Ford Escort - při nižší teplotě nejede

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Lucie

Ford Escort - při nižší teplotě nejede

Příspěvek od Lucie »

Po ránu když je v noci už trochu chladno, mi Escrot nejede.Je to 1.6, 16V, Zetec (Zmetec)r.v. 1997,tankuju natural 95 na Aralu. Už fakt nevím co s tím a ani mechanik. Do kopce vůbec netáhne a brblá jak traktor, z výfuku jde vzduch nepravidelně. Při rozjetí se do kopce na 80 km/h se začne zpomalovat, klesají otáčky, přeřadím na trojku a jde to pořád dolů. Ve finále tlačím kopec očima na dvojku při 40km/h. Když vyřadím, tak chcípne. Je vyměněná lambda sonda, veškeré vstupy a výstupy (paliv čerpadlo,vzduch váha, svíčky, kabely, apod.). V létě je vše OK, při zahřátí jede taky v poho. Sitič normálně funguje. Nevím jestli to má spojitost, ale občas mi problikne ABS když vyřadím a pustím to na neutrál.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Termostat ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Lucie

Příspěvek od Lucie »

Termostat je nový. Motor byl absolutně rozebraný a jsou zkontorlovaný i vstřiky. Řídící modul taky žádnou chybu nehlásí. Olej to má originál Ford, vzduchová váha nová, palivová pumpa nová, kabely ke svíčkám nový,svíčky nový orig.Ford (mimo jiné drahý jako prase). Dnes ještě prubnu jestli není někde mikroprasklina na hadici od sání a pojedu s tím do DE do Fordu. Jsem z toho maximálně nas...., protože to vypadá na nějakou nezjistitelnou chybu už z výroby. Fakt je to zmetec a ne Zetec. To je fakt zralý na nějakou žalobu.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Nevídáno... to už asi opravdu zbývá jen omlátit jim to o hlavu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Boss
Příspěvky: 17
Registrován: 25 čer 2004 06:37
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boss »

Čidlo teploty to mít nebude,řešil jsem to na Fiatech ten samej problém co popisuješ vyměnil jsem čidlo teploty a močství vtduchu a bylo to OK
Ropáci jsou super

Lucie

Příspěvek od Lucie »

Tak čidlo teploty je NOVÉ a vzduch i palivo je přiváděno v pořádku a ve správném poměru. Je tam nová i váha vzduchu. Navíc ten Zmetec má řídící jednotku postavenou tak, že do PC dá jen info o servu a ničem jiným, protože ročníky 1997 se prý takhle dělaly.
Mám prostě vyměněný veškerý vstupy i výstupy. Buď je to taková hovadina, že se nedá najít, nebo je to opravdu na hození ze skály. Navíc pro pobavení: tenhle Ford byl v autorizovaným servisu Karlovy Vary a ani tam s tím nic neudělali. Jen vyměnili palivový a vzduchový filtr,olej,zkontrolovali jehly na vstřikách, svíčky dali nový no a bylo prý opraveno.
Až prubnu tu hadici na sání, dám echo a napíšu co mi poradili naši němečtí sousedé.
Případný další nápady co by to mohlo být moc moc ocením.

Uživatelský avatar
Boss
Příspěvky: 17
Registrován: 25 čer 2004 06:37
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boss »

Zkusil bych to čidlo teploty a vzduchu postupně odpojovat a sledovat co to dělá s motorem za jízdy,v servisu ti sice řekli že je čidlo nový ,ale kdo ví kdo ho má v autě
Ropáci jsou super

Lucie

mám to

Příspěvek od Lucie »

:lol: Tak už mám opraveno a jsem maximum HAPPY. Odvezli jsme mého Zmeteca 1,6 do Fordu v DE (kousek od Markredwitzu). Byl tam jeden pán na svém místě a do jednoho dne specifikoval mému mechanikovi (který mimo jiné musí mé auto nenávidět :-)) závadu. Zaplatili jsme 15 eur za diagnostiku a radu. No super, za ty prachy už příště na český ford kašlu.
Byla to: porucha hydrauliky zdvihátek na ventilech. Závada, která se nedá zjistit přístroji, které má český ford k dispozici (mj.fakt autorizovaný servis má výbavu co má mít "ironie") a bez PCprogramu to v žádném servisu také nezjistí. Oprava trvala jeden den.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: mám to

Příspěvek od Beaver »

Lucie píše::lol: Tak už mám opraveno a jsem maximum HAPPY. Odvezli jsme mého Zmeteca 1,6 do Fordu v DE (kousek od Markredwitzu). Byl tam jeden pán na svém místě a do jednoho dne specifikoval mému mechanikovi (který mimo jiné musí mé auto nenávidět :-)) závadu. Zaplatili jsme 15 eur za diagnostiku a radu. No super, za ty prachy už příště na český ford kašlu.
Byla to: porucha hydrauliky zdvihátek na ventilech. Závada, která se nedá zjistit přístroji, které má český ford k dispozici (mj.fakt autorizovaný servis má výbavu co má mít "ironie") a bez PCprogramu to v žádném servisu také nezjistí. Oprava trvala jeden den.
Aha, tak hydroštely mě nenapadly a přitom na jednom autě mi taky za studena lomozí a když se to ohřeje tak ztichnou. Ale chod motoru zřejmě v mým případě neovlivňujou.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

Co si mam predstavit pod zavadou hydrauliky? Byly blby zdvihatka? Vsechny, nebo jen nektery? Docela by me zajimalo, jestli jsou schopny odhalit, ktery zdvihatko to je, menit vsechny by u tohodle motoru byla docela pekna palba, za jedno je to tak 400-900. To teda cloveka musi potesit, ze odhalil neco na Zmetcovi.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

futura píše:Co si mam predstavit pod zavadou hydrauliky? Byly blby zdvihatka? Vsechny, nebo jen nektery? Docela by me zajimalo, jestli jsou schopny odhalit, ktery zdvihatko to je, menit vsechny by u tohodle motoru byla docela pekna palba, za jedno je to tak 400-900. To teda cloveka musi potesit, ze odhalil neco na Zmetcovi.
Nejen u Zmeteca - když otec mladé zjistil že na jeho dvacetičtyřventilovým motoru V6 kterej má hlučný hydroštely by vyšlo jedno zdvihátko na litr, tak to nechal radši hlučný. V tomhle ohledu jsem rád, že ventilový vůle se u mýho 24v štelujou malýma kovovýma podložkama 8)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

Jojo, neco na tech podlozkach bude, dyk i fordi na ne presli u tech novejsich modelu. Jedina vada je, ze se to blbe dela doma, na druhou stranu to zase dlouho vydrzi.

Lucie

Příspěvek od Lucie »

Tak k tomu dotazu jestli lze odhalit, které to zdvihátko bylo v háji: NELZE V originálu by mne vyšlo 1x zdv. na 1200,-- a mám jich 16. Dost jsem se zhrozila, ale mám machra mechanika který zmáknul za 14.500,-- udělat max. a to: všechna zdvihátka (bohužel porucha měla vliv na motoričnost auta, tedy za studena nejelo), vyměnit rozvodový řemen i se všemi kladkami, olej i s filtrama (do Zmeteca dávejte radši originál, je to hajzlik rozmazlenej), + že bylo započítáno 15 eur za diagnostiku a radu co jak opravit v DE u Fordu (díky bohu pán byl ochotný, starší a zkušený, který viděl zoufalství zračící se v očích mého mechanika :-))

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goldies »

Konec dobry, vsechno dobre... Jinak miomochodem, nevyplatilo by se spis koupit novej motor... Vzhledem k tem sumam?
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“