chci poradit jak dobře upravit celkově potrubí na 318is E36 coupé, mám uplně sériový. jaký komponenty konkrétně by byly dobrý použít (za rozumný peníze)
Nemyslím, že by to mělo nějaký smysl, píšou tam přece, že s výkonem ti to nepohne, že to má spíš "tlumit" hlučné průchozí výfuky... Já bych v první řadě začal tlumičem....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
GReddy píše:jaky tlumice se vubec davaji na BMW? konkretne na sestivalce.maj nadhernej zvuk a je skoda ho uplne zabit extra dunenim...
na japonce je zvykem davat ty JDM velkoprumerovy roury od HKS apexi atd a na BMW?
dělaj se kompletní nerez supersprinty cca kolem 40tis.nebo i od SRS koncovej tlumič cca 9tis,svody20tis. , ale tak od OTTO racingu 2kulatý DTM za nějakejch 2695 by nemuselo být špatný.
chtělo by to něco od invidie,ale vubec asi ani nedělaj.nemužu nic najít.
jo to je asi nejlepší,ale ten zvuk co mám není moc výraznej.a je až od 3tis.ot.,ale chci ať jsem trochu víc slyšet už tak ve 2tis.ot.
vim co má za zvuk Civic 1.5 16V:sání injen,svody DC sports,rezonátor,a komplet invidia. to je rachot jak hovado už od nízkejch a jak to přejde k těm 3 tisícům začíná peklo ,a 6tis. masakr!!! http://www.carstylingtuning.com/scripts ... id_odk=119
Já bych to nechal sériový nebo jen koncový tlumič pokud nemáš na celý výfukpvé potrubí, vždy bych volil kvalitní produkt určený na ten který motor. Supersprint je dobrá volba.
GReddy - na BMW neni nic takovýho co by dávali všichni ve srovnání s japonskými vozy
Optimum by mohly být nějaký rozumný svody, zbytek zatím nechat sérii kromě koncáku, ten vybrat dle zkušeností jiných majitelů 318iS. Případně pokud jde jen o zvuk, tak investovat jen do toho konce.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
lubosek.18 píše:...jo to je asi nejlepší,ale ten zvuk co mám není moc výraznej.a je až od 3tis.ot.,ale chci ať jsem trochu víc slyšet už tak ve 2tis.ot...
Já měl dycky za to že výfuk je důležitej aby dobře pracoval motor a von je kuli tomu aby to majiteli řvalo kdy chce
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
jo to je asi nejlepší,ale ten zvuk co mám není moc výraznej.a je až od 3tis.ot.,ale chci ať jsem trochu víc slyšet už tak ve 2tis.ot.
vim co má za zvuk Civic 1.5 16V:sání injen,svody DC sports,rezonátor,a komplet invidia. to je rachot jak hovado už od nízkejch a jak to přejde k těm 3 tisícům začíná peklo ,a 6tis. masakr!!! http://www.carstylingtuning.com/scripts ... id_odk=119
no mám za to že v E30 je jinej IS než u E36 navíc má i v serii o 4 koně více. není tam už VANOS.
Jinak je potřeba nezapomínat na to že seriovej výfuk je dělanej jak na výkon tak i na hlučnost tzn rezervi tam jsou pokud ti nevadí že to bude hlučnější.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
nejak mi unika proc kdyz chces upravovat vyfuk tak si poridis druhou nejslabsi hrobku co bmw vyrabi jako by nebylo na vyber, zrovna bmw toho vyrabi hodne, stejak ten motor ty puvodni trubky snad ani nenaplni : - ), porid si sestivalec pokud ches mit kvalitni zvuk nebo V8, V12 a podobne, nebo toho civica pokud si myslis ze kdyz to bude prdet ze to i pojede
semysak píše:nejak mi unika proc kdyz chces upravovat vyfuk tak si poridis druhou nejslabsi hrobku co bmw vyrabi jako by nebylo na vyber, zrovna bmw toho vyrabi hodne, stejak ten motor ty puvodni trubky snad ani nenaplni : - ), porid si sestivalec pokud ches mit kvalitni zvuk nebo V8, V12 a podobne, nebo toho civica pokud si myslis ze kdyz to bude prdet ze to i pojede
Mno myslím že v ČR většinu lidí zajímá only rachot a raději budou mít uřvanou 1.8 než 2.0 R6 nebo ještě větší obsah kvůli pojistce apd. A když chce někdo BMW tak IS je nejlevnější řešení jak mít více jak 100koní nebo 113 v 1.8 ale přitom mít stejnou pojistku.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
je pravda ze cena rezonatoru ci levnyho pruchoziho tlumice dela priblizne rozdil ceny v pojistce auta na rok pri 1.8 I4 /2.3 a R6
a kdyz ho budes mit 10 let a do ty doby se nerozpadne nebo z nej nenadelas puzzle, nasetris na dve sady sady pneumatik a 2x vymenu oleje (pokud tam budes davcat bezne gumy a bezny olej)
je pravda ze cena rezonatoru ci levnyho pruchoziho tlumice dela priblizne rozdil ceny v pojistce auta na rok pri 1.8 I4 /2.3 a R6
a kdyz ho budes mit 10 let a do ty doby se nerozpadne nebo z nej nenadelas puzzle, nasetris na dve sady sady pneumatik a 2x vymenu oleje (pokud tam budes davcat bezne gumy a bezny olej)
A nebo si pojistíš auto přes auto flotilu a budeš mít pokoj jako já.
