svanco1915 píše:MartinTDi píše:svanco1915 píše:taky zvažuju , mužeš se podělit o info kdes zháněl ? jde mi o tempomat a palbuni počitač
tempomat je nový origo žádna náhrada. cena 1200 s kablem. jinak myslím stojí 2900 jak kde, někdy i víc. za náhradu chcou od 800 až 1400 jak kde ale životnost pry nic moc. pokud chceě ppošlu ti odkaz na týpka
každopadně za kontakt budu rád , chtěl bych ty budiky jestli umí a nějaky drbky.
kontak máš tady na tempomat 608230303 je to kluk z prahy poslal mi to poštou. Když tak mu řekni že tě doporučuje Martintdi

ale s těma budíkama to bude horší nevím jestli takové věci má fakt nevím zkus se ho zeptat ale je v tom problém podle roku výroby atd. tady máš odkaz je tu o tom něco psané :
Jak dodelat palubni PC?
Tak par informaci pro novacky, klidne je odkazujte sem
Delaly se 3 typy pocitacu:
a) v hodinach, tzv. MFA
b) poloDOT, neboli polovicni Maxidot
c) MaxiDOT = velky graficky displej mezi otackomerem a rychlomerem
Pro dodelani palubniho pc potrebujete nekolik veci, a to:
1) Zjistit cislo svych budiku, budto je vyndat a nebo precist na vagu (diagnostice). Pokud cislo budiku obsahuje 919, tak to znamena ze potrebujete budiky bez CANu (typ datove sbernice, typicky pro r.v. 98-99). Jestlize obsahuje 920, tak potrebujete budiky s CANem.
2) Sehnat samotne budiky, ac se to zda snadne, opak je pravdou. S CAN/bezCAN se musi dodrzet, dale neni zamenitely benzin/diesel a lisi se zda je tachometr do 220 nebo 260 a jednotky v milich/hod nebo km/hod. Doporucil bych vrakoviste, annonci apod. U vw se koupit daji, ale cena je VELMI vysoka. Alternativni moznosti je vyuziti "vymeny repasovatelnych dilu" za snizenou cenu (maji X na konci), info u vw.
3) Kabelaz k cidlu teploty a cidlo samotne. U novejsich typu se daji propojit budiky s originalnim radiem nebo navigaci - ukazuji vice funkci - je potreba dalsi kabelovy svazek.
4) Pravou packu pod volantem (pro sterace) s kolibkou na ovladani palubniho pc.
5) Navod na zapojeni po me nechtejte, ale to je jiz to nejmensi... v nejhorsim postupovat dle schemat.
6) Nakodovat pres vag k ridici jednotce motoru a prizpusobit immobilizer (klice). Pozor na verzi immobilizeru, pri zamene budiku jine verze muzou nastat dalsi problemy.
Navod jak se orientovat v cislech budiku zde -
http://www.gti-tdi.de/html/tachometer.html
Konkretni typy (pouze bez CAN) -
http://www.gti-tdi.de/html/tachos_ohne_can.html