nic odisiel. Ked startujem, tak to ma taky zvuk, ako keby uz nevladal startovat. Teraz musim stale startovat rucne. Mohli by ste mi povedat v com by mohla byt chyba??? Diky.
Skusal som ju nabijat. Nabijal som ju asi 2 hodiny. Aj tak nic.Wheelman píše:Něco podobnýho mi taky jednou dělala motorka, byla to jenom málo nabitá baterka. Má to takovej slabej divnej zvuk. Je to tim že startér "nevyjede", nemá na to dostatek šťávy!
Možná to tim neni ale v mim případě to tak bylo!

Čoveče to vypadá na tu baterku, jestli že ti to bez svíčky normálně točí válcem a s ní ne, tak je asi slabá baterka a neutáhne ten tlak. Dej jí přez noc na nabíječku, ale jen tak lehce, zezačátku třeba na 1A a ono ti to klesne za chvíli tak na 0,5A a do rána by měla bejt OK! Musí se v ní ta kyselina vařit!!
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==
Tak ja to teda skusim a zajtra sa ozvem. Okolo 18:00. Diky moc.Wheelman píše:Čoveče to vypadá na tu baterku, jestli že ti to bez svíčky normálně točí válcem a s ní ne, tak je asi slabá baterka a neutáhne ten tlak. Dej jí přez noc na nabíječku, ale jen tak lehce, zezačátku třeba na 1A a ono ti to klesne za chvíli tak na 0,5A a do rána by měla bejt OK! Musí se v ní ta kyselina vařit!!
PS: Dufam, ze to pojde.

1. Baterka by pri nabijeni nemela varit.
2. Problemy se "slabym" starterem byvaji zapricineny prechodovyma odporama, nejcasteji na polech baterie, ale take na konektorech ke starteru a pripadne po ceste k nemu. Je treba radne ocistit stycne plochy od zoxidovane vrsvicky jemnym smirkovym papirem a zajistit dobry kontakt. Konektory bývali obcas volne.
Elvis
2. Problemy se "slabym" starterem byvaji zapricineny prechodovyma odporama, nejcasteji na polech baterie, ale take na konektorech ke starteru a pripadne po ceste k nemu. Je treba radne ocistit stycne plochy od zoxidovane vrsvicky jemnym smirkovym papirem a zajistit dobry kontakt. Konektory bývali obcas volne.
Elvis
- Draslik
- Příspěvky: 37
- Registrován: 29 črc 2004 06:25
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSIM O POMOC...
Zkus nabít nebo přeměřit baterku o kolik spadne napětí při startu.dEeJaY_rEnEe_SR píše:Zdravim. Tato tema sa ani velmi netyka aut. Ide vlastne o taky maly skuter. Minule som z Ameriky dostal taky malicky skuter. 43CC. Ide na benzin+olej. Ma elektricky a rucny starter. No ten elektricky mi z nicoho nic odisiel. Ked startujem, tak to ma taky zvuk, ako keby uz nevladal startovat. Teraz musim stale startovat rucne. Mohli by ste mi povedat v com by mohla byt chyba??? Diky.
Pokud se to ani po nabití nezlepší, tak by to mohly být špatná ložiska na startéru, protože se pak kotva přilepí na ložiska startéru a tím začné brát neuměrné množství napětí a proto ten startér pak netočí, tak ja máí!

Škoda Felicia 1.3 GLXi - 80 HP
Re: PROSIM O POMOC...
taky muze bejt ta baterka uz v hajzluDraslik píše:Zkus nabít nebo přeměřit baterku o kolik spadne napětí při startu.dEeJaY_rEnEe_SR píše:Zdravim. Tato tema sa ani velmi netyka aut. Ide vlastne o taky maly skuter. Minule som z Ameriky dostal taky malicky skuter. 43CC. Ide na benzin+olej. Ma elektricky a rucny starter. No ten elektricky mi z nicoho nic odisiel. Ked startujem, tak to ma taky zvuk, ako keby uz nevladal startovat. Teraz musim stale startovat rucne. Mohli by ste mi povedat v com by mohla byt chyba??? Diky.
Pokud se to ani po nabití nezlepší, tak by to mohly být špatná ložiska na startéru, protože se pak kotva přilepí na ložiska startéru a tím začné brát neuměrné množství napětí a proto ten startér pak netočí, tak ja máí!

BMW E36 328i coupé M52 DOHC 193PS - lepší je bejt první v pekle, než druhej v nebi !!! www.paintballnachod.cz
- darmon
- Příspěvky: 187
- Registrován: 03 bře 2004 14:09
- Bydliště: Mesto more kure staveni
- Kontaktovat uživatele:
tohle bych nedelal pokavad si clovek neni stoprocentne jistej tim co dela, imho ten skutr ma palubni napeti 6V a tech 12 by se lecccemus nemuselo libitLukasino píše:nebylo by nejjednodusi si pujcit nejakou bat. podle mne klidne i z auta a zkusit jestli se to natoci pomoci ni? Jestli ne tak je problem jinde, aby jsi neresil bat. a potom nezjistil ze to je necim jinym...
PS: Skutr rulezz!!![]()
palubni napeti 6V? Ja mam normalne 12V bat. sice mala kapacita, ale je to 12V...darmon píše:tohle bych nedelal pokavad si clovek neni stoprocentne jistej tim co dela, imho ten skutr ma palubni napeti 6V a tech 12 by se lecccemus nemuselo libitLukasino píše:nebylo by nejjednodusi si pujcit nejakou bat. podle mne klidne i z auta a zkusit jestli se to natoci pomoci ni? Jestli ne tak je problem jinde, aby jsi neresil bat. a potom nezjistil ze to je necim jinym...
PS: Skutr rulezz!!![]()
- darmon
- Příspěvky: 187
- Registrován: 03 bře 2004 14:09
- Bydliště: Mesto more kure staveni
- Kontaktovat uživatele:
tak to potom joLukasino píše:palubni napeti 6V? Ja mam normalne 12V bat. sice mala kapacita, ale je to 12V...darmon píše:tohle bych nedelal pokavad si clovek neni stoprocentne jistej tim co dela, imho ten skutr ma palubni napeti 6V a tech 12 by se lecccemus nemuselo libitLukasino píše:nebylo by nejjednodusi si pujcit nejakou bat. podle mne klidne i z auta a zkusit jestli se to natoci pomoci ni? Jestli ne tak je problem jinde, aby jsi neresil bat. a potom nezjistil ze to je necim jinym...
PS: Skutr rulezz!!![]()