Fotoaparat

Vše co se točí kolem počítačů, her, mobilů a elektroniky

Moderátor: Rudi

Odpovědět
LS1
Kontaktovat uživatele:

Fotoaparat

Příspěvek od LS1 »

Zdravim,
chtel bych se optat mistnich znalcu na to jaky v dnesni dobe vybrat fotak. Toto tema tu mozna jiz bylo, ale nic adekvatnihojsem nanasel. Nejsem zadny super fotograf, ale rad se ucim s technikou, proto bych se nebal digitalni zrcadlovky. Ale jakou vybrat? Stejne ze zacatku bych fotil jen na automatiku. Poradte mi neco, treba starsiho z aukra za prijatenej penis(peníz). Diky moc

padlej

Re: Fotoaparat

Příspěvek od padlej »