Prominte, ale nevim jak jinak se ho zeptat kdyz mu blbnou SZ. Kdyz se k tomu s nazorem vyjadri jeste nekdo, budu rad.
1) Resim privod oleje do turbin, koupil jsem oil feed line kit, jenze kvuli me zastavbe motoru do S13 jsem musel pouzit drzaky z jineho typu a ted mi nevychazi original dodavane koleno k tomu vedeni. Koupil jsem toto pravouhle, diky kteremu se mi to povedlo tak tak namontovat (viz foto, leva strana). Mam ale obavu ze kolena dodavana v kitu maji plynuly ohyb, ale v tomto je vlastne jen spoj vrtanych der pod 90stupni. Muze to delat neplechu? Zanaseni nebo neco podobneho?
2) umisteni wideband
Pred nedavnem jsem se na to ptal tabooa, tenkrat mi tusim psal cca 30-40cm za turbo. Muj problem je ze 30-40cm za turbem mam vyfuk stale rozdeleny na dva. Takze otazka zni jestli mam navarit zavit na wideband do jedne z vetvi (tech 30-40cm za turbo), nebo to dat dal az do mista kde se to spojuje (cca 1metr od turba). Jedna se konkretne o tento vyfuk:
Dekuji
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
a kedze predpokladam, ze to vedenie je napojene priamo z olejoveho kanala..
teda vnom bude staly tlak a tok oleja, tak nijakych usadenyn sa bat nemusish..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
To koleno bych neřešil. První a nejdůležitější podmínkou při instalaci lambda sondy je aby přes ní procházely plyny ze všech válců. Alespoň to uvádí manuály pro instalaci afr kitu... plx,innovate a další. Osobně jsem dával dvakrát kit od plx na v6 právě až za spojení obou větví a žádný problém s měřením nebyl. Ta vzdálenost je dobrá kvůli teplotě,začne reagovat rychleji. To se dá vyřešit ale i lambda sondou s wolframovym topným tělesem s nízkým odporem cca 1.5ohmu. K ohřátí na provozní teplotu dojde takřka okamžitě. Toyota je používá u motorů které jsou označovány learn burn.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
navíc teoreticky čím dál je LS od motoru, tím větší má životnost..přecijen jí není tolik teplo... na "civilu" mam LS až za světvením větví 2-1, který jsou 120cm dlouhý... takže v tvým případě bez obav
ja si prave myslel ze AFR bude muset byt mereno ze vsech valcu, jen jsem se radeji zeptal...diky za odpovedi
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
To s tou LS by mě taky zajímalo co když se mi větve nespojí v jednu a mám dvě až do zadu,je to R6 a svody 2krát 3v1,dal sem jí do "zadních válců" ,neřešil to už někdo?? přece nebudu dokupovat další kit na zbývající tři
Tak bych je spojil a zase rozpojil. Spíše by mě zajímala ta úprava r6 na 2x 3-1 svod. To je turbo? Přineslo ti to nějaký výkonový zisk? Když tuto úpravu udeláš na 7m ge tak díky tomu že zrušís sparovani větví nastane docela citelný propad výkonu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Libor12 píše:Tak bych je spojil a zase rozpojil. Spíše by mě zajímala ta úprava r6 na 2x 3-1 svod. To je turbo? Přineslo ti to nějaký výkonový zisk? Když tuto úpravu udeláš na 7m ge tak díky tomu že zrušís sparovani větví nastane docela citelný propad výkonu.
výfuk ,kromě koncovek(Kelleners-sport)je orig tak sem do něj zasahovat nechtěl ,by to byla asi moc velká chyba ,je továrně vyladěnej na max,koukal sem třeba u SUPERSPRINTU na střed. díl,že bych dal racing katy,ale taky od svodu až po koncovky mi přišlo že není spojeny, není to turbo,je to něměckej soudruh+ supercharger(Rotrex)
Některé v6 se samostatnými větvemi používají 2 LS. Když to máš tovární tak asi i vstup na ně je už od výroby ne? Pokud tomu tak je tak bych to asi neměnil.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
MM3 píše:To s tou LS by mě taky zajímalo co když se mi větve nespojí v jednu a mám dvě až do zadu,je to R6 a svody 2krát 3v1,dal sem jí do "zadních válců" ,neřešil to už někdo?? přece nebudu dokupovat další kit na zbývající tři
díkec
jestli dobře koukám je ten výfuk na dvou místech spojen-je tam vidět spojení ve tvaru H před nějakym tlumičem a za nim...u US V8 se větve výfuku také v jednom místě propojují a to právě buď ve tvaru H nebo X neřešil sem zatím důvody spojení větví ale spojujou se zřejmně kvůli výplachu....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Libor12 píše:Některé v6 se samostatnými větvemi používají 2 LS. Když to máš tovární tak asi i vstup na ně je už od výroby ne? Pokud tomu tak je tak bych to asi neměnil.
jo orig sou tam LS dvě,jen sou těsně před přýrubou na svodech,proto nejsou vidět
MM3 píše:To s tou LS by mě taky zajímalo co když se mi větve nespojí v jednu a mám dvě až do zadu,je to R6 a svody 2krát 3v1,dal sem jí do "zadních válců" ,neřešil to už někdo?? přece nebudu dokupovat další kit na zbývající tři
díkec
jestli dobře koukám je ten výfuk na dvou místech spojen-je tam vidět spojení ve tvaru H před nějakym tlumičem a za nim...u US V8 se větve výfuku také v jednom místě propojují a to právě buď ve tvaru H nebo X neřešil sem zatím důvody spojení větví ale spojujou se zřejmně kvůli výplachu....
