líné auto v nízkých a středních otáčkách

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
louis_c
Příspěvky: 7
Registrován: 26 bře 2006 14:28

líné auto v nízkých a středních otáčkách

Příspěvek od louis_c »

minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
Honda CRX ED9

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Příspěvek od JonnY »

hej. to je uplne normalne ze ti to nejede.
hod spet katalizator a / alebo normal tlmic

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Příspěvek od T-O-M »

louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....


no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp :nono: ale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Příspěvek od Idaho »

T-O-M píše:
louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....


no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp :nono: ale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .
Takhle jak jsi to udělal by byl ideál pro přeplnovanej motor , ne por NA, to není chyb , to je "fjučurka" :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

louis_c
Příspěvky: 7
Registrován: 26 bře 2006 14:28

Příspěvek od louis_c »

tak jak z toho ven? ten katalyzator jak pise JonnY?
Honda CRX ED9

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

louis_c píše:tak jak z toho ven? ten katalyzator jak pise JonnY?
JJ, střed, kat možná rezonátor
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Příspěvek od Lukaash »

co si sehnat z5 origo?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách

Příspěvek od Idaho »

Lukaash píše:co si sehnat z5 origo?
asi nejlepší řešení, možná sport katík a třeba i dohladit rezonátorem ) není nutné ) ale originám bude v tomhlepřípadě nej řešení
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

leon.zl
Příspěvky: 25
Registrován: 15 říj 2005 12:53

Příspěvek od leon.zl »

obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

leon.zl píše:obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?
nevím, nevím, ale u turbo motoruz mám naopka zkušenost že bez koncvového tlumiče ajen trubka jede lépe :) spíš jestli ti ho naopk ten koncák nebrzdí.. ale to skutečně fantazíruju..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“