Protože se mi hodně líbí tento silný stylingový doplněk nebo spíše totální překopání vzhledu auta,zajímalo by mě jak se to vlastně dělá. Máte s tím někdo zkušenost? Není mi totiž vůbec jasné co se musí udělat aby po uřezání a nakrácení sloupků zase střecha sedla na místo. Je přece kratší... C sloupek se navíc většinou směrem nahoru zužuje a třeba dveře a okna se musí upravit taky... Přikládám svou VT lol úpravu modelu auta které mám,takhle nějak bych to chtěl.
Osobně zkušenosti nemám, ale co vím, tak se střecha musí rozříznout na čtvrtiny a navařit plechy mezi jednotlivý poloviny...okna se musej udělat na zakázku...dost se o tom psalo u recenze modryho jaguara ktery mel topchop...zkus pohledat nekde.
1. Ufiknes strechu.
2. Rozriznes ji podelne i napric.
3. Vlozis kriz novyho plechu, tvarovanyho podle zaobleni origo strechy, protoze potrebujes vetsi strechu.
4. Zkratis sloupky.
5. Zkratis dvere na vysku, primerene tomu uriznes jejich skla, pripadne nechas vyrobit novy na zakazku - totez u celniho skla, u kteryho se tezko vyhnes zakazkove vyrobe a proto pokud nesezenes nekoho, kdo ti ho vyrobi, mas velice ztizenou situaci.
6. Upravenou strechu navaris na zkraceny sloupky.
7. Hotovo - zbyva, zatmelit, nastrikat, nasadit sklo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to vypadá celkem "snadno" proveditelné. Zapomněl jsem dodat že mám šíbr - zřejmě problém. Ten se asi musí odstranit že? A ta okna... To asi bude potíž,nevím vůbec kde to lze vyrobit. www.autoskla.cz to asi zakázkově nevyrábí předpokládám. A co dveře? Přetvarováním střechy se musí asi i rámy oken přetvarovat. Kdyby se toto nedělalo a jen se to v nezměněném tvaru nasadilo tak stačí asi okna jen v podstatě nedovírat až nahoru a je o problém méně. A dále - čím se řežou autoskla? Pochybuju že obyčejným řezákem na sklo. Pokud ale jde o čelní a zadní sklo tak to by se asi muselo dělat nové protože po snížení se zcela změní jejich prohnutí v krajích co do velikosti takže přiřezávat nelze. Koukám že to zase taková sranda nebude.Nebo existuje firma co by to dělala včetně zasklení?
co sem cet tak je to kurva hodne prace a navic asi potrebujes jeste jednu nebo dve strechy ze stejnyho auta. Na toho jaguara spotrebovali dalsi dve..
Sklo asi nerozrezes, plocha strechy se zvetsi.. nedovirat okna? to je blbost prece se okna spousti dolu tak musi zustat naboku mezera.
Nekdo to na zakazku dela, uz udelal u nas nejaky ty brouky, ale bude to asi mastny
Střechy by nebyl problém,těchto aut je poměrně hodně po zahradách a hnijou jen spodky a kolem oken,takže střecha jako taková by se dala sehnat určitě. O jedné vím. Možná by se to na ní dalo zkusit nanečisto a kdyby se povedlo to vyřešit tak ji tam dát místo té na autě. Zeptám se na ní.
vyplati se ti s tim takhle sachovat ? to radsi udelej poradne peknej kabat, podvozek, motor a budes vic happy, nez kdyz budes mit nizsi strechu - stejne to moc lidi nepozna
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Conscious píše:Tak to vypadá celkem "snadno" proveditelné. Zapomněl jsem dodat že mám šíbr - zřejmě problém. Ten se asi musí odstranit že? A ta okna... To asi bude potíž,nevím vůbec kde to lze vyrobit. www.autoskla.cz to asi zakázkově nevyrábí předpokládám. A co dveře? Přetvarováním střechy se musí asi i rámy oken přetvarovat. Kdyby se toto nedělalo a jen se to v nezměněném tvaru nasadilo tak stačí asi okna jen v podstatě nedovírat až nahoru a je o problém méně. A dále - čím se řežou autoskla? Pochybuju že obyčejným řezákem na sklo. Pokud ale jde o čelní a zadní sklo tak to by se asi muselo dělat nové protože po snížení se zcela změní jejich prohnutí v krajích co do velikosti takže přiřezávat nelze. Koukám že to zase taková sranda nebude.Nebo existuje firma co by to dělala včetně zasklení?
krulis82 píše:vyplati se ti s tim takhle sachovat ? to radsi udelej poradne peknej kabat, podvozek, motor a budes vic happy, nez kdyz budes mit nizsi strechu - stejne to moc lidi nepozna
jj,v tomhle máš pravdu - bohužel. Mám sice exota za kterým se až neuvěřitelně hodně lidí otočí,přitom je to v podstatě bezcenný auto. Ta střecha je jakýmsi plánovaným počátkem přerodu celého auta v něco šíleného,chci ještě extrémně zešpičatět čumák po vzoru Camara 78 a udělat jinak masku a tak. Zatím se věnuju nápravám a tu střechu beru jako "když už budu vysklívat okna"... pod gumama to potřebuje řádnou vyvářku a když už budou dole tak by se eventuelně tohle dalo udělat. No uvidíme,základem je že to stojí venku a všecho se dělá pod širákem.