jo to je spojen,ale až za katíkama,tam dávat LS je přeci nesmysl,hold budu měřit jen tři válce,de oto když už takhle,tak jestli přední tři nebo ty zadní,zvolil sem ty zadní,když sem řešil čidlo EGT tak mi taky řekly dát ho na válec co se nejvíc hřeje,tak snad to bude ok
Počkej tomu nějak nerozumím. Ty máš tedy místo na dvě ls ale používás jen jednu? Ecu je sériová? Snímac egt by bylo dobře opět umístit do místa kde se 3 spojují do 1. Čidlo by mělo být umístěno pro měření celku a ne jen jednoho válce. To se taky může stát že na tom jednom válci bude směs bohatá díky špatně fungujícímu vstřiku a jednotka ubere palivo pro všechny ostatní. Proto se při měření bere průměr všech.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Já to pochopil tak, že má dvě sériové, ale pořídil wideband kit s jednou lambdou a teď neví jak to udělat, aby měřila všechny válce a né jen polovinu...?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Tak jeste jedna otazecka a sice ohledne olejoveho chladice. Motor ma vyvod na prave strane, chtel jsem tedy chladic umistit na pravou stranu aby bylo vedeni oleje co nejkratsi. Nicmene jsem videl par instalaci, kde je vyvod na prave strane, a chladic pred kolem na leve. Hadice jdou pak pod chladicem a jsou cca 3x delsi nez s chladicem na prave strane. Otazka zni jestli delsi hadice neco ovlivnuji, nebo je to uplne jedno. Vice by mi totiz chladic vyhovoval na strane leve.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Můj osobní názor je ten že to ničemu vadit nemuže. To samé jako ty pravé uhle vedení oleje. Když koukneš třeba do hlavy, jakým stylem jsou provedeny olejové kanály, tak ti to musí být jasné. Jinak by to ani nešlo.
Co se týče delky toho vedení si myslím, že jediné co se změní, je že budeš mít tak 2 deci více oleje v okruhu a delším vedením bude mít ochlazený olej o malinko nižžší teplotu než s kratším vedením.
tom28 píše:Můj osobní názor je ten že to ničemu vadit nemuže. To samé jako ty pravé uhle vedení oleje. Když koukneš třeba do hlavy, jakým stylem jsou provedeny olejové kanály, tak ti to musí být jasné. Jinak by to ani nešlo.
Co se týče delky toho vedení si myslím, že jediné co se změní, je že budeš mít tak 2 deci více oleje v okruhu a delším vedením bude mít ochlazený olej o malinko nižžší teplotu než s kratším vedením.
naprostý souhlas!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
tom28 píše:Můj osobní názor je ten že to ničemu vadit nemuže. To samé jako ty pravé uhle vedení oleje. Když koukneš třeba do hlavy, jakým stylem jsou provedeny olejové kanály, tak ti to musí být jasné. Jinak by to ani nešlo.
Co se týče delky toho vedení si myslím, že jediné co se změní, je že budeš mít tak 2 deci více oleje v okruhu a delším vedením bude mít ochlazený olej o malinko nižžší teplotu než s kratším vedením.
jediny co bude horši je vyměna oleje bude dil trvat než vyteče všechen olej .. a je vetši možnost že se hadice nekde poškodi (prošoupe atd.) jinka si myslim že je to fuk
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Krosmen píše:není to jen o penězích ale více o mozku v hlavě a nebát se zkusit něco co ještě nikdo.....Uvidíme.....peníze by se hodily.....
sorry za OT ale treba zkusit strcit nemeckou V8 do japonce??? jinak kdyz jste se bavily o tom oil chladici, tak mam taky problem, resim jak pripojit chladic na motor co ho nikdy pripojen nemel, nejde o to kam ale o to jak zapojit termostat ktery by tu vetev do chladice otevrel...
fiat12PMR píše:
sorry za OT ale treba zkusit strcit nemeckou V8 do japonce??? jinak kdyz jste se bavily o tom oil chladici, tak mam taky problem, resim jak pripojit chladic na motor co ho nikdy pripojen nemel, nejde o to kam ale o to jak zapojit termostat ktery by tu vetev do chladice otevrel...
zajdi na audiklub a dej poptavku po dilu... oil filter housing z B3 turbomotu (MC1/2 (10vt),3b (20vt),AAN (20vt) ).. vypada to takto a brali sme to kestejnym u ucelu jako ty..
za predchozi reakce vsem dekuji, vse jem procetl a zaridil se podle toho.
Mam tu novou otazecku:
Na mem motoru je vystup z turbin kolem 3" vnitrkem (tusim 78mm), stejny nebo o 1-2mm jinej je i vstup do sani. Nasel jsem si na GTR IC kit, ktery ma ale vnitrni prumer vstupu/vystupu na IC jen 65mm. Nebude IC restrikci? Nebo to delaji zamerne? Duvod?
Dekuju predem
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
fiat12PMR píše:
sorry za OT ale treba zkusit strcit nemeckou V8 do japonce??? jinak kdyz jste se bavily o tom oil chladici, tak mam taky problem, resim jak pripojit chladic na motor co ho nikdy pripojen nemel, nejde o to kam ale o to jak zapojit termostat ktery by tu vetev do chladice otevrel...
zajdi na audiklub a dej poptavku po dilu... oil filter housing z B3 turbomotu (MC1/2 (10vt),3b (20vt),AAN (20vt) ).. vypada to takto a brali sme to kestejnym u ucelu jako ty..