
K autu. Je to VW Golf 2 GTI 16V, r.v.1990, šedá metalíza
Motor:
- 1.8 16V 95kW s plně elektronickým vstřikováním Digifant
- převodovka originál 16V, spojka a přítlačák Sachs
- diagnostická zásuvka (jednoduché připojení na VAG)
- střední a koncový výfuk rok po výměně, katalyzátor odstraněn
- nové rozvody, svíčky NGK a lambda sonda
Brzdy:
- předek chlazené 256mm kotouče ATE powerdisk, ATE desky
- zadek kotouče, brzdiče z Fabia RS, ručka plně funkční
- před rokem měněny brzdové hadičky ke třmenům a brzdová kapalina
Podvozek:
- originál pružiny 16V, tlumiče plynové Kayaba Excel
- posilovač řízení
- podložky v předu ALU cca 15mm, vzadu ocelové cca 25mm pod náboji
- zimní kola originál plech 14“ s VW poklicema, pneu 185/60/14 předek Dunlop Wintersport M3, zadek Barum Polaris
Exteriér:
- originální stav, podvozek bez koroze
- originál plasty GTI
- originál mlhovky, čiré světla předek, zadek a blinkry
- stěrače Aerotwin
Interiér:
- palubovka z GIII VR6 se vším všudy
- budíky jsou přímo k motoru, palubní počítač MFA – vše plně funkční
- přední okna a zrcátka v elektrice
- anatomické sedačky u řidiče výškově stavitelná, řidičova na straně trochu prodraná, vyhřívání sedaček
- centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- všechny přední světla přes relé
- kožená řadička a ruční brzda, kožený volant VR6, je ale třeba znovu potáhnout.
Audio:
- přední i zadní komponentní dvoupásmové repro Hertz řady HSK, zadní ovály Hertz
-elektrická výsuvná anténa Hirschman
Co se koroze týká, je malá bublinka na pravém blatníku, druhá na 5-tých dveřích a pricka pod světly (jelikož je neorigo z polska

Plány jsou a uvidíme co se nakonec uskuteční.
Foto od bývalého majitele, já jsem zatím nenafotil, ale co nejdříve napravím