Hondy a VTEC
Moderátor: Zemi
Hondy a VTEC
Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu....
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu....
Re: Hondy a VTEC
Ne, nedělala.Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu....
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hondy a VTEC
a následující generace byla jaká?Robik píše:Ne, nedělala.Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu....
a Ej2 je jaká generace?
Re: Hondy a VTEC
EJ2 je 5.generace, 1.5 4 bod, dávala se do Coupé USA, v 5.generaci se dělali D15Z1 - ekonom VTEC a B16A2 - VTI. 6.generace se dávala do D15Z6 a B16A2 a pak B18C4 a dál se mi to už psát nechceMr_xx píše:a následující generace byla jaká?Robik píše:Ne, nedělala.Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu....
a Ej2 je jaká generace?
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
aha takze to mam blbe
uz vim jak to je
VTEChy jsou:
B16A2 je 1,6 VTi 118kW / 160k
a ten
D15Z1 je 1,5 VTEC-E 66kW/90k
a neVTEChy jsou:
D13B2 s 1,3 55kW/75k
D15B2 s 1,5 66kW/90k
a
D16Z6 s 1,6 92kW/125k
doufam ze ted to mam spravne.jen mi to ted nasadilo brouka do hlavy... kterej motor bude lepsi? jestli slabsi vtech nebo silnejsi bez vtechu?
uz vim jak to je
VTEChy jsou:
B16A2 je 1,6 VTi 118kW / 160k
a ten
D15Z1 je 1,5 VTEC-E 66kW/90k
a neVTEChy jsou:
D13B2 s 1,3 55kW/75k
D15B2 s 1,5 66kW/90k
a
D16Z6 s 1,6 92kW/125k
doufam ze ted to mam spravne.jen mi to ted nasadilo brouka do hlavy... kterej motor bude lepsi? jestli slabsi vtech nebo silnejsi bez vtechu?
1991 VW Golf GTI
Jo ještě jsem zapoměl...ten 92kw je taky VTEC SOHC..ale za pravý VTEC si myslím lze považovat jen VTI u 5.G....jinak kukni na www.hondaclub.cz..tam to máš v databázi modelů..veškeré infoSpiral píše:takze jestli to chapu dobre tak u 5g byly dva VTEC motory...
D15Z1 - ekonom VTEC - vykon 92kW - 125k ????
a
B16A2 - VTI - s vykonem nejakyhc 118kW????
je to tak?? porad v tom mam bordel
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hondy a VTEC
no ale u nej je tento popis:
Civic D16Z6 3D ESI .... tak je to VTEC nebo neni???
Civic D16Z6 3D ESI .... tak je to VTEC nebo neni???
1991 VW Golf GTI
Re: Hondy a VTEC
ESI je "VTEC" ale znám Hondaře co to za VTEC ani nepovažují, když VTEC tak VTI, Integra, Type-RSpiral píše:no ale u nej je tento popis:
Civic D16Z6 3D ESI .... tak je to VTEC nebo neni???
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hondy a VTEC
No jo povazuji nepovazuji... ten system tam je a kazdej nema na Integru to je jasne jsem rad ze v tom mam uz jasno a uz se jdu po nejakem tom ESIcku shanet...
protoze sehnat VTI je dost nereal a kdyz tak za 120 a to fakt nemam
protoze sehnat VTI je dost nereal a kdyz tak za 120 a to fakt nemam
1991 VW Golf GTI
ESI v sedanu seženeš za pár šupů V hatch to je horší....a hlavně jsou hodně vylítané...jestli ti můžu radit, kup 4.generaci s motorem D16A6...je sice vzhledově škaredější než 5.g ale motory jedou fakt pěkně
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hondy a VTEC
ja prave chci 5G hatch ....
4g je fajn.. ale jsou uz to proste moc stary auta a clovek nema nikdy jistotu....
to uz bych pak spis si priplatil na 6G...
ale me se proste stejne nejvic libi ta 5g... takze zustanu u ni a budu schanet...
4g je fajn.. ale jsou uz to proste moc stary auta a clovek nema nikdy jistotu....
to uz bych pak spis si priplatil na 6G...
ale me se proste stejne nejvic libi ta 5g... takze zustanu u ni a budu schanet...
1991 VW Golf GTI
Re: Hondy a VTEC
jednu uz mam i vyhlidnutou:
Za 65tis bohuzel az z plzne to mam strasne daleko... ale jestli tam vydrzi tak kdo vi
Za 65tis bohuzel az z plzne to mam strasne daleko... ale jestli tam vydrzi tak kdo vi
1991 VW Golf GTI
idealni jak se to dozvedet i s obrazkama je jak jak psal Robik na:Mr_xx píše:jo díky ale
trochu jsem se v tom už ztratil..... nahodte to někdo o obrazkama
http://www.hondaclub.cz/modely.asp[/img]
1991 VW Golf GTI
Re: Hondy a VTEC
118Kw je dost dokud se toho nenabazis a pak budes chtit stejne vic. To je normalni "vyvoj" u Hondaru. Jdes porad vykonove vys a vys.......pokud se nekde nerosekas.Spiral píše:krom to 118kW je na bezny jezdeni vazne az dost
Re: Hondy a VTEC
no a to je prave vono proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku?
1991 VW Golf GTI
Re: Hondy a VTEC
CAD píše:118Kw je dost dokud se toho nenabazis a pak budes chtit stejne vic. To je normalni "vyvoj" u Hondaru. Jdes porad vykonove vys a vys.......pokud se nekde nerosekas.
ale nejde ani tak o ten vykon jako o ten pocit ten motor je droga
Re: Hondy a VTEC
Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kwSpiral píše:no a to je prave vono proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku?