Na nějaký změny vzhledu se vykašli, největší borec budeš když to zůstane pořád čistokrevnou E21, nějaký patvary v případě tohoto auta jsou krokem vedle
prave si rikam - nechtel by sis koupit radeji jiny auto ? nez z tohodle delat neco co neni.... ale jako v pohode podle gustu zadnej....
| http://krulis.net|dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
Velbloud píše:většinou se pak dávaj plastový skla... ty se daj udělat na míru...
ale můj názor na to je.. TEĎ MÁŠ KRÁSNÝ AUTO, NEKURVI HO TÍM ZBYTEČENĚ.... ;o)
je fakt že zrovna tomuhle bávu to podle obrázku moc neprospěje..
zato na Pandě by se mně to líbilo moc
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
krulis82 píše:prave si rikam - nechtel by sis koupit radeji jiny auto ? nez z tohodle delat neco co neni.... ale jako v pohode podle gustu zadnej....
Ani nevíš jak chtěl. Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně. Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak. Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
krulis82 píše:prave si rikam - nechtel by sis koupit radeji jiny auto ? nez z tohodle delat neco co neni.... ale jako v pohode podle gustu zadnej....
Ani nevíš jak chtěl. Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně. Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak. Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
ja si teda myslim taky, ze tohle snizeni by vypadalo udesne, vzdyt to bawo je krasny jak je
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Osobně si myslím, že snižovat střechu je blbost.
Je to jenom další hloupá móda z USA.
Když si třeba vzpomenu na RETRO RAPIDA. Jaký to bylo nádherný auto první dva roky. A pak se snížila střecha, daly se tam ty 18" hnusný kola a byl z toho další hnus, kde je akorát vidět že majitel má spoustu peněz ale žádný vkus.
A zeptej se těch lidí co to už dělali, jestli by do toho šli znova?
Petr78 píše:Osobně si myslím, že snižovat střechu je blbost.
Je to jenom další hloupá móda z USA.
Když si třeba vzpomenu na RETRO RAPIDA. Jaký to bylo nádherný auto první dva roky. A pak se snížila střecha, daly se tam ty 18" hnusný kola a byl z toho další hnus, kde je akorát vidět že majitel má spoustu peněz ale žádný vkus.
A zeptej se těch lidí co to už dělali, jestli by do toho šli znova?
no třeba mně se ta druhá evoluce retrorapida líbí víc než ta první
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Conscious píše:
Ani nevíš jak chtěl. Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně. Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak. Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt super
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Conscious píše:
Ani nevíš jak chtěl. Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně. Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak. Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt super
Conscious píše:
Ani nevíš jak chtěl. Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně. Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak. Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt super
ja nevim ale snizovani strechy se hodi na lowridery ne na sportovni upravy. Treba jak snizili ten jaguar a rozsirily, se mne vubec nelibilo. Kdyz uz tak snizit strechu na stare americe nebo necem z 60-80 let, dat drateny kola, snizit a konec.. Na to BMW by se to mozna i hodilo, ale rozhodne pak musis jit ve slepejich tohoto stylu a ne tam dat BBS kola, rozsirit a nahazet sportovni sedacky, to k tomu nepatri.
Conscious píše:
Ani nevíš jak chtěl. Ale už mě to stálo celkem dost peněz a času a tak to musím nějak dodělat a dodělat to hlavně pořádně. Jen mě mrzí že to bude furt jen E21,sice bude třeba jako nová - mno ona bude nová,repasuju to z nových dílů - ale bude to obyčejný starý auto v očích všech lidí. Proto bych to asi chtěl kompletně předělat. Aby bylo už na první pohled vidět že na tom starým autě je nechaná velká částka a moře hodin práce. Sám vím jak nahlížím na leštěnky z produkce Škodovky. Vidím 1000MB v chromu,laku,jako novou,ale říkám si jen že asi dlouho spala v garáži a ten co v ní jede udělal kauf po důchodci. A zatím to může být úplně jinak. Mno moc jsem to dobře nenapsal ale asi mě tady chápete,jste stejně postižený.
pro někoho,kdo o tom nic neví to budde jen obyč auto,ale kdo BMW rozumí,se za tim rád otočí a řekne si,že to je fakt super
presne tak,myslim si ze jiz v tomto stavu se ohlizi.
Ale na druhou stranu majitele chapu.Potreba se projevit a nejakym zpusobem upozornit okoli.Sice bych do teto upravy nesel (docela naracna uprava,kterou zvladne v CR jen malo vyvolenych) ,ale porad lepsi snizit strechu nez zkouset nejake experimenty a skladat 4 auta dohromady a cekat jakou to bude mit odezvu
Laconi píše:Na nějaký změny vzhledu se vykašli, největší borec budeš když to zůstane pořád čistokrevnou E21, nějaký patvary v případě tohoto auta jsou krokem vedle
Ale "Top Chop" neni špatnej
MimameŇů Býtla a taki novíToledof tuninku dost kua voe neasi
koukni na www.broukservis.cz tam maj fotky dvou topchop brouku rozfoceny jak to dělaj...myslim že by ti tam mohly poskytnout i náký info... top chop je styl... baví mě to... bavěj mě ty lidi co ti to tady rozmlouvaj... udělal sis forum o tom jak na to, nebo tak... a akorat tady čtu že je to na hovno a at se na to vysereš nebo co... to bávo na ty fotce vypada jako jaguar. vypadá dobře. snim o tom taky.... zajímá mě, jak to řešej s oknama. myslim že nejlevnější bude plexi, ale kde se dá sehnat?