pojištění daihatsu 1.0 1000Kč na rok
pojištění 200sx 1.8 2500Kč na rok
pojištění prelude 2.0 3000Kč na rok
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
semysak píše:nejak mi unika proc kdyz chces upravovat vyfuk tak si poridis druhou nejslabsi hrobku co bmw vyrabi jako by nebylo na vyber, zrovna bmw toho vyrabi hodne, stejak ten motor ty puvodni trubky snad ani nenaplni : - ), porid si sestivalec pokud ches mit kvalitni zvuk nebo V8, V12 a podobne, nebo toho civica pokud si myslis ze kdyz to bude prdet ze to i pojede
bože kde jsi byl na druhé nejslabší hrobce?? mě vubec nesere že nemám 6ti hrnek-i takhle si tady ve městě na mě netroufnou moji vrstevníci co maj ty škodofky a favotity a obyč. auta s tuzingem.takže jsem v pohodě. víš chtěl jsem mít Baworáka.je to moje první auto a chci jezdit i úsporně(ty moje výplaty co budu od srpna mít nebudou asi jako ty tvoje v desítkách tisíc) akorád si chci vylepšit zvuk a když se přidá i malinko výkon budu jen rád
lubosek.18 píše:nějakej zvuk tak jak maj auta co jezdí závody do vrchu
350-390PS M3 s komplet racingovejma laufama máš na mysli
na výkon zapomeň, pokud to nebude celý potrubí, kvalitní koncovka určená pro tvůj motor potěší oko, trochu i ucho, hlavně nelaboruj s nějakym kuchánim katů, středovejch tlumičů a průměrem trubek a podobnejma píč**
lubosku, pokud si das tuzing vyfuk na svoje bmw bude jiste ze si na Tebe uz vubec nikdo netroufne
mmch nevim co si predstavit pod pojmem netroufne jako drag na krizovatce?
pokud tomu chces nejak podtrhnout osobitost Tveho bmw zacni nejakejma vecma co sou videt -treba dej to auto aspon exterierove do stavu ze prave vyjelo z tovarny - event pokud tam nemas porid bytelny kozeny sesle a/nebo nejaky funkcni podvozek aby to vypadalo jako luxusni vozidlo, a jak znamo luxusni vozila jen tise pluji krajinou ikdyz maji poze jeden par dveri
já jo... mám stejnej výkon v litru a 500Kg dolů. Já podceňuju i 2.5
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Remus : Naše cena: 17 033 Kč ?!!!
Kolik tě stálo auto jentak pro zajmavost ??? Jen aby ten tvůj zvuk nebyl dražší jak celý auto... Za ty prachy bych tamradshi narval 18-tky.......
chmeldaGTI píše:Remus : Naše cena: 17 033 Kč ?!!!
Kolik tě stálo auto jentak pro zajmavost ??? Jen aby ten tvůj zvuk nebyl dražší jak celý auto... Za ty prachy bych tamradshi narval 18-tky.......
109tis.,kola budu taky dávat...ale spíš asi jen 17ky...
chmeldaGTI píše:Remus : Naše cena: 17 033 Kč ?!!!
Kolik tě stálo auto jentak pro zajmavost ??? Jen aby ten tvůj zvuk nebyl dražší jak celý auto... Za ty prachy bych tamradshi narval 18-tky.......
To je velice rozumné - místo toho abys přidal nějakýho toho koně výfukem, tak si ještě pár ubereš velkýma kolama...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"