Hold bylo málo peněz
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hondy a VTEC
kdyz vteca tak 6g a nebo bych se spokojil s 8g Type-R, a vubec nejlepsi by byla S2000
moooc velký černý letadlo
Re: Hondy a VTEC
ee kdyz vtec tak c5g3d vti nebo ITRDavidoff píše:kdyz vteca tak 6g a nebo bych se spokojil s 8g Type-R, a vubec nejlepsi by byla S2000
Re: Hondy a VTEC
a jak to jezdi ta 66?? ja pokud by nebylo nazbyt tak bych se s ni asi taky smiril... kdyzby byla ve fajn stavu a bylo tam vsech tech 90 koniku tak bych asi s tim taky vystacil...Robik píše:Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kwSpiral píše:no a to je prave vono proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku?
Hold bylo málo peněz
ale spis bych chtel vic no
1991 VW Golf GTI
Já to koupil s motorem trochu posmrti ale ted si nechávám dělat komplet GO motoru a před tou generálkou to jelo docela svižně...a hlavně můžeš točit do 7000 a stejně tak jezdit normální jízdou za 6...je to docela úsporný motor...no nevýhoda VTI a ESI a ostatních silnějších motorů je že většina s nima lítá jak chuji a točí to jak prasata a pak to můžeš koupit totálně vylítané
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hondy a VTEC
hele ja mam taky 1,4 90poniku a sem s tim nadmiru spokojenej ZatimSpiral píše:a jak to jezdi ta 66?? ja pokud by nebylo nazbyt tak bych se s ni asi taky smiril... kdyzby byla ve fajn stavu a bylo tam vsech tech 90 koniku tak bych asi s tim taky vystacil...Robik píše:Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kwSpiral píše:no a to je prave vono proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku?
Hold bylo málo peněz
ale spis bych chtel vic no
moooc velký černý letadlo
5g 1.5 90k sedan - na normalni jezdeni to staci, v 1 nebo 2 lidech to jede pekne a neni problem dat na prdel i 2.0 motorum.. ve vice lidech uz je to horsi
no a ta 1.6 ESI VTEC hatchback - jede o poznani lip, tahne uz odspod a celkove je tam ten vykonovej rozdil znat..
jinak jsem se vcera svezl v civicu 8g type-r a neskutecne jsem uchcaval
no a ta 1.6 ESI VTEC hatchback - jede o poznani lip, tahne uz odspod a celkove je tam ten vykonovej rozdil znat..
jinak jsem se vcera svezl v civicu 8g type-r a neskutecne jsem uchcaval
Ford Focus II '06 1.6i... mrtka lina
exauti | Civic 5G 1.5i sedan | Civic 5G 1.6 VTEC hothatch
exauti | Civic 5G 1.5i sedan | Civic 5G 1.6 VTEC hothatch
Re: Hondy a VTEC
vagi: no ty mas koukam uz slusnou sbirku ))
ja este uvidim.. pokusim se najit nejakou slusnou 125 konovku kdyz nebude nebo nebudou penize asi se spokojim aj s tou 90ti konovou verzi
ja mam ted 1,6 66kW forda escorta ale je starsiho data uz takze bude par koniku uz pochcipanych navic je asi i o malicko tezsi jak civic takze si myslim ze by me tech 90 koni pod kapotou mohlo stacit....
ja este uvidim.. pokusim se najit nejakou slusnou 125 konovku kdyz nebude nebo nebudou penize asi se spokojim aj s tou 90ti konovou verzi
ja mam ted 1,6 66kW forda escorta ale je starsiho data uz takze bude par koniku uz pochcipanych navic je asi i o malicko tezsi jak civic takze si myslim ze by me tech 90 koni pod kapotou mohlo stacit....
1991 VW Golf GTI
Re: Hondy a VTEC
Cau. Chtel jsem jen dodat ze motory z D-serie, nejsou zadny VTECy o ktery se vypravi povesti.. To jsou jen motory B-serie. Do roku 93 se tomu rikalo VTEC [ne VTEch.. :]] to jsou motory B16A1 a pak se preslo na oznaceni VTi - B16A2. Pak 7g ta ani zadne vylozene VTi nema. Tedy podle oznaceni, jenom TypeR a to je uz je zase uplne o necem jinem.. VTECi-e 7g a vys jsou jen ekonomy.. Co se tyce praveho VTECu, nejlepsi jsou samozrejme CRXa!! Maj 1000kg a nic krome TypuR lip nejede, bavime-li se ale tak nejak o seriove podobe motoru b16a ikdyz integry typeR maji na sprintech jen o malicko lepsi cas..Je to o vaze.. Navic CRX je naprosto sportovni vozitko plne adrenalinu.. Pracujeme s kamosem na videu, oba dva mame prave cera s b16a1..takze se teste..!!
Spiral: fordovic motor a hondy motor se nedaji srovnavat, i kdyz maji papirove stejnej vykon.. velkou roli samozrejme hraje i ta hmotnost..
Zed: do roku 92 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...
Zed: do roku 92 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...
Naposledy upravil(a) vagi dne 09 čer 2007 19:39, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II '06 1.6i... mrtka lina
exauti | Civic 5G 1.5i sedan | Civic 5G 1.6 VTEC hothatch
exauti | Civic 5G 1.5i sedan | Civic 5G 1.6 VTEC hothatch
tak tak ... to ze jsou slabsi nic nemeni na tom ze ten system tam je :)proste to VTEC jsou..vagi píše:Spiral: fordovic motor a hondy motor se nedaji srovnavat, i kdyz maji papirove stejnej vykon.. velkou roli samozrejme hraje i ta hmotnost..
Zed: do roku 93 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...
1991 VW Golf GTI